o en nu volledig verpest tot midden in de nacht modderbadderen met foksters aan toe?quote:Op zondag 21 mei 2017 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker gewoon gebleven, dat dacht ik toen ook toen ik deze SC binnenliep.
Dat Exit bordjequote:Op zondag 21 mei 2017 01:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die broer is serieus een ongelooflijke klootzak.
quote:Op zondag 21 mei 2017 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker gewoon gebleven, dat dacht ik toen ook toen ik deze SC binnenliep.
quote:Op zondag 21 mei 2017 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hier in deze SC zijn we allen buitengewoon normaal. Conformatie is ons motto.
ik snap die lui die de behoefte hebben om te trollen ook niet zo eigenlijkquote:Op zondag 21 mei 2017 01:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hier in deze SC zijn we allen buitengewoon normaal. Conformatie is ons motto.
KLB heeft/had die naam toch wel forsquote:Op zondag 21 mei 2017 01:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik snap die lui die de behoefte hebben om te trollen ook niet zo eigenlijk
In al die tijd ben je de eerste van FOK! Die ik meevraag voor een modderbad.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o en nu volledig verpest tot midden in de nacht modderbadderen met foksters aan toe?
ik ook niet, wees gewoon jezelfquote:Op zondag 21 mei 2017 01:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik mag Jimmy wel, zorgt jaren voor zijn broer. En ja, alles gaat niet legaal, maar soms moet je enige regels breken om er tussen te komen. Hij bedoelt het nooit slecht.quote:
de romantiek van deze manquote:Op zondag 21 mei 2017 01:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
In al die tijd ben je de eerste van FOK! Die ik meevraag voor een modderbad.
Dat moet je beleven om te snappenquote:Op zondag 21 mei 2017 01:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Laat me je kaasblokjes voeren met kaarslichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |