Als ik de ambitie had om president van de Verenigde Staten te worden wel ja. Maar dan was al ik mislukt bij geboorte, gezien mijn geboorte in Nederland bij twee twee ouders die geen Amerikaan zijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je gewoon mislukt dus.
Oh ik dacht voor Goodbyes.quote:
Ik sta er als modderfiguur opquote:
Heb daar eigenlijk nooit zo'n erge in.quote:
Oh, ik klik altijd.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb daar eigenlijk nooit zo'n erge in.
Mwah. Dat is zeker waar. Niets tegenin te brengen.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jazeker wanneer iemand zegt dat hij/zij knap is wel, en ik schaam mij er ook niet voor.
Toen was ik 34quote:
Sociaall Juridische Dienstverleniningquote:Op zondag 21 mei 2017 00:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jazeker wanneer iemand zegt dat hij/zij knap is wel, en ik schaam mij er ook niet voor.
Het boeit me eerlijk gezegd niet zo bijzonder heel hoe iemand eruit ziet.quote:
die dubbel l? Nee dat is een typvautjequote:Op zondag 21 mei 2017 00:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sociaall Juridische Dienstverlenining
Is dit expres?
Ik vind dat enorm boeiend eigenlijk.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het boeit me eerlijk gezegd niet zo bijzonder heel hoe iemand eruit ziet.
Al vind ik die foto's in US weleens leuk als ik een bekende naam zie posten.
Eeuwige jeugdquote:
Mij dus echt niet. Zal me een rotzorg zijn.quote:
Soms is het even lekker om de zwijn uit te hangenquote:Op zondag 21 mei 2017 00:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gaat niets boven een man die niet bang is voor modder
Ook prima toch.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mij dus echt niet. Zal me een rotzorg zijn.
Ik heb al meteen helemaal een beeld bij jou.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik zie de rest nu pas. Wie weet pas ik het ooit aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |