SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Gaat hard zo richting topic nummer 10.000quote:
Ik kijk al een jaar geen series meerquote:Op maandag 1 mei 2017 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand van jullie dat ook wel eens, dat je al een half uur door series en films van Netflix aan het loeren bent, maar niets leuk genoeg vind om te kijken?
De jeugd van tegenwoordig wordt al ongeduldig na 2 secondenquote:
Dat laatste heb ik ook wel vaker.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kijk al een jaar geen series meerMaar herken het wel van andere dingen. Als er teveel aanbod is, dan black-out. Zoals in supermarkt :Q of Ikea. Of laatst in de boekenwinkel. Teveel visuele input soms, maar vaak ook gewoon net niet juiste 'dit' kunnen vinden.
Dan gewoon wat anders als tijdverdrijf verzinnen in je bunkerquote:
He het werkte! dagquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand van jullie dat ook wel eens, dat je al een half uur door series en films van Netflix aan het loeren bent, maar niets leuk genoeg vind om te kijken?
quote:
ja rond dit tijdstip raakt fok ernstig rustigquote:Op maandag 1 mei 2017 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Wel weer grote leegloop net als ik weer een beetje kan posten
Tsja, moet ik maar meer overdag gaan posten.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja rond dit tijdstip raakt fok ernstig rustig
quote:Op maandag 1 mei 2017 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Wel weer grote leegloop net als ik weer een beetje kan posten
is het ook steeds rustiger, het verval zet gestaag in....quote:Op maandag 1 mei 2017 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, moet ik maar meer overdag gaan posten.
Het verval is al jaren aan de gang.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
is het ook steeds rustiger, het verval zet gestaag in....
jups en dat gaat redelijk in een rechte lijn constant naar beneden, ben benieud wat de bodem isquote:
je kan toch tihdelijk wisselen en de oude opslaan, hij is wel leuk nmlquote:Op maandag 1 mei 2017 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Pff ik wil deze als UI:
[ afbeelding ]
Maar kan niks meer uploaden en wil niks deleten.
Zeer terechte klacht!quote:Op maandag 1 mei 2017 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Pff ik wil deze als UI:
[ afbeelding ]
Maar kan niks meer uploaden en wil niks deleten.
dat zeg ikquote:
Die vind ik dan minder, leid meer af.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik ook nog "gemaakt". Maar doe eerst deze wel.
Poes is leuker?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die vind ik dan minder, leid meer af.
ja je poes is leukerquote:
Ligt eraan hoe graag ze van water houdenquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe graag ze van water houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |