tof dat jullie zo met elkaar omgaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag verjaardag van ex gevierd, ook een poos zitten praten. Onder andere over haar "klik" met iemand die in hetzelfde gebouw werkt. Waren al langer op de hoogte van elkaars bestaan zeg maar. Ze stonden in de keuken op het werk samen met een derde persoon en stonden de vaatwasser uit te ruimen. Toen ze beiden wat hadden keken ze elkaar aan en dat was de bekende "klik". Maar die was blijkbaar zo duidelijk dat die derde persoon vroeg "WAT was DAT!?"
Ik ben blij voor haar
dat mogen mensen sowieso wel voor zichzelf houden vind ikquote:Op maandag 1 mei 2017 22:28 schreef Voxs het volgende:
Verdorie, iemand liked een fotoserie ('reclame'van een fotograaf) van een bevalling. Dat hoef ik niet te zien.
Zwart/wit en niet al te 'in het oog' maar toch.
Kijk, dat is een mooi beeld. Vooral om je laatste zinquote:Op maandag 1 mei 2017 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag verjaardag van ex gevierd, ook een poos zitten praten. Onder andere over haar "klik" met iemand die in hetzelfde gebouw werkt. Waren al langer op de hoogte van elkaars bestaan zeg maar. Ze stonden in de keuken op het werk samen met een derde persoon en stonden de vaatwasser uit te ruimen. Toen ze beiden wat hadden keken ze elkaar aan en dat was de bekende "klik". Maar die was blijkbaar zo duidelijk dat die derde persoon vroeg "WAT was DAT!?"
Ik ben blij voor haar
Die kunnen er niks mee, wat wil ie doen of zeggen, die moet gewoon zijn werk doen en verder zelf niet teveel erover nadenken.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL, ja ach, die weten toch niet wat ze daarmee aan moeten en denk dat de gemiddelde medewerker daar er toch niks echt mee kan of wil ook
nee nee, zo rond 20 mei denk ikquote:
Zeker! Maar ik vraag mij ook af waarom die fotografe dat nou zo nodig moest delen, Ik ga die likerd trouwens verbergen. Die liked teveel ergerlijke dingen.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
dat mogen mensen sowieso wel voor zichzelf houden vind ik
Je bent op je hoede.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik vraag mij ook af waarom die fotografe dat nou zo nodig moest delen, Ik ga die likerd trouwens verbergen. Die liked teveel ergerlijke dingen.
quote:
Dat we niet meer samen zijn wil niet zeggen dat we elkaar niks meer gunnen. Als we beiden blij zijn is dat ook beter voor de kinderen.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kijk, dat is een mooi beeld. Vooral om je laatste zin
Herkenbaar. Vooral ook omdat je wrs al weken in de dozen zitquote:Op maandag 1 mei 2017 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee, zo rond 20 mei denk ik![]()
Duurt lang.....
trots op?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik vraag mij ook af waarom die fotografe dat nou zo nodig moest delen, Ik ga die likerd trouwens verbergen. Die liked teveel ergerlijke dingen.
Mooi zo!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Dat we niet meer samen zijn wil niet zeggen dat we elkaar niks meer gunnen. Als we beiden blij zijn is dat ook beter voor de kinderen.
kloptquote:Op maandag 1 mei 2017 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL, ja ach, die weten toch niet wat ze daarmee aan moeten en denk dat de gemiddelde medewerker daar er toch niks echt mee kan of wil ook
Dat is heel mooi en komt minder vaak voor dan zou moeten.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Dat we niet meer samen zijn wil niet zeggen dat we elkaar niks meer gunnen. Als we beiden blij zijn is dat ook beter voor de kinderen.
Pit ze.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
trots op?
kan me voorstellen dat het indrukwekkend is en ze in beetje een roes zitten ofzoiets
Volgens mij slaapt Larf nu echt eindelijk (was lekker dagje dit, gelukkig is ze normaal meestal vet chill), ik ga lekker mijn bed in.
Morgen gelukkig weer gewoon werken, zonder deadlinegezeik
Slaap lekker Kwurkertquote:Op maandag 1 mei 2017 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
trots op?
kan me voorstellen dat het indrukwekkend is en ze in beetje een roes zitten ofzoiets
Volgens mij slaapt Larf nu echt eindelijk (was lekker dagje dit, gelukkig is ze normaal meestal vet chill), ik ga lekker mijn bed in.
Morgen gelukkig weer gewoon werken, zonder deadlinegezeik
ben geen vrouw, inpakken doe ik in 1.5 dagquote:Op maandag 1 mei 2017 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vooral ook omdat je wrs al weken in de dozen zit
Mooi filmpje,tijdje terug postte ik die ook. Vind het zo mooi gemaakt allemaalquote:Op maandag 1 mei 2017 22:32 schreef isax het volgende:
8:10
zegt ze nou dat ze techno dance instructeur is?
maar ja mensen en elkaar wat gunnenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Dat is lekker, scheelt het in-een-keer- gesjouw!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben geen vrouw, inpakken doe ik in 1.5 dag![]()
En wat al ingepakt is nu kan bv al over, ze hebben nu nml 1 of 2 kamers leeg al
ja maar is ze techno dans instructeur?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi filmpje,tijdje terug postte ik die ook. Vind het zo mooi gemaakt allemaal
Oh man. Ik denk niet dat ik hier ook maar een dag in zou kunnen wonen.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:32 schreef isax het volgende:
8:10
zegt ze nou dat ze techno dance instructeur is?
Laatste keer dat ik verhuisd ben had ik een dag of 3 - 4 nodig om de boel te organiseren en in te pakken.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is lekker, scheelt het in-een-keer- gesjouw!
Ik herinner mij vooral de 15 dozen met boeken, die stonden een tijdje als extra muur in de woonkamer. Chaoot, dus begon zonder tijdsbesef/planning random in te pakkenEn al het spul wat weg kon. Goede gelegenheid voor grote opschoonronde.
nou ik ga wel peoberen zoveel mogelijk.in 1x te doen, wil niet het gevoel dat het eeuwen duurt nmlquote:Op maandag 1 mei 2017 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is lekker, scheelt het in-een-keer- gesjouw!
Ik herinner mij vooral de 15 dozen met boeken, die stonden een tijdje als extra muur in de woonkamer. Chaoot, dus begon zonder tijdsbesef/planning random in te pakkenEn al het spul wat weg kon. Goede gelegenheid voor grote opschoonronde.
Hij heeft een apart huisje?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man. Ik denk niet dat ik hier ook maar een dag in zou kunnen wonen.
van wat ik begrijp is er nog een gezamelijke tokoquote:Op maandag 1 mei 2017 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man. Ik denk niet dat ik hier ook maar een dag in zou kunnen wonen.
'Duurt lang' zei jequote:Op maandag 1 mei 2017 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik ga wel peoberen zoveel mogelijk.in 1x te doen, wil niet het gevoel dat het eeuwen duurt nml
ja exact dat dusquote:
Ze werkt op fairy festivals zegt ze, en later dat ze heel veel on the road was.quote:
Dat hoop ik toch niet voor je in dit geval.quote:
Ik heb het boek nog niet uitquote:Op maandag 1 mei 2017 22:58 schreef Voxs het volgende:
Hoe vinden we American Gods? ( ik moet nog kijken)
Oh de serie is al begonnen?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:58 schreef Voxs het volgende:
Hoe vinden we American Gods? ( ik moet nog kijken)
Is ze overleden?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet voor je in dit geval.
Nee, maar door een enorme hersenbloeding was haar korte termijn geheugen volledig weg.quote:
Vreselijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar door een enorme hersenbloeding was haar korte termijn geheugen volledig weg.
Het krijgt goede reviews. Morgen maar bekijken, nu te slaperig.quote:
tot nu toe snap ik waarom, hoge productie waardequote:Op maandag 1 mei 2017 23:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het krijgt goede reviews. Morgen maar bekijken, nu te slaperig.
Hopelijk blijft het zo dan.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
tot nu toe snap ik waarom, hoge productie waarde
denk het wel, brian fuller staat aan het roer dacht ik en die maakt altijd wel wat moois, hannibal bvquote:
De kat is heel blij dat je niet in Helmond woontquote:Op maandag 1 mei 2017 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dorst, honger en kat op schoot.
Je zou zeggen dat kat opeten een logisch keuze is, maar toch voelt het niet zo....
Ik ookquote:Op maandag 1 mei 2017 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De kat is heel blij dat je niet in Helmond woont
Benieuwdquote:Op maandag 1 mei 2017 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk het wel, brian fuller staat aan het roer dacht ik en die maakt altijd wel wat moois, hannibal bv
Nee. Want geen Netflixquote:Op maandag 1 mei 2017 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand van jullie dat ook wel eens, dat je al een half uur door series en films van Netflix aan het loeren bent, maar niets leuk genoeg vind om te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |