Nee op mijn werkquote:
Eerst lang weekend werken in Alahärmä en daarna nog niet echt een goed idee waar we heen gaan. Ben daarna twee weken vrij dus heb genoeg tijd om nog beetje rond te trekkenquote:
Volgende keer je 'Defect' bordje niet vergeten!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee op mijn werk
Rot op ik wil in stilte al fokkend plassen
Leuk! Ik ben op paar plekken geweest, maar nou net niet aan de westkustquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst lang weekend werken in Alahärmä en daarna nog niet echt een goed idee waar we heen gaan. Ben daarna twee weken vrij dus heb genoeg tijd om nog beetje rond te trekken
Ik weet ook nog niet of ik aan de westkust blijf. Het grove idee is om in Helsinki te eindigen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben op paar plekken geweest, maar nou net niet aan de westkust
Lekker zeg, mooie dingen te doen net genoeg leuke dingen te doen voor ook
Ik ga maar weer wat doen hier
#zeikwijf
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee op mijn werk
Rot op ik wil in stilte al fokkend plassen
Leuk!!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:29 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen!
Tot 2 uur maar werken, en dan eens ergens een pak gaan uitzoeken voor de trouwerij van mijn zusje...
Dat valt nog te bezien. Ben niet zo van de pakken. HEb er maar 1 tot nu toe, mijn trouwpakquote:
Heb ik meer pakken dan jij hebtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Ben niet zo van de pakken. HEb er maar 1 tot nu toe, mijn trouwpak
Ik vond dat toen voor mijn broers trouwerij enorm leuk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Ben niet zo van de pakken. HEb er maar 1 tot nu toe, mijn trouwpak
Ik heb er maar 1, dus dat is al snel denk ikquote:
Ik voel me ook helemaal niet prettig in een pak. Draag het ook zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:47 schreef PeZu het volgende:
geen idee hoeveel er inde kast hangen, heb er al 15 jaar geen pak meer aangetrokken, heel af en toe een keer het jasje van een pak gepakt voor boven ene spijkerbroek
vind het wel lekker zitten, en kan ook wel een goed geven maar ik vind het zo inspiratieloos, idereen in uniformquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel me ook helemaal niet prettig in een pak. Draag het ook zo min mogelijk.
Gelukkig, meestal moeten woorden en juiste zinnen genoeg zijn.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig, meestal moeten woorden en juiste zinnen genoeg zijn.
op fok vaak nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig, meestal moeten woorden en juiste zinnen genoeg zijn.
Mensen lezen niet goed, en vaak vrágen ze niet even door.quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mensen lezen niet goed, en vaak vrágen ze niet even door.
quote:
-> hier volstaat wel een smiley:quote:
ja of ze intrepeteren het verkeerd, dan doet een smiley wonderen, alhoewel sommige oom smileys niet snappenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mensen lezen niet goed, en vaak vrágen ze niet even door.
of zijn dommig..
Klopt, die vat ik vaak op als een toegefelijke glimlach; zoals het woord 'condescending'.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of ze intrepeteren het verkeerd, dan doet een smiley wonderen, alhoewel sommige oom smileys niet snappen
dit is nml de geniepig lachen [ afbeelding ]
Goede vraag.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:19 schreef Fogel het volgende:
Waarom woorden hebben met iemand als je smiley kan hebben?
Het is een soortquote:
Als je moet niezen krijg je weer een hele andere smiley.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een soortmaar dan minder schalks, meer goofy, je neus gaat er lichtelijk van krullen.
Dat is slimy.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je moet niezen krijg je weer een hele andere smiley.
miauw, lekker vrij?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zit in een koffiebar te schrijven. En ik drink chai latte.
#hipsterpunten
Dit. Woeste harenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb mijn haar niet gekamd en het zit in een warrig knotje. Extra punten?
Haar kammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |