Zo nu en danquote:Op zondag 21 mei 2017 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat kanaal nog steeds in leven ja?
Ben gewoon welkom geheten hoorquote:Op zondag 21 mei 2017 00:38 schreef maffehenkie het volgende:
Mijn sc![]()
Zomaar gesloten![]()
Omdat jullie hier zo elitair circlejerk doen en niemand welkom heten![]()
Klote fok users
Hoi Henk.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:38 schreef maffehenkie het volgende:
Mijn sc![]()
Zomaar gesloten![]()
Klote fok users
Welkom gekkie henkiequote:Op zondag 21 mei 2017 00:38 schreef maffehenkie het volgende:
Mijn sc![]()
Zomaar gesloten![]()
Klote fok users
Welnee, over het algemeen is het hier een worstenfeest. Je moet het zien als dat gebeuren in München, hoe meer worsten - en bier, al ben ik persoonlijk een wijndrinker - hoe meer feest.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:40 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Genderdiscriminatie is bekend verschijnsel hoor
radler ?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, over het algemeen is het hier een worstenfeest. Je moet het zien als dat gebeuren in München, hoe meer worsten - en bier, al ben ik persoonlijk een wijndrinker - hoe meer feest.
Oke maar mijne is meer bifi formaat, dus ik voeg niet veel toe, maar wel iets!quote:Op zondag 21 mei 2017 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, over het algemeen is het hier een worstenfeest. Je moet het zien als dat gebeuren in München, hoe meer worsten - en bier, al ben ik persoonlijk een wijndrinker - hoe meer feest.
Wij geven niet om formaat, wij geven om constructie. Zo lang het maar 100% natuurlijk is. Toegevoegde suikers, zouten en een heel klein E-nummertje mag ook nog wel.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:43 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Oke maar mijne is meer bifi formaat, dus ik voeg niet veel toe, maar wel iets!
Maak nie uit jaretelgordel dan kun je heel snel klaar zijn tochquote:Op zondag 21 mei 2017 00:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik drink geen wijn en bier moet ik zovaak van plassen
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik drink geen wijn en bier moet ik zovaak van plassen
Wut hey schop jij jezelf eens naar de onz hĝmo sc, heel rapquote:Op zondag 21 mei 2017 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wij geven niet om formaat, wij geven om constructie. Zo lang het maar 100% natuurlijk is. Toegevoegde suikers, zouten en een heel klein E-nummertje mag ook nog wel.
Frank vertelt!quote:Op zondag 21 mei 2017 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Dat ken ik ja.
Ik heb daar trouwens nog een anekdote over.
kan ja.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:45 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Maak nie uit jaretelgordel dan kun je heel snel klaar zijn toch
Nee.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wow, hebben jullie trouwens ook die reclame met die kutmuziek? Ik schrok me het leplazerus.
Heb Aboquote:Op zondag 21 mei 2017 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wow, hebben jullie trouwens ook die reclame met die kutmuziek? Ik schrok me het leplazerus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |