Waar is Fripsel?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik zie de rest nu pas. Wie weet pas ik het ooit aan
Na het zien van haar foto? Dat heb ik ook altijd ja.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb al meteen helemaal een beeld bij jou.
O dat is vast niet aardig.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb al meteen helemaal een beeld bij jou.
Volgens mij heb ik jou ook nog nooit voorbij zien komen. Dat houd ik zo, want ik vind natuurlijk als echte Westerling iedere Aziaat op Jackie Chan lijken.quote:
Er zijn helaas wel foto's voorbij gekomen door WH.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou ook nog nooit voorbij zien komen. Dat houd ik zo, want ik vind natuurlijk als echte Westerling iedere Aziaat op Jackie Chan lijken.
Die combinatie ook.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:18 schreef Pensylvania het volgende:
Gvd te merken da iederee rond 30 is. Verjaardag... als laatste over net nog 6 kraten bier en a shitload kip
Wahrheit, dat is langer geleden, inmiddels alweer vergeten.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn helaas wel foto's voorbij gekomen door WH.
Jawel hoor.quote:
Mooi dan ga ik ook gauw daarheen. Wil nie hebben da Rival zich weer buitengeslotem voeltquote:
Die post hier nog weleens hoor.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wahrheit, dat is langer geleden, inmiddels alweer vergeten.
Zo kun je toch godverdomme iedereen wel omschrijven en 9/10 keer gelijk hebben.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Afkomstig uit een dorp, kleinere broetjes/zusjes, vroeger vrij braaf, studente, eerst thuiswonend maar uiteindelijk een mooi appartementje kunnen kopen, 2-3 vriendjes gehad, drinkt graag een wijntje met vriendinnen
Idd gister nogquote:
correct, fout, afhankelijk van wat jij braaf vind, correct maar staat ook in profiel, deels correct, niet correct, niet correct.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Afkomstig uit een dorp, kleinere broetjes/zusjes, vroeger vrij braaf, studente, eerst thuiswonend maar uiteindelijk een mooi appartementje kunnen kopen, 2-3 vriendjes gehad, drinkt graag een wijntje met vriendinnen
Ja dat weet ik, maar dat gezever was meer de Fernandes-fase en vlak daarna. Nu niet meer zo. Jullie zijn de wilde haren verloren inmiddels.quote:
whahahquote:Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik ook gauw daarheen. Wil nie hebben da Rival zich weer buitengeslotem voelt
Ja wat er over blijft is voor jou hhrrtgggKLOAKAggtfdequote:
Hey beetje dimmen over Frank he.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Idd gister noglekker man. Mods die eens in de zoveel weken langskomen
Fernandes heb ik nooit aan meegedaan hoor.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dat gezever was meer de Fernandes-fase en vlak daarna. Nu niet meer zo. Jullie zijn de wilde haren verloren inmiddels.
Nee wil gewoon genoeg stukken kip.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja wat er over blijft is voor jou hhrrtgggKLOAKAggtfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |