SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Gaat hard zo richting topic nummer 10.000quote:
Ik kijk al een jaar geen series meerquote:Op maandag 1 mei 2017 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand van jullie dat ook wel eens, dat je al een half uur door series en films van Netflix aan het loeren bent, maar niets leuk genoeg vind om te kijken?
De jeugd van tegenwoordig wordt al ongeduldig na 2 secondenquote:
Dat laatste heb ik ook wel vaker.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kijk al een jaar geen series meerMaar herken het wel van andere dingen. Als er teveel aanbod is, dan black-out. Zoals in supermarkt :Q of Ikea. Of laatst in de boekenwinkel. Teveel visuele input soms, maar vaak ook gewoon net niet juiste 'dit' kunnen vinden.
Dan gewoon wat anders als tijdverdrijf verzinnen in je bunkerquote:
He het werkte! dagquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand van jullie dat ook wel eens, dat je al een half uur door series en films van Netflix aan het loeren bent, maar niets leuk genoeg vind om te kijken?
quote:
ja rond dit tijdstip raakt fok ernstig rustigquote:Op maandag 1 mei 2017 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Wel weer grote leegloop net als ik weer een beetje kan posten
Tsja, moet ik maar meer overdag gaan posten.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja rond dit tijdstip raakt fok ernstig rustig
quote:Op maandag 1 mei 2017 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Wel weer grote leegloop net als ik weer een beetje kan posten
is het ook steeds rustiger, het verval zet gestaag in....quote:Op maandag 1 mei 2017 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, moet ik maar meer overdag gaan posten.
Het verval is al jaren aan de gang.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
is het ook steeds rustiger, het verval zet gestaag in....
jups en dat gaat redelijk in een rechte lijn constant naar beneden, ben benieud wat de bodem isquote:
je kan toch tihdelijk wisselen en de oude opslaan, hij is wel leuk nmlquote:Op maandag 1 mei 2017 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Pff ik wil deze als UI:
[ afbeelding ]
Maar kan niks meer uploaden en wil niks deleten.
Zeer terechte klacht!quote:Op maandag 1 mei 2017 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Pff ik wil deze als UI:
[ afbeelding ]
Maar kan niks meer uploaden en wil niks deleten.
dat zeg ikquote:
Die vind ik dan minder, leid meer af.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik ook nog "gemaakt". Maar doe eerst deze wel.
Poes is leuker?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die vind ik dan minder, leid meer af.
ja je poes is leukerquote:
Ligt eraan hoe graag ze van water houdenquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe graag ze van water houden
cute tochquote:
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
cute toch![]()
en ik ga hier toch niet melden welke van je poezen het leukst is
nacho met dip dan maar?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar eigenlijk moet ik niet meer eten nu
als je aantal calorien over de hele dag maar kloppenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar eigenlijk moet ik niet meer eten nu
En dan heb ik al ruim een maand niet meer gesmoked en al een dikke twee weken geen sigaret meer aangeraaktquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:17 schreef isax het volgende:
[..]
nacho met dip dan maar?
heb ook aardbeien
#stonerleven
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:17 schreef isax het volgende:
[..]
nacho met dip dan maar?
heb ook aardbeien
#stonerleven
Zo denk ik er ook over, mijn ritme is nu eenmaal niet gemiddeld.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je aantal calorien over de hele dag maar kloppen
ja of je bent al te ver heenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:26 schreef isax het volgende:
zou dat best willen doen he? maar met mijn medicatie krijg je uiteindelijk zelf nieren die naar de klote zijn dus denk niet dat ze me zelfs aannemen.
ja dat is ook optiequote:
meh, het hele heftige is wel weg maar nog overduidelijk meer last dan de vorige medicijnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
ja dat is ook optie
moet maar weer eens laten prikken, ben ik zo laks mee.
hoe gaat het met je bijwerkingen eigenlijk?
moest je dat dan niet opbouwen ofzo?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
meh, het hele heftige is wel weg maar nog overduidelijk meer last dan de vorige medicijnen.
ook niet gek, 4x zo hoge dosis betablokkers
en het betenkent ook dat ze goed hun werk doen
mij is niks verteld.quote:
in de bijsluiter staat van wel, maar ik slikte al betablokkers dus wrs daarom nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
misschien hoeft dat ook niet met betablokkers. wel heftig lijkt me dat.
tuuk, je kan je berichten van 5 jaar terug nog verwijderen zelfsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:46 schreef isax het volgende:
oeps in die facebook groep waarvan ik boze dm kreeg heb ik perongelijk weer jezus geschrevennog editen? was 4 uur geleden ofzo. ik dacht dat het in een andere was
sexay heurquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze zojuist gekocht. (In de sale)
mooiquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze zojuist gekocht. (In de sale)
buik inhoudenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met mijn kilo's vet eronder staat het wel iets minder sexy.
Definieer kilo'squote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met mijn kilo's vet eronder staat het wel iets minder sexy.
korsetten zijn toch nog in?quote:
ja dat gaat een vrouw hier delenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar moet ik nog even mee wachten helaas.Your beauty never ever scared me.
proberen kan altijdquote:
geld moet rollenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Oh man vakantiegeld is nu al weg en moet het nog krijgen.
Op de nieuwe fiets naar Berlijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nog naar Berlijn maar ik vind een nieuwe fiets belangrijker.
Pff nee man. Zo sportief ben ik niet. Ik heb een keer 60 km gefietst en kon daarna het hele weekend mijn benen bijna niet meer gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook al een nieuwe fiets op het oog:ik mis bloemen ah het stuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar moet ik nog even mee wachten helaas.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Berlijn staat ook nog op m'n lijstje, maar helaas is lijstje vrij langquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff nee man. Zo sportief ben ik niet. Ik heb een keer 60 km gefietst en kon daarna het hele weekend mijn benen bijna niet meer gebruiken.
maar is dat geen kinderfiest, het lijkt zo qua modelquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maak ik wel aan mijn plastic krat die voorop moet.
Nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar is dat geen kinderfiest, het lijkt zo qua model
oohwquote:
prima lengtequote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Voor vrouwen tussen de 1.64 en 1.80 m. Ik ben 1.69.
Waar ben jij dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik vergeet ook steeds dat het daar een uur later is
komt dan door verhoudingen buis dikte/framegroote ofzo, ik vind het net een kinderfiestquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Voor vrouwen tussen de 1.64 en 1.80 m. Ik ben 1.69.
ik hoop er aan te denken, geen probleem! Ben er nog tot zaterdagquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg wil je een kaartje voor mij meenemen?![]()
Topicreeks: Gezocht: Ansichtkaartjes #1
Omg tof, thanks.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoop er aan te denken, geen probleem! Ben er nog tot zaterdag
dat lukt zekerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg tof, thanks.Veel plezier trouwens!
Het is een beetje uit de hand gelopen. Heb er nu al 350 ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat lukt zeker
Leuk idee trouwens van die kaarten
owwww dan heb je er nog een hoop te gaanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is een beetje uit de hand gelopen. Heb er nu al 350 ofzo.
Ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dan heb je er nog een hoop te gaan
waarom ben je begonnen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leek mij wel geinig en ik had niet verwacht dat ik echt veel kaarten zou krijgen.quote:
ja zoeits kan op fok best hard gaanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leek mij wel geinig en ik had niet verwacht dat ik echt veel kaarten zou krijgen.
Doet me denken aan een vlog van een hackerspace die ik volg.quote:
vet handigquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vlog van een hackerspace die ik volg.
"Ja we kunnen wel een assortiment tie-wraps gebruiken eigenlijk."
Vervolgens worden er drie maanden lang duizenden tie-wraps opgestuurd in allerlei kleuren en formaten.
aah vandaar dat fok zo dood isquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb sinds vrijdag 5 manga's gelezen, brb nu aan de zesde beginnen.
Zo haal ik m'n Goodreads afstand wel in.
Tie wraps om al die ansichtkaarten bij elkaar te binden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja idd. Kan ook nog wel wat gebruiken.
moet je op tijd op dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik haat het als je moet slapen maar je wil nog niet.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tie wraps om al die ansichtkaarten bij elkaar te binden.
ach ja, gewoon een ander een pelzier meedoen, ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat dachten zij de eerste twee weken ook.
succes met wakker worden vastquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
09:10 bij de dokter zijn en eerst nog half uur heen lopen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik haat het als je moet slapen maar je wil nog niet.
ik was er ook niet sinds uhm, geen idee, denk voor kingsdagquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, ik trok er hier bewust de stekker uit tot zondagavond.
Als het eeuwig door blijft gaan wordt het lastig, je moet het wel stop kunnen zetten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja, gewoon een ander een pelzier meedoen, ik zie het probleem niet
wel actief huer, half uur lopen gelijk, erest vd dag zal je wel meer energie hebbenquote:
Ik moet wel hé, fiets kapot.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel actief huer, half uur lopen gelijk, erest vd dag zal je wel meer energie hebben
gewoon groothandel beginnen danquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het eeuwig door blijft gaan wordt het lastig, je moet het wel stop kunnen zetten.
fiets van je huisgenootje lenenquote:
Leuk toch? Ik verzamel ookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
vriend van me, ook r&m adept natuurlijk, heeft andere auto gekocht, zijn nieuwe de easy sneasy mac deluxequote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
vriend van me, ook r&m adept natuurlijk, heeft andere auto gekocht, zijn nieuwe de easy sneasy mac deluxe
het lijkt qua model totaal niet maar hee, gewoon een referentie maken omdat het kanquote:
slaap lekker, en zet 2 wekkers!!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nog even spelletjes spelen op mijn foon.![]()
You like that Red Grin Grumble reference?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
het lijkt qua model totaal niet maar hee, gewoon een referentie maken omdat het kan
whehehequote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You like that Red Grin Grumble reference?
Succes.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nog even spelletjes spelen op mijn foon.![]()
quote:Een Chinese man is op zijn huwelijksdag gearresteerd nadat familie van zijn kersverse echtgenote ontdekte dat de 200 gasten die hij had uitgenodigd in werkelijkheid betaalde acteurs waren.
Dat meldt BBC vandaag.
Oei, met 99 posts net niet in de top 3.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 02:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 01-05-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 144 PeZu
02 121 Molo
03 100 Cat-astrophe
04 099 Mo_Muffin
05 078 isax
06 070 DeZwabber
07 051 puzziepie
08 050 Voxs
09 048 marcb1974
10 032 Fogel
11 028 drakin
11 028 Amarantha
13 026 crv
14 025 DerRabbit
15 020 Remqo
16 019 ieniminimuis
17 017 Bos81
18 016 haags_kwartiertje
19 015 Koen66
20 009 Arch-Indar
21 007 Muck
22 006 goldfinger1963
22 006 Joosie200
24 003 pixelbitty
24 003 Stien_Struis
26 001 D.
klik hier voor meer stats
quote:
Nog even doorzetten. De zomer komt nu sneller dan je denkt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Vandaag weer aan de bak voor school.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog even doorzetten. De zomer komt nu sneller dan je denkt.
Paar daagjes Portugal en misschien nog paar dagen Finland. Voor de rest nog geen echte plannen gemaakt voor vakantie.quote:
lkkr.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paar daagjes Portugal en misschien nog paar dagen Finland. Voor de rest nog geen echte plannen gemaakt voor vakantie.
Jij ging naar Canarisch eiland toch?
Ook niet verkeerd!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lkkr.
Nee, Mallorca. Iets dichterbij haha. En daarvoor eerst een week Frankrijk.
Waarom vond je 100.000 dan te lang duren?quote:
Om af te tellen richting vakantie.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom vond je 100.000 dan te lang duren?
Ah op die manierquote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Om af te tellen richting vakantie.
Iedereen nog aan het bijkomen van de dag van de arbeid?quote:
Nederland op 1 meiquote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen nog aan het bijkomen van de dag van de arbeid?
Sowieso Nederland met feestdagen.quote:
Finlandquote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paar daagjes Portugal en misschien nog paar dagen Finland. Voor de rest nog geen echte plannen gemaakt voor vakantie.
Jij ging naar Canarisch eiland toch?
Daar zou iets aan gedaan moeten worden!quote:
Deze vrouw weetquote:
Waar in Finland?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze vrouw weet![]()
Word pas de tweede keer dat ik naar Finland ga tough en eerste keer dat ik echt meer ga zien dan een kartbaan
Eens.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zou iets aan gedaan moeten worden!
kind?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:59 schreef Molo het volgende:
Mensen die aan de deur rammelen terwijl je op toilet zit
Nee op mijn werkquote:
Eerst lang weekend werken in Alahärmä en daarna nog niet echt een goed idee waar we heen gaan. Ben daarna twee weken vrij dus heb genoeg tijd om nog beetje rond te trekkenquote:
Volgende keer je 'Defect' bordje niet vergeten!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee op mijn werk
Rot op ik wil in stilte al fokkend plassen
Leuk! Ik ben op paar plekken geweest, maar nou net niet aan de westkustquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst lang weekend werken in Alahärmä en daarna nog niet echt een goed idee waar we heen gaan. Ben daarna twee weken vrij dus heb genoeg tijd om nog beetje rond te trekken
Ik weet ook nog niet of ik aan de westkust blijf. Het grove idee is om in Helsinki te eindigen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben op paar plekken geweest, maar nou net niet aan de westkust
Lekker zeg, mooie dingen te doen net genoeg leuke dingen te doen voor ook
Ik ga maar weer wat doen hier
#zeikwijf
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee op mijn werk
Rot op ik wil in stilte al fokkend plassen
Leuk!!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:29 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen!
Tot 2 uur maar werken, en dan eens ergens een pak gaan uitzoeken voor de trouwerij van mijn zusje...
Dat valt nog te bezien. Ben niet zo van de pakken. HEb er maar 1 tot nu toe, mijn trouwpakquote:
Heb ik meer pakken dan jij hebtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Ben niet zo van de pakken. HEb er maar 1 tot nu toe, mijn trouwpak
Ik vond dat toen voor mijn broers trouwerij enorm leuk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Ben niet zo van de pakken. HEb er maar 1 tot nu toe, mijn trouwpak
Ik heb er maar 1, dus dat is al snel denk ikquote:
Ik voel me ook helemaal niet prettig in een pak. Draag het ook zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:47 schreef PeZu het volgende:
geen idee hoeveel er inde kast hangen, heb er al 15 jaar geen pak meer aangetrokken, heel af en toe een keer het jasje van een pak gepakt voor boven ene spijkerbroek
vind het wel lekker zitten, en kan ook wel een goed geven maar ik vind het zo inspiratieloos, idereen in uniformquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel me ook helemaal niet prettig in een pak. Draag het ook zo min mogelijk.
Gelukkig, meestal moeten woorden en juiste zinnen genoeg zijn.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig, meestal moeten woorden en juiste zinnen genoeg zijn.
op fok vaak nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig, meestal moeten woorden en juiste zinnen genoeg zijn.
Mensen lezen niet goed, en vaak vrágen ze niet even door.quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mensen lezen niet goed, en vaak vrágen ze niet even door.
quote:
-> hier volstaat wel een smiley:quote:
ja of ze intrepeteren het verkeerd, dan doet een smiley wonderen, alhoewel sommige oom smileys niet snappenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mensen lezen niet goed, en vaak vrágen ze niet even door.
of zijn dommig..
Klopt, die vat ik vaak op als een toegefelijke glimlach; zoals het woord 'condescending'.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of ze intrepeteren het verkeerd, dan doet een smiley wonderen, alhoewel sommige oom smileys niet snappen
dit is nml de geniepig lachen [ afbeelding ]
Goede vraag.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:19 schreef Fogel het volgende:
Waarom woorden hebben met iemand als je smiley kan hebben?
Het is een soortquote:
Als je moet niezen krijg je weer een hele andere smiley.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een soortmaar dan minder schalks, meer goofy, je neus gaat er lichtelijk van krullen.
Dat is slimy.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je moet niezen krijg je weer een hele andere smiley.
miauw, lekker vrij?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zit in een koffiebar te schrijven. En ik drink chai latte.
#hipsterpunten
Dit. Woeste harenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb mijn haar niet gekamd en het zit in een warrig knotje. Extra punten?
Haar kammen
Vanavond 10 minuten langer onder douche om met een halve liter cremespoeling alle klitten er weer uit te krijgen 😅quote:
Wel weer een goede reden om extra lang onder de douche te staanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vanavond 10 minuten langer onder douche om met een halve liter cremespoeling alle klitten er weer uit te krijgen 😅
ja dat weet ik ,bedoel meer lekker ah genieten?quote:
Dit vind ik best knap gezien hele week vrij.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zit in een koffiebar te schrijven. En ik drink chai latte.
#hipsterpunten
Oh jouw haar zal idd!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vanavond 10 minuten langer onder douche om met een halve liter cremespoeling alle klitten er weer uit te krijgen 😅
waarom zoveel plannen als je virj bentquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit vind ik best knap gezien hele week vrij.
Ik had altijd 100 plannen waarvan ik er dan misschien 2 deed
Ja, ehm zou ik moeten minderen😅quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel weer een goede reden om extra lang onder de douche te staan
Ja, 08.30 stipt. Gisteren ook. Ik begin al een band op te bouwen met het personeel 😂quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik ,bedoel meer lekker ah genieten?
zit je daar expres zodat je wat afkrijgt voor je site?
en daar was jezelf niet bijquote:
Ja ik dus ookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit vind ik best knap gezien hele week vrij.
Ik had altijd 100 plannen waarvan ik er dan misschien 2 deed
Jaloers! Mijn krul zit wel beter als ik het een dag niet kam, of twee 😅 Maar de hel om jet daarna uit te kammen. Lang leve steil haarquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh jouw haar zal idd!Ik kam eigenlijk alleen als ik er aan denk. Na douchen zeker niet, want lichte krulslag, die wil ik er niet uit.
Een fles olie?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaloers! Mijn krul zit wel beter als ik het een dag niet kam, of twee 😅 Maar de hel om jet daarna uit te kammen. Lang leve steil haar
Ruilen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaloers! Mijn krul zit wel beter als ik het een dag niet kam, of twee 😅 Maar de hel om jet daarna uit te kammen. Lang leve steil haar
30 zou best oke zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik lever met liefde een stuk of 30 iq punten in, lijkt mij een stuk rustiger
herkenbaar maar ik maak dan automagisch geen plannenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ha! Dan zou ik hier nu onder begeleiding moeten zitten denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Minder! 112 lijkt mij genoeg.quote:
Ik mag dan denk ik nog steeds niet bij AH achter de kassaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha! Dan zou ik hier nu onder begeleiding moeten zitten denk ik
Ja mehhh, ik ben dan ook vrij passief in het daadwerkelijk doen, Maar ik wil een uitkopje voor in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
herkenbaar maar ik maak dan automagisch geen plannen
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik mag dan denk ik nog steeds niet bij AH achter de kassa
IQ is slechts graadmeter, het zegt niets over wijsheid.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik mag dan denk ik nog steeds niet bij AH achter de kassa
klik uit, en rustquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja mehhh, ik ben dan ook vrij passief in het daadwerkelijk doen, Maar ik wil een uitkopje voor in mijn hoofd.
Jij en averagequote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb het nooit laten testen maar dat durf ik ook niet eigenlijk. Wat als ik average ben
tis ook een momentopnamen, en kan zo maar 15 punten verschillen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
IQ is slechts graadmeter, het zegt niets over wijsheid.
Nee klopt. Ken exemplaren waarvan ik denk 'okeeeeej'.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
IQ is slechts graadmeter, het zegt niets over wijsheid.
EQ is het nieuwe IQquote:
Dat klopt. Er wordt vaak teveel aan opgehangen ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis ook een momentopnamen, en kan zo maar 15 punten verschillen.
Ja ik ook, maar ook weer niet.:Pquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee klopt. Ken exemplaren waarvan ik denk 'okeeeeej'.
Maar goed, had er zelf ook wel wat anders mee kunnen doen
Xquote:
het is nog niet te laatquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee klopt. Ken exemplaren waarvan ik denk 'okeeeeej'.
Maar goed, had er zelf ook wel wat anders mee kunnen doen
Spirituele.quote:
Daar zou ik slechts 30 punten op halen denk ik..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Spirituele.
Ik lees net ook iets over FQ![]()
Ik ga er snel iets over schrijven. Tjuus
Mijn god, werkelijk voor alles moet een meetinstrument verzonnen wordenquote:
*proestquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar zou ik slechts 30 punten op halen denk ik..
Succes!
Over mij mag je dat ook denken hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
*proest
Die gedachte had ik zelf ook al.
edit; over mijzelf dan he....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |