Was er van de week 's ochtends nog een aantal keer, maar dan ligt alles te slapen. Maar ik heb het momenteel heel druk met werk. En soms verkies ik de PS4 nog weleens boven FOK! in mijn vrije tijd.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Was je er maar vaker.. dit hoor ik niet vaak
is al gebeurtquote:Op zondag 21 mei 2017 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie willen ons trouwens echt niet in R&P hebben hoor. Soort uitwisselingsidee zeg maar, al zou het wel interessant zijn.
Ha, TARDIS.quote:
Neuk je wel veel?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik ben tamelijk gehecht aan het vrijgezellen leventje
Wat voor koekjes?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:31 schreef Zosk het volgende:
Ik val bijna in slaap, ik ga maar eens.
Dag vrienden.
Truste Zoskquote:Op zondag 21 mei 2017 00:31 schreef Zosk het volgende:
Dag vrienden.
Trusten zoskiequote:Op zondag 21 mei 2017 00:31 schreef Zosk het volgende:
Dag vrienden.
Hoelang slaapt een Chineesquote:Op zondag 21 mei 2017 00:31 schreef Zosk het volgende:
Dag vrienden.
jij hebt helemaal geen fotosquote:Op zondag 21 mei 2017 00:33 schreef Iommi het volgende:
[..]
Hoelang slaapt een Chinees
Hm, klopt toch niet echt. Welterusten dan maar
Is dat kanaal nog steeds in leven ja?quote:
is gras groen?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat kanaal nog steeds in leven ja?
Zo nu en danquote:Op zondag 21 mei 2017 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat kanaal nog steeds in leven ja?
Ben gewoon welkom geheten hoorquote:Op zondag 21 mei 2017 00:38 schreef maffehenkie het volgende:
Mijn sc![]()
Zomaar gesloten![]()
Omdat jullie hier zo elitair circlejerk doen en niemand welkom heten![]()
Klote fok users
Hoi Henk.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:38 schreef maffehenkie het volgende:
Mijn sc![]()
Zomaar gesloten![]()
Klote fok users
Welkom gekkie henkiequote:Op zondag 21 mei 2017 00:38 schreef maffehenkie het volgende:
Mijn sc![]()
Zomaar gesloten![]()
Klote fok users
Welnee, over het algemeen is het hier een worstenfeest. Je moet het zien als dat gebeuren in München, hoe meer worsten - en bier, al ben ik persoonlijk een wijndrinker - hoe meer feest.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:40 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Genderdiscriminatie is bekend verschijnsel hoor
radler ?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, over het algemeen is het hier een worstenfeest. Je moet het zien als dat gebeuren in München, hoe meer worsten - en bier, al ben ik persoonlijk een wijndrinker - hoe meer feest.
Oke maar mijne is meer bifi formaat, dus ik voeg niet veel toe, maar wel iets!quote:Op zondag 21 mei 2017 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, over het algemeen is het hier een worstenfeest. Je moet het zien als dat gebeuren in München, hoe meer worsten - en bier, al ben ik persoonlijk een wijndrinker - hoe meer feest.
Wij geven niet om formaat, wij geven om constructie. Zo lang het maar 100% natuurlijk is. Toegevoegde suikers, zouten en een heel klein E-nummertje mag ook nog wel.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:43 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Oke maar mijne is meer bifi formaat, dus ik voeg niet veel toe, maar wel iets!
Maak nie uit jaretelgordel dan kun je heel snel klaar zijn tochquote:Op zondag 21 mei 2017 00:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik drink geen wijn en bier moet ik zovaak van plassen
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik drink geen wijn en bier moet ik zovaak van plassen
Wut hey schop jij jezelf eens naar de onz hømo sc, heel rapquote:Op zondag 21 mei 2017 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wij geven niet om formaat, wij geven om constructie. Zo lang het maar 100% natuurlijk is. Toegevoegde suikers, zouten en een heel klein E-nummertje mag ook nog wel.
Frank vertelt!quote:Op zondag 21 mei 2017 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Dat ken ik ja.
Ik heb daar trouwens nog een anekdote over.
kan ja.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:45 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Maak nie uit jaretelgordel dan kun je heel snel klaar zijn toch
Nee.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wow, hebben jullie trouwens ook die reclame met die kutmuziek? Ik schrok me het leplazerus.
Heb Aboquote:Op zondag 21 mei 2017 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wow, hebben jullie trouwens ook die reclame met die kutmuziek? Ik schrok me het leplazerus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |