Als ik de ambitie had om president van de Verenigde Staten te worden wel ja. Maar dan was al ik mislukt bij geboorte, gezien mijn geboorte in Nederland bij twee twee ouders die geen Amerikaan zijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je gewoon mislukt dus.
Oh ik dacht voor Goodbyes.quote:
Ik sta er als modderfiguur opquote:
Heb daar eigenlijk nooit zo'n erge in.quote:
Oh, ik klik altijd.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb daar eigenlijk nooit zo'n erge in.
Mwah. Dat is zeker waar. Niets tegenin te brengen.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jazeker wanneer iemand zegt dat hij/zij knap is wel, en ik schaam mij er ook niet voor.
Toen was ik 34quote:
Sociaall Juridische Dienstverleniningquote:Op zondag 21 mei 2017 00:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jazeker wanneer iemand zegt dat hij/zij knap is wel, en ik schaam mij er ook niet voor.
Het boeit me eerlijk gezegd niet zo bijzonder heel hoe iemand eruit ziet.quote:
die dubbel l? Nee dat is een typvautjequote:Op zondag 21 mei 2017 00:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sociaall Juridische Dienstverlenining
Is dit expres?
Ik vind dat enorm boeiend eigenlijk.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het boeit me eerlijk gezegd niet zo bijzonder heel hoe iemand eruit ziet.
Al vind ik die foto's in US weleens leuk als ik een bekende naam zie posten.
Eeuwige jeugdquote:
Mij dus echt niet. Zal me een rotzorg zijn.quote:
Soms is het even lekker om de zwijn uit te hangenquote:Op zondag 21 mei 2017 00:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gaat niets boven een man die niet bang is voor modder
Ook prima toch.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mij dus echt niet. Zal me een rotzorg zijn.
Ik heb al meteen helemaal een beeld bij jou.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik zie de rest nu pas. Wie weet pas ik het ooit aan
Waar is Fripsel?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik zie de rest nu pas. Wie weet pas ik het ooit aan
Na het zien van haar foto? Dat heb ik ook altijd ja.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb al meteen helemaal een beeld bij jou.
O dat is vast niet aardig.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb al meteen helemaal een beeld bij jou.
Volgens mij heb ik jou ook nog nooit voorbij zien komen. Dat houd ik zo, want ik vind natuurlijk als echte Westerling iedere Aziaat op Jackie Chan lijken.quote:
Er zijn helaas wel foto's voorbij gekomen door WH.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou ook nog nooit voorbij zien komen. Dat houd ik zo, want ik vind natuurlijk als echte Westerling iedere Aziaat op Jackie Chan lijken.
Die combinatie ook.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:18 schreef Pensylvania het volgende:
Gvd te merken da iederee rond 30 is. Verjaardag... als laatste over net nog 6 kraten bier en a shitload kip
Wahrheit, dat is langer geleden, inmiddels alweer vergeten.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn helaas wel foto's voorbij gekomen door WH.
Jawel hoor.quote:
Mooi dan ga ik ook gauw daarheen. Wil nie hebben da Rival zich weer buitengeslotem voeltquote:
Die post hier nog weleens hoor.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wahrheit, dat is langer geleden, inmiddels alweer vergeten.
Zo kun je toch godverdomme iedereen wel omschrijven en 9/10 keer gelijk hebben.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Afkomstig uit een dorp, kleinere broetjes/zusjes, vroeger vrij braaf, studente, eerst thuiswonend maar uiteindelijk een mooi appartementje kunnen kopen, 2-3 vriendjes gehad, drinkt graag een wijntje met vriendinnen
Idd gister nogquote:
correct, fout, afhankelijk van wat jij braaf vind, correct maar staat ook in profiel, deels correct, niet correct, niet correct.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Afkomstig uit een dorp, kleinere broetjes/zusjes, vroeger vrij braaf, studente, eerst thuiswonend maar uiteindelijk een mooi appartementje kunnen kopen, 2-3 vriendjes gehad, drinkt graag een wijntje met vriendinnen
Ja dat weet ik, maar dat gezever was meer de Fernandes-fase en vlak daarna. Nu niet meer zo. Jullie zijn de wilde haren verloren inmiddels.quote:
whahahquote:Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik ook gauw daarheen. Wil nie hebben da Rival zich weer buitengeslotem voelt
Ja wat er over blijft is voor jou hhrrtgggKLOAKAggtfdequote:
Hey beetje dimmen over Frank he.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Idd gister noglekker man. Mods die eens in de zoveel weken langskomen
Fernandes heb ik nooit aan meegedaan hoor.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dat gezever was meer de Fernandes-fase en vlak daarna. Nu niet meer zo. Jullie zijn de wilde haren verloren inmiddels.
Nee wil gewoon genoeg stukken kip.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja wat er over blijft is voor jou hhrrtgggKLOAKAggtfde
Wa Frank is toff maar mag best zeggen dat ie er nie zo vaak is tochquote:
Zelfde clubje, goeden lijden onder de kwaden. Is op een hoop gegaan in mijn geheugen.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Fernandes heb ik nooit aan meegedaan hoor.
Daar heb jij gelijk in.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wa Frank is toff maar mag best zeggen dat ie er nie zo vaak is toch
ow wel fijn dat het hier afentoe wat minder zuur is. Maar al dat gescheld met kanker hoeft niet zo van mij. Verder wel luchtige gesprekjesquote:Op zondag 21 mei 2017 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
En lot, hoe bevalt je de SC hier ondertussen?
Kan gebeuren.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelfde clubje, goeden lijden onder de kwaden. Is op een hoop gegaan in mijn geheugen.
Vooruit.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wa Frank is toff maar mag best zeggen dat ie er nie zo vaak is toch
Was je er maar vaker.. dit hoor ik niet vaakquote:
Er wordt hier zelden gescholden met kanker. Want dan krijg je met mijn sig te maken.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow wel fijn dat het hier afentoe wat minder zuur is. Maar al dat gescheld met kanker hoeft niet zo van mij. Verder wel luchtige gesprekjes
Jullie willen ons trouwens echt niet in R&P hebben hoor. Soort uitwisselingsidee zeg maar, al zou het wel interessant zijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow wel fijn dat het hier afentoe wat minder zuur is. Maar al dat gescheld met kanker hoeft niet zo van mij. Verder wel luchtige gesprekjes
Sterkte.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:25 schreef Pensylvania het volgende:
Ik ga slapen want mn bier is op en ik wil jie weer mn onderbuurvrouw eeen beurt geven voor een half kratje bavaria
vanmiddag nog, meerdere keren.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er wordt hier zelden gescholden met kanker. Want dan krijg je met mijn sig te maken.
Je weet drommelsgoed waaromquote:Op zondag 21 mei 2017 00:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er wordt hier zelden gescholden met kanker. Want dan krijg je met mijn sig te maken.
Was er van de week 's ochtends nog een aantal keer, maar dan ligt alles te slapen. Maar ik heb het momenteel heel druk met werk. En soms verkies ik de PS4 nog weleens boven FOK! in mijn vrije tijd.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Was je er maar vaker.. dit hoor ik niet vaak
is al gebeurtquote:Op zondag 21 mei 2017 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie willen ons trouwens echt niet in R&P hebben hoor. Soort uitwisselingsidee zeg maar, al zou het wel interessant zijn.
Ha, TARDIS.quote:
Neuk je wel veel?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik ben tamelijk gehecht aan het vrijgezellen leventje
Wat voor koekjes?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:31 schreef Zosk het volgende:
Ik val bijna in slaap, ik ga maar eens.
Dag vrienden.
Truste Zoskquote:Op zondag 21 mei 2017 00:31 schreef Zosk het volgende:
Dag vrienden.
Trusten zoskiequote:Op zondag 21 mei 2017 00:31 schreef Zosk het volgende:
Dag vrienden.
Hoelang slaapt een Chineesquote:Op zondag 21 mei 2017 00:31 schreef Zosk het volgende:
Dag vrienden.
jij hebt helemaal geen fotosquote:Op zondag 21 mei 2017 00:33 schreef Iommi het volgende:
[..]
Hoelang slaapt een Chinees
Hm, klopt toch niet echt. Welterusten dan maar
Is dat kanaal nog steeds in leven ja?quote:
is gras groen?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat kanaal nog steeds in leven ja?
Zo nu en danquote:Op zondag 21 mei 2017 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat kanaal nog steeds in leven ja?
Ben gewoon welkom geheten hoorquote:Op zondag 21 mei 2017 00:38 schreef maffehenkie het volgende:
Mijn sc![]()
Zomaar gesloten![]()
Omdat jullie hier zo elitair circlejerk doen en niemand welkom heten![]()
Klote fok users
Hoi Henk.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:38 schreef maffehenkie het volgende:
Mijn sc![]()
Zomaar gesloten![]()
Klote fok users
Welkom gekkie henkiequote:Op zondag 21 mei 2017 00:38 schreef maffehenkie het volgende:
Mijn sc![]()
Zomaar gesloten![]()
Klote fok users
Welnee, over het algemeen is het hier een worstenfeest. Je moet het zien als dat gebeuren in München, hoe meer worsten - en bier, al ben ik persoonlijk een wijndrinker - hoe meer feest.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:40 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Genderdiscriminatie is bekend verschijnsel hoor
radler ?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, over het algemeen is het hier een worstenfeest. Je moet het zien als dat gebeuren in München, hoe meer worsten - en bier, al ben ik persoonlijk een wijndrinker - hoe meer feest.
Oke maar mijne is meer bifi formaat, dus ik voeg niet veel toe, maar wel iets!quote:Op zondag 21 mei 2017 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, over het algemeen is het hier een worstenfeest. Je moet het zien als dat gebeuren in München, hoe meer worsten - en bier, al ben ik persoonlijk een wijndrinker - hoe meer feest.
Wij geven niet om formaat, wij geven om constructie. Zo lang het maar 100% natuurlijk is. Toegevoegde suikers, zouten en een heel klein E-nummertje mag ook nog wel.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:43 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Oke maar mijne is meer bifi formaat, dus ik voeg niet veel toe, maar wel iets!
Maak nie uit jaretelgordel dan kun je heel snel klaar zijn tochquote:Op zondag 21 mei 2017 00:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik drink geen wijn en bier moet ik zovaak van plassen
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik drink geen wijn en bier moet ik zovaak van plassen
Wut hey schop jij jezelf eens naar de onz hømo sc, heel rapquote:Op zondag 21 mei 2017 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wij geven niet om formaat, wij geven om constructie. Zo lang het maar 100% natuurlijk is. Toegevoegde suikers, zouten en een heel klein E-nummertje mag ook nog wel.
Frank vertelt!quote:Op zondag 21 mei 2017 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Dat ken ik ja.
Ik heb daar trouwens nog een anekdote over.
kan ja.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:45 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Maak nie uit jaretelgordel dan kun je heel snel klaar zijn toch
Nee.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wow, hebben jullie trouwens ook die reclame met die kutmuziek? Ik schrok me het leplazerus.
Heb Aboquote:Op zondag 21 mei 2017 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wow, hebben jullie trouwens ook die reclame met die kutmuziek? Ik schrok me het leplazerus.
Heb mijn pc aangesloten op de boxen, want ga zo een concertje kijken. Meteen internet weggeklikt, Een heel vrolijk muziekje, toch kut trouwens, maar schrok me dood. Buitengewoon irritant.quote:
welke reclame? op spotify?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb mijn pc aangesloten op de boxen, want ga zo een concertje kijken. Meteen internet weggeklikt, Een heel vrolijk muziekje, toch kut trouwens, maar schrok me dood. Buitengewoon irritant.
Peter Framtone?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb mijn pc aangesloten op de boxen, want ga zo een concertje kijken. Meteen internet weggeklikt, Een heel vrolijk muziekje, toch kut trouwens, maar schrok me dood. Buitengewoon irritant.
waarom word mij dit vandaag voor de 2de keer gevraagd?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:52 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Heb je wel eens een vriendje gehad?
Dan niet, princess im so fucking perfectquote:Op zondag 21 mei 2017 00:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom word mij dit vandaag voor de 2de keer gevraagd?
Nou ja, laat ik beginnen om te vertellen dat ik vroeger samen met vrienden nog van drinken hield en dat we weleens naar een feestje gingen. Laat ik meteen erbij zeggen dat ik altijd een vrouwenblaas heb gehad en ik altijd en overal moet plassen, tot op de dag van vandaag. Toen ook.quote:
zo opvliegend karaktertje?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:54 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Dan niet, princess im so fucking perfect
primaquote:Op zondag 21 mei 2017 00:56 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Nee, maar wel te waardevol karakter voor een figuur als jij
Mooi ik ook niet, alleen geen modderbad in de buurt, wel gebagger in de SCquote:
Maar die vent had wel zn broek aan???quote:Op zondag 21 mei 2017 00:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
En ja, ik gilde misschien een klein beetje toen ik gewoon in het donker stond te pissen en er kwam iemand te voorschijn, dacht dat ik alleen was. Houd ik niet zo van.
ik ook niet, maar 2 emmers water in de zandbak van de buren doet wonderenquote:Op zondag 21 mei 2017 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mooi ik ook niet, alleen geen modderbad in de buurt, wel gebagger in de SC
Als de buren het goed vinden ga ik all-inquote:Op zondag 21 mei 2017 00:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar 2 emmers water in de zandbak van de buren doet wonderen
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:58 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja geef dan, e-hoer, online durf je wel he
als jij het vraagt wel denk ikquote:Op zondag 21 mei 2017 00:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als de buren het goed vinden ga ik all-in
Ik zag een recente foto, dat kekke baardje staat je wel.quote:
Oh jawel, verder niets aan de hand, maar ik stond daar wel met mijn blote snikkel. Dat wil je niet. Of het nu het een homobos is of niet. Dat is buitengewoon genant.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:57 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Maar die vent had wel zn broek aan???
Tuurlijk, vraag het eerst vriendelijkquote:
prima jongenquote:Op zondag 21 mei 2017 01:01 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ok moest glimlachen. Tot zo, dm'en de details wel ff
Heb je wel eens een Azpi gehad?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom word mij dit vandaag voor de 2de keer gevraagd?
Hier doen we aan kapen, zegt genoeg.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en anders breek je de schutting gewoon af?
Ongelofelijk he, dat doelpunt van Kuyt ging door merg en been. Wedstrijd die ik nooit meer ga vergetenquote:
quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 01:04 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Oh sorry wist niet dat je al bijna 30 was. Ander keertje maar dan?
Moet toch eerlijk zeggen, zeker gezien zijn loopbaan en verdiensten voor het Nederlands elftal, als je het iemand het gunde was het Kuyt.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, dat doelpunt van Kuyt ging door merg en been. Wedstrijd die ik nooit meer ga vergeten
Mijn meet met ama is met st juttimesquote:Op zondag 21 mei 2017 01:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daarna wil je wss nooit meer wat anders
Mooier dan op deze manier kan je niet stoppen. Hattrick om de titel te beslissen. Hij was al heel populair, maar nu staat hij in een illuster rijtjequote:Op zondag 21 mei 2017 01:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet toch eerlijk zeggen, zeker gezien zijn loopbaan en verdiensten voor het Nederlands elftal, als je het iemand het gunde was het Kuyt.
En Feyenoord - Ajax leeft weer, dat is ook mooi.
Ik ben gewoon wel zo volwassen om snel duidelijkheid te scheppen. En ondanks het leeftijdsverschil je gewoon een goede nachtrust te wensen.quote:
Dacht dat jij in de planning stond als Pasen en Pinkster op 1 dag valt.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Huh, staan we allebei voor dezelfde dag ingeplanned? Dit behoeft Kamervragen!
Mag het als Ajacied niet zeggen (al woon ik aan de kust, half uurtje a drivekwartier van Rotterdam), maar vond het ook wel leuk. Vooral bij de beelde bij de Witte de With-straat. Erehaag voor de auto's en al die kinderen die met zo'n schaaltje uit de auto hingen en handjes en high fives kregen. Was wel leuk om te zien. Zeker voor die kinderen.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mooier dan op deze manier kan je niet stoppen. Hattrick om de titel te beslissen. Hij was al heel populair, maar nu staat hij in een illuster rijtje
Dit valt dit jaar op st juttemus! Precies wat ik bedoelde!quote:Op zondag 21 mei 2017 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dacht dat jij in de planning stond als Pasen en Pinkster op 1 dag valt.
Dat gaat nog wat wordenquote:Op zondag 21 mei 2017 01:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit valt dit jaar op st juttemus! Precies wat ik bedoelde!
kwam hier jaren terug ook wel eens buurten, maar is lang geledenquote:Op zondag 21 mei 2017 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hallo, nog een nieuw gezicht hier.
Jij bent toch van KSCquote:Op zondag 21 mei 2017 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwam hier jaren terug ook wel eens buurten, maar is lang geleden
Welkom terugquote:Op zondag 21 mei 2017 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heey Koen!quote:Op zondag 21 mei 2017 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja, daar kom jij ook wel eens buurtenquote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 01:08 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wel zo volwassen om snel duidelijkheid te scheppen. En ondanks het leeftijdsverschil je gewoon een goede nachtrust te wensen.
Trusten !
Kliekjesquote:Op zondag 21 mei 2017 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, kliekjes halen kliekjes binnen. Verandering. Eng.
nee nee, hier heb ik geen invloed op gehadquote:Op zondag 21 mei 2017 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, kliekjes halen kliekjes binnen. Verandering. Eng.
Laatst wel even gebuurt, sws een prettige SC, ook leuk om Zwabber te spreken.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja, daar kom jij ook wel eens buurten
Sowieso een hoop van hier die daar ook rondhangen oa Haags, Amarantha
Ik ben er niet heel actief.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja, daar kom jij ook wel eens buurten
Sowieso een hoop van hier die daar ook rondhangen oa Haags, Amarantha
die zag ik laatst ook in de Relaties SC en daar ken ik Lotje weer vanquote:Op zondag 21 mei 2017 01:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laatst wel even gebuurt, sws een prettige SC, ook leuk om Zwabber te spreken.
Haags zit overal een beetje
ik heb tijden gehad dat ik er wel in 4 tegelijk wasquote:Op zondag 21 mei 2017 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind lastig om in 2 SC's tegelijk te zijn.
vroegaaahquote:Op zondag 21 mei 2017 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die zag ik laatst ook in de Relaties SC en daar ken ik Lotje weer van
Damn.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb tijden gehad dat ik er wel in 4 tegelijk was
Sweet lake City. Soetahmerhr.. Of, nou ja, dat mijn poging tot fonetisch typen.quote:
Vind jullie eigenlijk wel aanwinsten. Er wordt voortdurend geklaagd (een van de redenen waarom je soms denkt, mwah, ga wel wat anders doen) over schijtusers, maar jij en zo na eerste reacties ook Koen zijn prima luitjes.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee nee, hier heb ik geen invloed op gehad
Is een SC in GC.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ksc? wat is dat? Radio49 deed eggstc oid toch?
Ik kom nooit in Relaties SC, maar Lot, Sammz en buurmeisje lijken me een leuke toevoeging.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die zag ik laatst ook in de Relaties SC en daar ken ik Lotje weer van
Ja begrijpelijk anders is het echt niet te doen.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar alleen als ze niet extreem snel gaan he
yep, die draait / draaide daar vaakquote:Op zondag 21 mei 2017 01:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ksc? wat is dat? Radio49 deed eggstc oid toch?
Ja General Chatquote:Op zondag 21 mei 2017 01:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gc is general chat ofzo? Ben nog aan het leren
Buurmeisje, die heb ik daar al lang niet meer gezienquote:Op zondag 21 mei 2017 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Relaties SC, maar Lot, Sammz en buurmeisje lijken me een leuke toevoeging.
ah ja eggtc ken ik van eldersquote:Op zondag 21 mei 2017 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, die draait / draaide daar vaak
KSC = Koffie Slow Chat, een reeks die er ook al erg lang is, feitelijk mijn thuis SC, al zit ik er de laatste week wat minder
Ik pak even de overhoring papieren tevoorschijnquote:
irc.fokquote:Op zondag 21 mei 2017 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarvan?zag dat ie ook blauw is tegenwoordig
Vind je Wexler nicer of Lidia?quote:Op zondag 21 mei 2017 01:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik pak even de overhoring papieren tevoorschijn
Ik bedoel TheGirlNextDoorquote:Op zondag 21 mei 2017 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Buurmeisje, die heb ik daar al lang niet meer gezien
Wexler, al heeft ze een irritante stem.quote:
heb vroeger wel veel op IRC gezeten maar da's al jaren terugquote:
Better Call Saul?quote:Op zondag 21 mei 2017 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wexler, al heeft ze een irritante stem.
zou je bavve?
Ik zit nog te twijfelen tussen een flesje cava of Outlast 2 afronden.quote:
lol dan moet je mij daar wel tegengekomen zijn want dat is echt sinds mijn 16de ofzo jarenlang vaste prik geweestquote:Op zondag 21 mei 2017 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb vroeger wel veel op IRC gezeten maar da's al jaren terug
Wel een keer met een paar van KSC daar gekeken
ga voor de cavaquote:Op zondag 21 mei 2017 01:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen een flesje cava of Outlast 2 afronden.
Ik moet zeggen dat de integratie met Relatie SC hier best geslaagd is.quote:
Dat kan nog wel ja. Ik plop een flesje open.quote:
grappig altijd, van die huwelijkenquote:Op zondag 21 mei 2017 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de integratie met Relatie SC hier best geslaagd is.
met VBL liep het anders.
stiekem zijn wij ook best normaalquote:Op zondag 21 mei 2017 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de integratie met Relatie SC hier best geslaagd is.
met VBL liep het anders.
Seizoen 3 is best goed.quote:
door TARDIS (als je deze sc bedoelt)quote:Op zondag 21 mei 2017 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe ben jij hier eigenlijk binnengekomen?
Die broer is serieus een ongelooflijke klootzak.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Seizoen 3 is best goed.
Los Pollos Hermanos
Lekker gewoon gebleven, dat dacht ik toen ook toen ik deze SC binnenliep.quote:
o en nu volledig verpest tot midden in de nacht modderbadderen met foksters aan toe?quote:Op zondag 21 mei 2017 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker gewoon gebleven, dat dacht ik toen ook toen ik deze SC binnenliep.
Dat Exit bordjequote:Op zondag 21 mei 2017 01:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die broer is serieus een ongelooflijke klootzak.
quote:Op zondag 21 mei 2017 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker gewoon gebleven, dat dacht ik toen ook toen ik deze SC binnenliep.
quote:Op zondag 21 mei 2017 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hier in deze SC zijn we allen buitengewoon normaal. Conformatie is ons motto.
ik snap die lui die de behoefte hebben om te trollen ook niet zo eigenlijkquote:Op zondag 21 mei 2017 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hier in deze SC zijn we allen buitengewoon normaal. Conformatie is ons motto.
KLB heeft/had die naam toch wel forsquote:Op zondag 21 mei 2017 01:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik snap die lui die de behoefte hebben om te trollen ook niet zo eigenlijk
In al die tijd ben je de eerste van FOK! Die ik meevraag voor een modderbad.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o en nu volledig verpest tot midden in de nacht modderbadderen met foksters aan toe?
ik ook niet, wees gewoon jezelfquote:Op zondag 21 mei 2017 01:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik mag Jimmy wel, zorgt jaren voor zijn broer. En ja, alles gaat niet legaal, maar soms moet je enige regels breken om er tussen te komen. Hij bedoelt het nooit slecht.quote:
de romantiek van deze manquote:Op zondag 21 mei 2017 01:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
In al die tijd ben je de eerste van FOK! Die ik meevraag voor een modderbad.
Dat moet je beleven om te snappenquote:Op zondag 21 mei 2017 01:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Laat me je kaasblokjes voeren met kaarslichtquote:
masturberen?quote:Op zondag 21 mei 2017 01:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb die drang niet om het uit te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |