Zelfde clubje, goeden lijden onder de kwaden. Is op een hoop gegaan in mijn geheugen.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Fernandes heb ik nooit aan meegedaan hoor.
Daar heb jij gelijk in.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wa Frank is toff maar mag best zeggen dat ie er nie zo vaak is toch
ow wel fijn dat het hier afentoe wat minder zuur is. Maar al dat gescheld met kanker hoeft niet zo van mij. Verder wel luchtige gesprekjesquote:Op zondag 21 mei 2017 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
En lot, hoe bevalt je de SC hier ondertussen?
Kan gebeuren.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelfde clubje, goeden lijden onder de kwaden. Is op een hoop gegaan in mijn geheugen.
Vooruit.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wa Frank is toff maar mag best zeggen dat ie er nie zo vaak is toch
Was je er maar vaker.. dit hoor ik niet vaakquote:
Er wordt hier zelden gescholden met kanker. Want dan krijg je met mijn sig te maken.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow wel fijn dat het hier afentoe wat minder zuur is. Maar al dat gescheld met kanker hoeft niet zo van mij. Verder wel luchtige gesprekjes
Jullie willen ons trouwens echt niet in R&P hebben hoor. Soort uitwisselingsidee zeg maar, al zou het wel interessant zijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow wel fijn dat het hier afentoe wat minder zuur is. Maar al dat gescheld met kanker hoeft niet zo van mij. Verder wel luchtige gesprekjes
Sterkte.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:25 schreef Pensylvania het volgende:
Ik ga slapen want mn bier is op en ik wil jie weer mn onderbuurvrouw eeen beurt geven voor een half kratje bavaria
vanmiddag nog, meerdere keren.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er wordt hier zelden gescholden met kanker. Want dan krijg je met mijn sig te maken.
Je weet drommelsgoed waaromquote:Op zondag 21 mei 2017 00:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er wordt hier zelden gescholden met kanker. Want dan krijg je met mijn sig te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |