Tuurlijk, vraag het eerst vriendelijkquote:
prima jongenquote:Op zondag 21 mei 2017 01:01 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ok moest glimlachen. Tot zo, dm'en de details wel ff
Heb je wel eens een Azpi gehad?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom word mij dit vandaag voor de 2de keer gevraagd?
Hier doen we aan kapen, zegt genoeg.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en anders breek je de schutting gewoon af?
Ongelofelijk he, dat doelpunt van Kuyt ging door merg en been. Wedstrijd die ik nooit meer ga vergetenquote:
quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 01:04 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Oh sorry wist niet dat je al bijna 30 was. Ander keertje maar dan?
Moet toch eerlijk zeggen, zeker gezien zijn loopbaan en verdiensten voor het Nederlands elftal, als je het iemand het gunde was het Kuyt.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, dat doelpunt van Kuyt ging door merg en been. Wedstrijd die ik nooit meer ga vergeten
Mijn meet met ama is met st juttimesquote:Op zondag 21 mei 2017 01:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daarna wil je wss nooit meer wat anders
Mooier dan op deze manier kan je niet stoppen. Hattrick om de titel te beslissen. Hij was al heel populair, maar nu staat hij in een illuster rijtjequote:Op zondag 21 mei 2017 01:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet toch eerlijk zeggen, zeker gezien zijn loopbaan en verdiensten voor het Nederlands elftal, als je het iemand het gunde was het Kuyt.
En Feyenoord - Ajax leeft weer, dat is ook mooi.
Ik ben gewoon wel zo volwassen om snel duidelijkheid te scheppen. En ondanks het leeftijdsverschil je gewoon een goede nachtrust te wensen.quote:
Dacht dat jij in de planning stond als Pasen en Pinkster op 1 dag valt.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Huh, staan we allebei voor dezelfde dag ingeplanned? Dit behoeft Kamervragen!
Mag het als Ajacied niet zeggen (al woon ik aan de kust, half uurtje a drivekwartier van Rotterdam), maar vond het ook wel leuk. Vooral bij de beelde bij de Witte de With-straat. Erehaag voor de auto's en al die kinderen die met zo'n schaaltje uit de auto hingen en handjes en high fives kregen. Was wel leuk om te zien. Zeker voor die kinderen.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mooier dan op deze manier kan je niet stoppen. Hattrick om de titel te beslissen. Hij was al heel populair, maar nu staat hij in een illuster rijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |