welke reclame? op spotify?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb mijn pc aangesloten op de boxen, want ga zo een concertje kijken. Meteen internet weggeklikt, Een heel vrolijk muziekje, toch kut trouwens, maar schrok me dood. Buitengewoon irritant.
Peter Framtone?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb mijn pc aangesloten op de boxen, want ga zo een concertje kijken. Meteen internet weggeklikt, Een heel vrolijk muziekje, toch kut trouwens, maar schrok me dood. Buitengewoon irritant.
waarom word mij dit vandaag voor de 2de keer gevraagd?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:52 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Heb je wel eens een vriendje gehad?
Dan niet, princess im so fucking perfectquote:Op zondag 21 mei 2017 00:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom word mij dit vandaag voor de 2de keer gevraagd?
Nou ja, laat ik beginnen om te vertellen dat ik vroeger samen met vrienden nog van drinken hield en dat we weleens naar een feestje gingen. Laat ik meteen erbij zeggen dat ik altijd een vrouwenblaas heb gehad en ik altijd en overal moet plassen, tot op de dag van vandaag. Toen ook.quote:
zo opvliegend karaktertje?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:54 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Dan niet, princess im so fucking perfect
primaquote:Op zondag 21 mei 2017 00:56 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Nee, maar wel te waardevol karakter voor een figuur als jij
Mooi ik ook niet, alleen geen modderbad in de buurt, wel gebagger in de SCquote:
Maar die vent had wel zn broek aan???quote:Op zondag 21 mei 2017 00:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
En ja, ik gilde misschien een klein beetje toen ik gewoon in het donker stond te pissen en er kwam iemand te voorschijn, dacht dat ik alleen was. Houd ik niet zo van.
ik ook niet, maar 2 emmers water in de zandbak van de buren doet wonderenquote:Op zondag 21 mei 2017 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mooi ik ook niet, alleen geen modderbad in de buurt, wel gebagger in de SC
Als de buren het goed vinden ga ik all-inquote:Op zondag 21 mei 2017 00:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar 2 emmers water in de zandbak van de buren doet wonderen
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:58 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja geef dan, e-hoer, online durf je wel he
als jij het vraagt wel denk ikquote:Op zondag 21 mei 2017 00:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als de buren het goed vinden ga ik all-in
Ik zag een recente foto, dat kekke baardje staat je wel.quote:
Oh jawel, verder niets aan de hand, maar ik stond daar wel met mijn blote snikkel. Dat wil je niet. Of het nu het een homobos is of niet. Dat is buitengewoon genant.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:57 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Maar die vent had wel zn broek aan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |