SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Te lang geen sushi meer gehadquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ja die dig ik wel.
vandaag sushi op voor ontbijt
Een fout neefjequote:Op maandag 1 mei 2017 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Te lang geen sushi meer gehadEens kijken wie ik mee naar restaurant kan slepen.
Dit weekend wel een logeerneefje, maar dat is de foute. Dit exemplaar houdt alleen maar van frietjes.
Geloof het niet, maar als dat de eerste keer is en je trainer bent en geen hulpverlener .....quote:
Dat moet je gewoon ontkennen, is niet leukquote:Op maandag 1 mei 2017 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee. De Belgische grens is veel dichter bij
Ja, vreselijk, hoe dan ook foute boelquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar als dat de eerste keer is en je trainer bent en geen hulpverlener .....
Ben benieuwd of hij er woensdag weer is.quote:
mag hopen dat diegene even beeeetje rustig aan doet en even check up krijgt?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij er woensdag weer is.
Desondanks vind ik niet dat Eindhoven dichtbij de Duitse grens ligtquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon ontkennen, is niet leuk
De trainer hequote:Op maandag 1 mei 2017 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
mag hopen dat diegene even beeeetje rustig aan doet en even check up krijgt?
Vanaf hier gezien echt welquote:Op maandag 1 mei 2017 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Desondanks vind ik niet dat Eindhoven dichtbij de Duitse grens ligt
Brrrquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar als dat de eerste keer is en je trainer bent en geen hulpverlener .....
ow wacht, nu maakt het sensequote:Op maandag 1 mei 2017 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De trainer he
die sporter weet ik niet hoe het daarmee is
Teveel of niet genoeg drank?quote:
Eetechnisch heb ik er weinig aanquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Een fout neefje![]()
Zelf frietjes en mayo maken een idee? Wel leuk
ja absoluut.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Brrr![]()
Kans op slagen van een reanimatie is heel klein dus je kunt jezelf niks verwijten, maar zoiets blijft je wel bij.
ach ja... wie weet komt het ooit nog, als hij een vriendinnetje/vriendje krijgt ofzoquote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eetechnisch heb ik er weinig aan![]()
Misschien dat we wel gaan airfryeren, maar het wandelingetje naar de friettent en daar uit tienduizendmiljoen snacks kiezen is ook leuk. En traditie, inmiddels.
Sow danquote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
ja absoluut.
drie collega's van me hebben hun eigen vader/moeder gereanimeerd, allemaal zonder succes. Elke keer met reanimatietraining toch weer een ding. Vreselijk, moet er niet aan denken zeg
Hmmm, nog geen 10% indien het door professionals gedaan wordt. Dacht dat dat hoger zou liggen.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Brrr![]()
Kans op slagen van een reanimatie is heel klein dus je kunt jezelf niks verwijten, maar zoiets blijft je wel bij.
Bij schoonzus kwam het begrip toen ze een jaar of 15 was dus we hebben nog hoopquote:Op maandag 1 mei 2017 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ach ja... wie weet komt het ooit nog, als hij een vriendinnetje/vriendje krijgt ofzo
phehehehequote:Op maandag 1 mei 2017 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij schoonzus kwam het begrip toen ze een jaar of 15 was dus we hebben nog hoop![]()
En een jaar of 8![]()
En wat kan je dan straks?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Molo het volgende:
Eindwerk voor opleiding gemaild vanavond, ben helemaal naar de tyfus, maar dat is af.
Hopelijk voldoende
Zesjescultuur FTW!
En dan nog theoretisch examen, ben benieuwd
Zoiets jaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
phehehehe
jij vanuit je elektrische rolstoel naar de sushitent met dat ventje
kans op groter letsel door gestressde foutieve reanimatie is ook grootquote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Brrr![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Molo het volgende:
Eindwerk voor opleiding gemaild vanavond, ben helemaal naar de tyfus, maar dat is af.
Hopelijk voldoende
Zesjescultuur FTW!
En dan nog theoretisch examen, ben benieuwd
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eetechnisch heb ik er weinig aan![]()
Misschien dat we wel gaan airfryeren, maar het wandelingetje naar de friettent en daar uit tienduizendmiljoen snacks kiezen is ook leuk. En traditie, inmiddels.
nog steeds bijzonder weinig natuurlijkquote:
Mah, erger letsel dan de dood kun je niet krijgen.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
kans op groter letsel door gestressde foutieve reanimatie is ook groot
Ik word er helemaal e-motioneel vanquote:Op maandag 1 mei 2017 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
En als de elro daar niet binnen komt is hij dan groot genoeg om me te duwen.
Zij hebben daar wel een soort van abbo jaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
En bij je broer gaan jullie natuurlijk naar de Grote M??![]()
ligt wel beetje aan de doelgroep, maar kan jaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
kans op groter letsel door gestressde foutieve reanimatie is ook groot
ik heb paas glazen passoa jus genomen, had ik nog in huisquote:
*stil*quote:
Maar uh, wat is een abbo?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zij hebben daar wel een soort van abbo ja![]()
Hij komt bij mij logeren, dan zijn de frietkoreanen een stuk dichter in de buurt, een stuk goeiekoperder en de friet ook lekker.
Ik zie hetquote:Op maandag 1 mei 2017 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb paas glazen passoa jus genomen, had ik nog in huis
ligt vooral ook aan degen die reanimeertquote:Op maandag 1 mei 2017 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ligt wel beetje aan de doelgroep, maar kan ja
Abonnement voor de mensch die te lui is dat woord uit te typen.quote:
ja, ik drink die aids toch normaal niet johquote:Op maandag 1 mei 2017 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Had je nog over van de meet?
Ik zit nog steeds aan flugel en boswandeling.
Nu aan de witte wijn trouwens, er moest een flesje open voor mijn stoofpotje en door de gootsteen is ook zonde.
ribbenboog krak enzo bedoel je dan?quote:
Ribben zat, dus wat is dan het probleem?quote:
ook dat, maar je kan te hard drukken etc etc zoveel zaken die fout kunnen gaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mah, erger letsel dan de dood kun je niet krijgen.
Maar je bedoelt vast kwaliteit van leven. Kasplantjes en zulks.
Ik dacht dat ze tegenwoordig het eerder andersom zeiden.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook dat, maar je kan te hard drukken etc etc zoveel zaken die fout kunnen gaan.
Bij ehbo zeggen ze tegenwoordig ook als je twijfelt of je het goed doet? Doe het dan niet
ribbben ja en de onderliggende organenquote:
Dan heb je het meer over misdiagnose, toch? Wel nog hartslag waarbij je deze juist bedreigd wordt door te starten met reanimeren.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook dat, maar je kan te hard drukken etc etc zoveel zaken die fout kunnen gaan.
Bij ehbo zeggen ze tegenwoordig ook als je twijfelt of je het goed doet? Doe het dan niet
geloof dat 1 op de 3 ehbi cursisten weigert te reanimeren.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze tegenwoordig het eerder andersom zeiden.
ach als het je tijd is....quote:Op maandag 1 mei 2017 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb liever gebroken ribben en een klaplong dan een mooi graf.
Luie klootzakjes.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
geloof dat 1 op de 3 ehbi cursisten weigert te reanimeren.
ja ook nog misdiagnose, zijn wel wat haken en ogen aanquote:Op maandag 1 mei 2017 21:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan heb je het meer over misdiagnose, toch? Wel nog hartslag waarbij je deze juist bedreigd wordt door te starten met reanimeren.
Want bij hartstilstand telt toch elke seconde? Bij gebroken ribben maakt het weinig uit als die een paar weken nodig hebben om te helen. Een stilstaand hart levert een stuk sneller problemen op.
Maar het is wel alweer jaren geleden dat ik heb gereanimeerd dus wellicht loop ik achter. En als ik iemand op straat of bij mijn werk zou vinden weet ik niet of ik zou durven beginnen. Misschien toch maar eens een opfriscursus gaan doen.
Denk niet dat ze achteraf ooit klachten hebben gehadquote:
overal hangt wel zo'n aed ding toch, die pakkenquote:
moet je nog steeds zelf beademen, smerigste stukquote:Op maandag 1 mei 2017 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
overal hangt wel zo'n aed ding toch, die pakken
9quote:Op maandag 1 mei 2017 21:15 schreef D. het volgende:
De F1 subleague puntjes zijn weer binnen
1 D. D.-F1 1460
2 DerRabbit RabbitRacing 1436
3 D.Rose D.Racing 1322
4 Trevland TrevF1 Racing 1281
5 Arch-Indar Recht zo die gaat. 1251
6 ActualFantasy VirtualInsanity 1232
7 Cryothic CryoRacing 1184
8 LovelyLady LolaRBR 1144
9 Molo Molo 1091
10 Bos81 Bosso Rosso Otto Uno 946
11 Joosie200 BlueFingers Racing 502
nopequote:Op maandag 1 mei 2017 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
moet je nog steeds zelf beademen, smerigste stuk
Kiek die blauwvingerquote:Op maandag 1 mei 2017 21:15 schreef D. het volgende:
De F1 subleague puntjes zijn weer binnen
1 D. D.-F1 1460
2 DerRabbit RabbitRacing 1436
3 D.Rose D.Racing 1322
4 Trevland TrevF1 Racing 1281
5 Arch-Indar Recht zo die gaat. 1251
6 ActualFantasy VirtualInsanity 1232
7 Cryothic CryoRacing 1184
8 LovelyLady LolaRBR 1144
9 Molo Molo 1091
10 Bos81 Bosso Rosso Otto Uno 946
11 Joosie200 BlueFingers Racing 502
Baasquote:Op maandag 1 mei 2017 21:16 schreef PeZu het volgende:
http://m.telegraaf.nl/opm(...)k-met-elektrisch-hel
Zo kan het dus ook![]()
Wat een abominabel geschreven artikel though.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:16 schreef PeZu het volgende:
http://m.telegraaf.nl/opm(...)k-met-elektrisch-hel
Zo kan het dus ook![]()
Wat had je anders verwacht van de Telegraaf??quote:Op maandag 1 mei 2017 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat een abominabel geschreven artikel though.
Niet veel maar ik verbaas me er wel over dat het zo consistent kut is.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht van de Telegraaf??
ik snap zijn frustratie wel hoorquote:
dat is hun huisstijlquote:Op maandag 1 mei 2017 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet veel maar ik verbaas me er wel over dat het zo consistent kut is.
Djeez heeft daar toch ook een contract?quote:
Waarom moet het paté hetenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:25 schreef isax het volgende:
ik heb deze vegan pate gekocht
[ afbeelding ]
even moet bij elkaar sparen om het te proberen want meeste brood beleg vervangers
Volgens mij heb ik dat merk tweecomponentenplamuur ook een keer in een autozaak gekocht.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:25 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
even moet bij elkaar sparen om het te proberen want meeste brood beleg vervangers
omdat het pate imiteert? handig om te weten wat ze proberen te imiteren.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom moet het paté heten
Het is smeerbare groente, geen smeerbaar vlees.
je maakt het niet makkelijker.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat merk tweecomponentenplamuur ook een keer in een autozaak gekocht.
ja goed spul, zit nog gied na 10 jaarquote:Op maandag 1 mei 2017 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat merk tweecomponentenplamuur ook een keer in een autozaak gekocht.
Waarom die behoefte om vleesprodukten te imiteren?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:28 schreef isax het volgende:
[..]
omdat het pate imiteert? handig om te weten wat ze proberen te imiteren.
Tartex heb ik nooit lekker gevonden.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:25 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
dan ga ik ook maar eens mk8 kopen.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen vallen er een glazen screenprotector en MK8 deluxe op de mat.
oh wow, wel goed om te weten ditquote:Op maandag 1 mei 2017 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope
https://www.medischcontac(...)-reanimatie-niet.htm
omdat lekker? joh ga lekker bij met de vvd zitten janken. jij eet lekker je stukkie vlees, ik mijn imitatie meuk.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom die behoefte om vleesprodukten te imiteren?
Laat groente gewoon groente zijn!
*spandoekje omhoog houdt*
nee ze mogen niet mjj. Vlees nadoenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:33 schreef isax het volgende:
[..]
omdat lekker? joh ga lekker bij met de vvd zitten janken. jij eet lekker je stukkie vlees, ik mijn imitatie meuk.
Maar dat gaat weer niet samen als je vegan bent, anders had ik inderdaad ook samen met kaas voorgesteldquote:Op maandag 1 mei 2017 21:35 schreef Molo het volgende:
ajvar is erg lekker, maar niet zo op brood hoor, te sterk vind ik.
met geitenkaas ofzo
Only the real thing hierquote:Op maandag 1 mei 2017 21:33 schreef isax het volgende:
[..]
omdat lekker? joh ga lekker bij met de vvd zitten janken. jij eet lekker je stukkie vlees, ik mijn imitatie meuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
RosbiefOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Will do.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:32 schreef isax het volgende:
[..]
dan ga ik ook maar eens mk8 kopen.
laat even weten hoe die screenprotector is want wil zelf upgraden.
als je hem voor 23:59 bestelt bij bol heb je 'm morgen
🐙![]()
Dorst, honger en kat op schoot.
Je zou zeggen dat kat opeten een logisch keuze is, maar toch voelt het niet zo....Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
ik huil alleen als mufasa sterftquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Only the real thing hier![]()
Zodra jij potjes gaat kopen waarop 'groentesmeersel' staat hebben we het nergens meer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je zelf uiteindelijk verhongert omdat oosten mislukken doordat de wereld zo erg op is gewarmd. nu is het nog alleen afrika maar ach, dat merkt men dan wel.
![]()
smaakt als konijnquote:Op maandag 1 mei 2017 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je zou zeggen dat kat opeten een logisch keuze is, maar toch voelt het niet zo....Same shit, different day
SC hopper present![]()
dit, is uw vlees, wat voor u en anderen geofferd wordt....quote:
ik weet de tekst niet meer
#afvalligkatholiekOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik doe minimalistisch en niet aan fysieke games.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Will do.
als je hem voor 23:59 bestelt bij bol heb je 'm morgen![]()
zal zo even download starten![]()
![]()
QFTquote:Op maandag 1 mei 2017 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom die behoefte om vleesprodukten te imiteren?
Laat groente gewoon groente zijn!
*spandoekje omhoog houdt*
je wilt geen vleesch maar vindt de smaak toch blijkbaar wel lekker
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
isax is geen vegan, maar vegetariërquote:Op maandag 1 mei 2017 21:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dat gaat weer niet samen als je vegan bent, anders had ik inderdaad ook samen met kaas voorgesteldOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
wil ik nog eens proberen, omdat het kanquote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
dat kan toch prima samen gaanquote:Op maandag 1 mei 2017 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
QFT
Oh ja das waar.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik doe minimalistisch en niet aan fysieke games.
zal zo even download starten🐙![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
QFT
je wilt geen vleesch maar vindt de smaak toch blijkbaar wel lekker![]()
Ow dan was dat een aanname, de pate was vegan, niet Isaxquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
al canarische aardappeltjes op?quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Blijft toch wel een redelijk mongoloïde argument.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
QFT
Smaak en ethische bezwaren hebben niets met elkaar te maken.🐙![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je zou zeggen dat kat opeten een logisch keuze is, maar toch voelt het niet zo....
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
waar gaat dit over?quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
cowspiracy staat op netflix. is een docu over de gevolgen van vleesconsumptie op de aardkloot.quote:![]()
ja ik vind het ook de bio industrie niet tof maar daarvan gaat mijn bacon niet anders smakenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijft toch wel een redelijk mongoloïde argument.
Smaak en ethische bezwaren hebben niets met elkaar te maken.
geen zin 15 minuten video te kijken, wat is het ?quote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Red een koe, eet een vegetarier?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ah ok, ja is crap ja, net als andere dingenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:42 schreef isax het volgende:
[..]
cowspiracy staat op netflix. is een docu over de gevolgen van vleesconsumptie op de aardkloot.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
soja heeft ook een aardige impact, tropisch regenwoud lijdt daar ook weer onder.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:42 schreef isax het volgende:
[..]
cowspiracy staat op netflix. is een docu over de gevolgen van vleesconsumptie op de aardkloot.There's a virus in my system
probeer wel die richting op te gaan want zoals pvdd mooi zegt: er is geen planeet b.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dan was dat een aanname, de pate was vegan, niet Isax
ik heb alleen een zwak voor kaas.![]()
Heel zout. Niet vergissen met de hoeveelheid, zoals jamquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Geitenkaas --> veel geitenbokjes "over" --> worden heel zielig naar zuid europa getransporteerd omdat we dat hier zielig vinden te etenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ja daarvan was ik op de hoogte, maar ben toch benieuwd.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel zout. Niet vergissen met de hoeveelheid, zoals jam
Een vers tijgerbolletje, beetje roomboter en wat marmite, why not
klinkt best okOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
dat is waar maar soja heeft wel minder water en voer nodig he? en ik eet weinig soja omdat het niet het gezondste is waarmee je kan vervangen.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
soja heeft ook een aardige impact, tropisch regenwoud lijdt daar ook weer onder.![]()
oh god, ik kwijl haast. Dat is erg lekker!quote:Op maandag 1 mei 2017 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ja daarvan was ik op de hoogte, maar ben toch benieuwd.
Een vers tijgerbolletje, beetje roomboter en wat marmite, why not
klinkt best ok...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dit is mijn lichaam, wat voor u en alle anderen gegeven wordt *BELLLL*quote:Op maandag 1 mei 2017 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
dit, is uw vlees, wat voor u en anderen geofferd wordt....
ik weet de tekst niet meer
#afvalligkatholiek
Dit is mijn bloed, wat voor u vergoten wordt *BELLLLLL*
En dan alleen een droog stuk snoeppapier krijgen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
en ik ben niet tegen veeteelt of slacht maar wel tegen de massa productie en iedere dag een stuk vlees.![]()
een groot deel van de akkerbouw is voor de dierenindustrie, maar als iedereen vegetarier zou worden moet er nog net zoveel verbouwd worden enkel verdwijnt het dan in een andere mondquote:Op maandag 1 mei 2017 21:42 schreef isax het volgende:
[..]
cowspiracy staat op netflix. is een docu over de gevolgen van vleesconsumptie op de aardkloot.
bullshit theorie
War wel zoden aan de dijk zet is iets te doen aan overcunsumptie en het getransporteer met voedselThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Een vleesvervanger is toch eigenlijk niet nodig?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
kind, kijk eerst die docu en zeik dan pasquote:Op maandag 1 mei 2017 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
een groot deel van de akkerbouw is voor de dierenindustrie, maar als iedereen vegetarier zou worden moet er nog net zoveel verbouwd worden enkel verdwijnt het dan in een andere mond
bullshit theorie
War wel zoden aan de dijk zet is iets te doen aan overcunsumptie en het getransporteer met voedsel![]()
![]()
nee, alleen (vaak) B12 extraquote:Op maandag 1 mei 2017 21:46 schreef Voxs het volgende:
Een vleesvervanger is toch eigenlijk niet nodig?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
neen. eet ze ook zelden. 2x per maand hoog uit.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:46 schreef Voxs het volgende:
Een vleesvervanger is toch eigenlijk niet nodig?![]()
alles met mate(n)quote:Op maandag 1 mei 2017 21:46 schreef isax het volgende:
en ik ben niet tegen veeteelt of slacht maar wel tegen de massa productie en iedere dag een stuk vlees.
Eens.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:46 schreef isax het volgende:
en ik ben niet tegen veeteelt of slacht maar wel tegen de massa productie en iedere dag een stuk vlees.
Nog niet eens genoeg om elke dag de beste keuze te maken, maar ik eet wel vaker zonder vlees en probeer meer bio produkten te kopen.
Zou ook wel zo'n 'koop een koe' pakket willen, maar die zijn veel te groot in mijn eentje.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
aha, ik was al aan het denken wat extra moest.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
jups, er komt op de plek vh vlees vanzelf weer wat anders wat schadelijk is voor het milieuquote:Op maandag 1 mei 2017 21:43 schreef Molo het volgende:
Geitenkaas --> veel geitenbokjes "over" --> worden heel zielig naar zuid europa getransporteerd omdat we dat hier zielig vinden te eten
Daarom beter een mooie balans vinden, minder overpeoductie van welk product ookThere's a virus in my system
dus jij denkt dat enkel het opschorten van de veeteelt de planeet rdt. Kom uit je droom. de oplossing is niet zo simpel hoorquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Minder mensen zou een hoop helpen.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, er komt op de plek vh vlees vanzelf weer wat anders wat schadelijk is voor het milieu
Daarom beter een mooie balans vinden, minder overpeoductie van welk product ookOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
in de vriezer dumpen?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eens.
Nog niet eens genoeg om elke dag de beste keuze te maken, maar ik eet wel vaker zonder vlees en probeer meer bio produkten te kopen.
Zou ook wel zo'n 'koop een koe' pakket willen, maar die zijn veel te groot in mijn eentje.![]()
dat is dus wat ik bedoelquote:Op maandag 1 mei 2017 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, er komt op de plek vh vlees vanzelf weer wat anders wat schadelijk is voor het milieu
Daarom beter een mooie balans vinden, minder overpeoductie van welk product ookThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
kijk die docu nou maar, je weet er geen flikker van.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
dus jij denkt dat enkel het opschorten van de veeteelt de planeet rdt. Kom uit je droom. de oplossing is niet zo simpel hoor![]()
Simpelste oplossingquote:Op maandag 1 mei 2017 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Minder mensen zou een hoop helpen.
Zit vol kattenvoer.quote:
tuurlijk maar veeteelt is gewoon funest.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
Daarom beter een mooie balans vinden, minder overpeoductie van welk product ook
het kost bakken met voer en water om een biefstukje te creëren. verre van rendabel.
dan heb ik het nog niet eens over dat we niet alles van een dier eten en dat helemaal naar een ander werelddeel word vervoert![]()
![]()
maar wat jij stelt klopt ook niet, er is, als men stopt met vlees eten, "aanzienlijk minder nodig qua grondstoffen dus heeft zeker wel een impact maar wellicht niet wereldreddende neequote:There's a virus in my system
en uitstoot.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat jij stelt klopt ook niet, er is, als men stopt met vlees eten, "aanzienlijk minder nodig qua grondstoffen dus heeft zeker wel een impact maar wellicht niet wereldreddende nee![]()
Extra vriezer voor gekocht destijds.quote:
ja ik weet, de kipfilets uit china naar hier, de dijen naar daarquote:Op maandag 1 mei 2017 21:51 schreef isax het volgende:
[..]
tuurlijk maar veeteelt is gewoon funest.
het kost bakken met voer en water om een biefstukje te creëren. verre van rendabel.
dan heb ik het nog niet eens over dat we niet alles van een dier eten en dat helemaal naar een ander werelddeel word vervoert
Zelfee met gehakt uit afrika etc etcThere's a virus in my system
Vergeet de hoeveelheid water niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat jij stelt klopt ook niet, er is, als men stopt met vlees eten, "aanzienlijk minder nodig qua grondstoffen dus heeft zeker wel een impact maar wellicht niet wereldreddende nee...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Er is in elk geval kaas met vegetarisch stremselquote:Op maandag 1 mei 2017 21:43 schreef isax het volgende:
[..]
probeer wel die richting op te gaan want zoals pvdd mooi zegt: er is geen planeet b.
ik heb alleen een zwak voor kaas.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
oh dat is een grondstof ppft mijn hoofd....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
werk ik niet aan meequote:Op maandag 1 mei 2017 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Minder mensen zou een hoop helpen.
ja en de granen die we hier voeren komen ook weer uit afrika en de mensen daar? sterven van de honger.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet, de kipfilets uit china naar hier, de dijen naar daar
Zelfee met gehakt uit afrika etc etc
roepen pvv stemmers wel van jaaaa eigen land eerst maar we helpen daar nog steeds de boel naar de klote.![]()
werken ze zelf ook aan mee, is complexe problematiek helaaschquote:Op maandag 1 mei 2017 21:55 schreef isax het volgende:
[..]
ja en de granen die we hier voeren komen ook weer uit afrika en de mensen daar? sterven van de honger.
roepen pvv stemmers wel van jaaaa eigen land eerst maar we helpen daar nog steeds de boel naar de klote.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ja, al dat vlees is gewoon een hele zware belasting op het milieuquote:
Maar daarom zeg ik ook, minder produceren, minder keuze in de super, op is op, no waste vlees aanbieden, zelf iets minderen
Lui wezen. Ik doe je werk wel weer voor je.quote:
Zijn er hier ook mensen vrijdag vrij? Ik heb zin om wat leuks te doen
dank u!quote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lui wezen. Ik doe je werk wel weer voor je.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ach ja tis redelijk krom geregeld jaquote:Op maandag 1 mei 2017 21:55 schreef isax het volgende:
[..]
ja en de granen die we hier voeren komen ook weer uit afrika en de mensen daar? sterven van de honger.
roepen pvv stemmers wel van jaaaa eigen land eerst maar we helpen daar nog steeds de boel naar de klote.There's a virus in my system
Representquote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Molo het volgende:
Dit dus en niemand is heiliger dan de paus.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
werken ze zelf ook aan mee, is complexe problematiek helaasch"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Lekkah!quote:
ik misschien naar blijdorp, even mijn abo weer gebruiken
Leuke dingen.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Molo het volgende:
Biertje?🐙![]()
oh die zijn er wel hoor, maar ik nietquote:Op maandag 1 mei 2017 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus en niemand is heiliger dan de paus.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik heb net besloten morgen een half dagje werk en voor de rest, vrijquote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Molo het volgende:
Met je mini overbevolking?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkah!
ik misschien naar blijdorp, even mijn abo weer gebruiken![]()
Misschien dat ik neefje een nachtje vroeger bestel, als zijn schema het toelaat. En dan kieken wat er vrijdag allemaal te doen is.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
"Staat uw blaas vaak onder druk?"
Reclame voor blaas"medicatie" bij Kruidvat
Wat dacht je van gewoon regelmatiger gaan pissen op toilet?
werkpaarden luxepaardenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net besloten morgen een half dagje werk en voor de rest, vrijOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Die hebben vast katten. Ik wacht ook al een half uur. Zouden die tabletten helpen?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Molo het volgende:
yes, en Koosquote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met je mini overbevolking?![]()
Misschien dat ik neefje een nachtje vroeger bestel, als zijn schema het toelaat. En dan kieken wat er vrijdag allemaal te doen is.
Granufink?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Molo het volgende:
Wat dacht je van gewoon regelmatiger gaan pissen op toilet?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
er zat legio mensen heiliger dan de pausquote:Op maandag 1 mei 2017 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus en niemand is heiliger dan de paus.
gewoon over je kat heen pissenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die hebben vast katten. Ik wacht ook al een half uur. Zouden die tabletten helpen?
Larf zit beneden in de box, ze staat steeds op en wil dan staan en lopen, maar ze vergeet dat ze dat nog niet echt denderend kan. Daarnaast is ze moe, dus dondert steeds om
To be fair, als je als stel minder dan twee kinderen hebt werk je mee op lange termijn aan dalende bevolking.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met je mini overbevolking?![]()
Misschien dat ik neefje een nachtje vroeger bestel, als zijn schema het toelaat. En dan kieken wat er vrijdag allemaal te doen is.
🐙![]()
ik ga voor de 7quote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
To be fair, als je als stel minder dan twee kinderen hebt werk je mee op lange termijn aan dalende bevolking.
prostaatproblemen probeer : *insert merknaam*quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Molo het volgende:
Wat dacht je van dokter
ik trap hem bewust net zo hard terug, je kent mequote:Op maandag 1 mei 2017 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat jij stelt klopt ook niet, er is, als men stopt met vlees eten, "aanzienlijk minder nodig qua grondstoffen dus heeft zeker wel een impact maar wellicht niet wereldreddende nee
Ik heb geen idee wat het scheelt. het staat vast dat de vleesindustrie veel nodig heeft. maar dat geldt net zo goed denk ik voor de "groente" industrie
Het kost ook veel water om groente aardappelen of wat ook in te koken (ja minder dan dat die lopende biefstuk eet...)
En hoe zit het met de insecticiden, of de hoeveelheden voedsel die doorgedraaid gaan worden omdat het niet voldoet aan de vereiste Kwaliteit voor menselijke consumptie.... daar hoor je niemand over
En ik vind het gesjouw met al die dieren net zo idioot. ik ben persoonlijk gewoon voorstander van lokale consumptie
wij eten hier lokaal vlees en groente en de dieren uit het dorp (en de omgeving hier) krijgen ook lokaal geteeld voer.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Molo het volgende:
Zijn er hier ook mensen vrijdag vrij? Ik heb zin om wat leuks te doenik heb vrij genomen
Ik had en heb nog steeds dezelfde ronde tafel, liep baardaap als baby omheen zich vasthoudend naar boven naar de lamp kijkend, en hij bleef maar aan de gang, mamp, mamp!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon over je kat heen pissen
Larf zit beneden in de box, ze staat steeds op en wil dan staan en lopen, maar ze vergeet dat ze dat nog niet echt denderend kan. Daarnaast is ze moe, dus dondert steeds om
Dan zei ik steeds; La la la lamp!
En zo leerde hij lopen en praten tegelijk.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
net als mannen inlegkruisjesquote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
prostaatproblemen probeer : *insert merknaam*
Wat dacht je van dokter
goeie vraag, vast welquote:
vrijdagavond drankje doen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik had liever nog 2 halve dagen extra ingepland voor werk maar gaat niet, ben ff helemaal op.quote:There's a virus in my system
deze moet gewoon slapen nu en haar bakkus houdenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had en heb nog steeds dezelfde ronde tafel, liep baardaap als baby omheen zich vasthoudend naar boven naar de lamp kijkend, en hij bleef maar aan de gang, mamp, mamp!
Dan zei ik steeds; La la la lamp!
En zo leerde hij lopen en praten tegelijk.
moet om 8 uur al bij de belastingdienst voor de deur liggenquote:
ah dat is klote om die redenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had liever nog 2 halve dagen extra ingepland voor werk maar gaat niet, ben ff helemaal op.
krijg jij het financieel nu wel beetje rond?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Je moet haar ook uitputten.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
deze moet gewoon slapen nu en haar bakkus houden"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
en dan zeggen mensen altijd "maar dan heb je nog zo lekker de hele dag"quote:Op maandag 1 mei 2017 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
moet om 8 uur al bij de belastingdienst voor de deur liggen
Maar goed, verder nog plannen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mooiste meisje zo
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
lokaal eten zou de trend moeten.zijn jaquote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef crv het volgende:
[..]
ik trap hem bewust net zo hard terug, je kent me
Ik heb geen idee wat het scheelt. het staat vast dat de vleesindustrie veel nodig heeft. maar dat geldt net zo goed denk ik voor de "groente" industrie
Het kost ook veel water om groente aardappelen of wat ook in te koken (ja minder dan dat die lopende biefstuk eet...)
En hoe zit het met de insecticiden, of de hoeveelheden voedsel die doorgedraaid gaan worden omdat het niet voldoet aan de vereiste Kwaliteit voor menselijke consumptie.... daar hoor je niemand over
En ik vind het gesjouw met al die dieren net zo idioot. ik ben persoonlijk gewoon voorstander van lokale consumptie
wij eten hier lokaal vlees en groente en de dieren uit het dorp (en de omgeving hier) krijgen ook lokaal geteeld voer.
Dan.maar niet het hele jaar alles beschikbaar
Heb je verser eten, je kent de oorsprong en mensen raken meer betrokken bij het hele process en.bewust
in frankrijk wordt dat er al vroeg geleerd op scholen en eten ze vaak bter dan in menig1 restaurant hier
Niet goed met kinderen dus.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Yes.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
goeie vraag, vast wel
vrijdagavond drankje doen?🐙![]()
De MI is verontrustend.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Peuter met gigantisch hoofd op TLC![]()
Ik probeer elke beeldvorming te onderdrukken.quote:
JFKlaan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
ja, daar zorg ik wel voor.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ah dat is klote om die reden
krijg jij het financieel nu wel beetje rond?
En soms red ik het ook niet maar ja, ze komen maar heb op officieel heb ik gewoon niks, een bed en wat kleren
quote:Op maandag 1 mei 2017 22:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet goed met kinderen dus.Yep, geen kinderheld maar ze doet het redelijk, voor haar doen zelfs erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:
Ik ga even Larf proberen op bed te slingeren, straks meer
Ik schopte het direct uit mijn hoofd!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik probeer elke beeldvorming te onderdrukken....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Fijnquote:Op maandag 1 mei 2017 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, geen kinderheld maar ze doet het redelijk, voor haar doen zelfs erg goed
Slinger ze
Heerlijkquote:
Nog even wachten op 2 gaap per minuut....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
een donker hol, flikkerend scherm, overal propjes van uitgeharde tissues, markant geurtje? Niet?quote:There's a virus in my system
Dat is je cue?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
JFK-laan, kan niet missenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
een donker hol, flikkerend scherm, overal propjes van uitgeharde tissues, markant geurtje? Niet?
klinkt wat schimmig, maar fijn dat je het redtquote:Op maandag 1 mei 2017 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, daar zorg ik wel voor.
En soms red ik het ook niet maar ja, ze komen maar heb op officieel heb ik gewoon niks, een bed en wat kleren
Exact. Helaas dat je die geur noemt..argh.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
een donker hol, flikkerend scherm, overal propjes van uitgeharde tissues, markant geurtje? Niet?
Blikjes bier, fastfood-wikkels, zweetsokken ook
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Als ik iemand het woord gaap hoor zeggen, schrijven of zie gapen, moet ik ook gapen zonder dat ik moe ben, en dat is nu dus.quote:
Ja, werkt goed. Hoop ik. Vannacht was drama.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
donkergroene velours bank met kale plekkenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
een donker hol, flikkerend scherm, overal propjes van uitgeharde tissues, markant geurtje? Niet?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:hoe ben je daarachter gekomen?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Na-gaper!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik iemand het woord gaap hoor zeggen, schrijven of zie gapen, moet ik ook gapen zonder dat ik moe ben, en dat is nu dus.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Pizzadozen waar de maden uit kruipenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Exact. Helaas dat je die geur noemt..argh.
Blikjes bier, fastfood-wikkels, zweetsokken ook
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Gaap!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik iemand het woord gaap hoor zeggen, schrijven of zie gapen, moet ik ook gapen zonder dat ik moe ben, en dat is nu dus.
ha, ik ga dit onthouden
zal mij boeien hoe het klinkt en of eerlijk of legaal isquote:Op maandag 1 mei 2017 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
klinkt wat schimmig, maar fijn dat je het redt
oh mijn beeldend vermogenquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ja dat snapte ikquote:Op maandag 1 mei 2017 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal mij boeien hoe het klinkt en of eerlijk of legaal isOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Lol, studerende vriendjes en vriendinnetjes in Eindje gehad.quote:
En van tijd tot tijd kom ik er nu ook nog wel eens, als men voor een productie een low budget ruimte nodig heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent toch geen Knight he?
blikjes vol peuken, hier een daar een vol geejaculeerde sok, pizzadozenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Exact. Helaas dat je die geur noemt..argh.
Blikjes bier, fastfood-wikkels, zweetsokken ookThere's a virus in my system
Niet van schrijven (Ik), wel van zien.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol, studerende vriendjes en vriendinnetjes in Eindje gehad.
En van tijd tot tijd kom ik er nu ook nog wel eens, als men voor een productie een low budget ruimte nodig heeft.Voor zover ik weet niet nee hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent toch geen Knight he?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah, dus niet geheel abnormaal, pak van mijn hart.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik probeerde nog niet teveel detail te beschrijven.. je vergeet Fogels madenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
blikjes vol peuken, hier een daar een vol geejaculeerde sok, pizzadozen
Ik krijg nog flashbacks naar het huis van een van mijn voormalige buren. Een paar van het type eeuwig student inclusief "studentenhygiene". Die gingen in de zomer dus een week of 3 op vakantie en de pizzadozen stond nog op tafel in de huiskamer. Daar begonnen op den duur dingen in te bewegen (de zandbak was net naast hun schuifpui en mijn kinderen waren vaak in die zandbak te vinden, vandaar dat het me opviel).quote:I'm surrounded by morons!
Dat zou je wel wetenquote:
heb het ook gewoon gezegd tegen de gemeente/uwvquote:
ik wel bij lezenquote:
ooh brrr! Wat smerig.. Ik vind in de zomer de groenbak al erg..quote:Op maandag 1 mei 2017 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg nog flashbacks naar het huis van een van mijn voormalige buren. Een paar van het type eeuwig student inclusief "studentenhygiene". Die gingen in de zomer dus een week of 3 op vakantie en de pizzadozen stond nog op tafel in de huiskamer. Daar begonnen op den duur dingen in te bewegen (de zandbak was net naast hun schuifpui en mijn kinderen waren vaak in die zandbak te vinden, vandaar dat het me opviel).
Je bent mij trouwens een mooi beeld verschuldigd....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
gaapquote:![]()
Al over in het nieuwe huis?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vandaag verjaardag van ex gevierd, ook een poos zitten praten. Onder andere over haar "klik" met iemand die in hetzelfde gebouw werkt. Waren al langer op de hoogte van elkaars bestaan zeg maar. Ze stonden in de keuken op het werk samen met een derde persoon en stonden de vaatwasser uit te ruimen. Toen ze beiden wat hadden keken ze elkaar aan en dat was de bekende "klik". Maar die was blijkbaar zo duidelijk dat die derde persoon vroeg "WAT was DAT!?"quote:Op maandag 1 mei 2017 22:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
ooh brrr! Wat smerig.. Ik vind in de zomer de groenbak al erg..
Je bent mij trouwens een mooi beeld verschuldigd.
Ik ben blij voor haar
I'm surrounded by morons!
LOL, ja ach, die weten toch niet wat ze daarmee aan moeten en denk dat de gemiddelde medewerker daar er toch niks echt mee kan of wil ookquote:Op maandag 1 mei 2017 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb het ook gewoon gezegd tegen de gemeente/uwvOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Verdorie, iemand liked een fotoserie ('reclame'van een fotograaf) van een bevalling. Dat hoef ik niet te zien.
Zwart/wit en niet al te 'in het oog' maar toch....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag verjaardag van ex gevierd, ook een poos zitten praten. Onder andere over haar "klik" met iemand die in hetzelfde gebouw werkt. Waren al langer op de hoogte van elkaars bestaan zeg maar. Ze stonden in de keuken op het werk samen met een derde persoon en stonden de vaatwasser uit te ruimen. Toen ze beiden wat hadden keken ze elkaar aan en dat was de bekende "klik". Maar die was blijkbaar zo duidelijk dat die derde persoon vroeg "WAT was DAT!?"
Ik ben blij voor haar
Ik kliktequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
tof dat jullie zo met elkaar omgaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag verjaardag van ex gevierd, ook een poos zitten praten. Onder andere over haar "klik" met iemand die in hetzelfde gebouw werkt. Waren al langer op de hoogte van elkaars bestaan zeg maar. Ze stonden in de keuken op het werk samen met een derde persoon en stonden de vaatwasser uit te ruimen. Toen ze beiden wat hadden keken ze elkaar aan en dat was de bekende "klik". Maar die was blijkbaar zo duidelijk dat die derde persoon vroeg "WAT was DAT!?"
Ik ben blij voor haar![]()
dat mogen mensen sowieso wel voor zichzelf houden vind ikquote:Op maandag 1 mei 2017 22:28 schreef Voxs het volgende:
Verdorie, iemand liked een fotoserie ('reclame'van een fotograaf) van een bevalling. Dat hoef ik niet te zien.
Zwart/wit en niet al te 'in het oog' maar toch.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Kijk, dat is een mooi beeld. Vooral om je laatste zinquote:Op maandag 1 mei 2017 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben blij voor haar
Die kunnen er niks mee, wat wil ie doen of zeggen, die moet gewoon zijn werk doen en verder zelf niet teveel erover nadenken.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL, ja ach, die weten toch niet wat ze daarmee aan moeten en denk dat de gemiddelde medewerker daar er toch niks echt mee kan of wil ook
Ik zie die maden door ene plasje vloeibaar geworden bloemkool krioelen nu in mijn MIOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
nee nee, zo rond 20 mei denk ikquote:![]()
Duurt lang.....There's a virus in my system
Zeker! Maar ik vraag mij ook af waarom die fotografe dat nou zo nodig moest delen, Ik ga die likerd trouwens verbergen. Die liked teveel ergerlijke dingen.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
dat mogen mensen sowieso wel voor zichzelf houden vind ik...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Je bent op je hoede.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik vraag mij ook af waarom die fotografe dat nou zo nodig moest delen, Ik ga die likerd trouwens verbergen. Die liked teveel ergerlijke dingen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Dat we niet meer samen zijn wil niet zeggen dat we elkaar niks meer gunnen. Als we beiden blij zijn is dat ook beter voor de kinderen.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kijk, dat is een mooi beeld. Vooral om je laatste zinI'm surrounded by morons!
Herkenbaar. Vooral ook omdat je wrs al weken in de dozen zitquote:Op maandag 1 mei 2017 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee, zo rond 20 mei denk ik![]()
Duurt lang.....
trots op?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik vraag mij ook af waarom die fotografe dat nou zo nodig moest delen, Ik ga die likerd trouwens verbergen. Die liked teveel ergerlijke dingen.
kan me voorstellen dat het indrukwekkend is en ze in beetje een roes zitten ofzoiets
Volgens mij slaapt Larf nu echt eindelijk (was lekker dagje dit, gelukkig is ze normaal meestal vet chill), ik ga lekker mijn bed in.
Morgen gelukkig weer gewoon werken, zonder deadlinegezeik
Mooi zo!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Dat we niet meer samen zijn wil niet zeggen dat we elkaar niks meer gunnen. Als we beiden blij zijn is dat ook beter voor de kinderen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
kloptquote:Op maandag 1 mei 2017 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL, ja ach, die weten toch niet wat ze daarmee aan moeten en denk dat de gemiddelde medewerker daar er toch niks echt mee kan of wil ook![]()
Maar goed, eerst dingen eerst nu, eerst maar eens verhuizen en ecv en daar op foucussen, de rest komt later weer
Nu nog ff wegstoppen in het hoofd voor.meer rust
Dat is heel mooi en komt minder vaak voor dan zou moeten.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Dat we niet meer samen zijn wil niet zeggen dat we elkaar niks meer gunnen. Als we beiden blij zijn is dat ook beter voor de kinderen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Pit ze.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
trots op?
kan me voorstellen dat het indrukwekkend is en ze in beetje een roes zitten ofzoiets
Volgens mij slaapt Larf nu echt eindelijk (was lekker dagje dit, gelukkig is ze normaal meestal vet chill), ik ga lekker mijn bed in.
Slaap lekker Kwurkertquote:Op maandag 1 mei 2017 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
trots op?
ben geen vrouw, inpakken doe ik in 1.5 dagquote:Op maandag 1 mei 2017 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vooral ook omdat je wrs al weken in de dozen zit![]()
En wat al ingepakt is nu kan bv al over, ze hebben nu nml 1 of 2 kamers leeg al
Mooi filmpje,tijdje terug postte ik die ook. Vind het zo mooi gemaakt allemaalquote:Op maandag 1 mei 2017 22:32 schreef isax het volgende:
8:10
zegt ze nou dat ze techno dance instructeur is?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
maar ja mensen en elkaar wat gunnenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Dat we niet meer samen zijn wil niet zeggen dat we elkaar niks meer gunnen. Als we beiden blij zijn is dat ook beter voor de kinderen.
Dat is lekker, scheelt het in-een-keer- gesjouw!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben geen vrouw, inpakken doe ik in 1.5 dag![]()
En wat al ingepakt is nu kan bv al over, ze hebben nu nml 1 of 2 kamers leeg al
Ik herinner mij vooral de 15 dozen met boeken, die stonden een tijdje als extra muur in de woonkamer. Chaoot, dus begon zonder tijdsbesef/planning random in te pakkenEn al het spul wat weg kon. Goede gelegenheid voor grote opschoonronde.
ja maar is ze techno dans instructeur?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi filmpje,tijdje terug postte ik die ook. Vind het zo mooi gemaakt allemaal![]()
Van een gaap per minuut, naar een gaap in 20 minuten..ai.....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Oh man. Ik denk niet dat ik hier ook maar een dag in zou kunnen wonen.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:32 schreef isax het volgende:
8:10
zegt ze nou dat ze techno dance instructeur is?🐙![]()
Laatste keer dat ik verhuisd ben had ik een dag of 3 - 4 nodig om de boel te organiseren en in te pakken.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is lekker, scheelt het in-een-keer- gesjouw!
Ik herinner mij vooral de 15 dozen met boeken, die stonden een tijdje als extra muur in de woonkamer. Chaoot, dus begon zonder tijdsbesef/planning random in te pakkenEn al het spul wat weg kon. Goede gelegenheid voor grote opschoonronde.
Maar moet erbij vermelden dat ik niet de snelste ben....
nou ik ga wel peoberen zoveel mogelijk.in 1x te doen, wil niet het gevoel dat het eeuwen duurt nmlquote:Op maandag 1 mei 2017 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is lekker, scheelt het in-een-keer- gesjouw!
Hij heeft een apart huisje?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man. Ik denk niet dat ik hier ook maar een dag in zou kunnen wonen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
van wat ik begrijp is er nog een gezamelijke tokoquote:Op maandag 1 mei 2017 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man. Ik denk niet dat ik hier ook maar een dag in zou kunnen wonen.![]()
'Duurt lang' zei jequote:Op maandag 1 mei 2017 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik ga wel peoberen zoveel mogelijk.in 1x te doen, wil niet het gevoel dat het eeuwen duurt nml
ja exact dat dusquote:There's a virus in my system
oh gezegend Beltane allen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze werkt op fairy festivals zegt ze, en later dat ze heel veel on the road was.quote:
Geeft 2 klassen les? Als wat zegt ze er niet bij? Of heb ik dat gemist.
Ook is ze medeorganisator bij verschillende festivals, vandaar dat grote netwerk met al haar amazing friends natuurlijk.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hoe vinden we American Gods? ( ik moet nog kijken)...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat hoop ik toch niet voor je in dit geval.quote:stupidity has become as common as common sense was before
Ik heb het boek nog niet uitquote:Op maandag 1 mei 2017 22:58 schreef Voxs het volgende:
Hoe vinden we American Gods? ( ik moet nog kijken)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oh de serie is al begonnen?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:58 schreef Voxs het volgende:
Hoe vinden we American Gods? ( ik moet nog kijken)🐙![]()
Is ze overleden?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet voor je in dit geval....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nee, maar door een enorme hersenbloeding was haar korte termijn geheugen volledig weg.quote:stupidity has become as common as common sense was before
ik kijk toevallig met am godsThere's a virus in my system
Vreselijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar door een enorme hersenbloeding was haar korte termijn geheugen volledig weg.
Het krijgt goede reviews. Morgen maar bekijken, nu te slaperig.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
tot nu toe snap ik waarom, hoge productie waardequote:Op maandag 1 mei 2017 23:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het krijgt goede reviews. Morgen maar bekijken, nu te slaperig.
Hopelijk blijft het zo dan.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
tot nu toe snap ik waarom, hoge productie waarde...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
denk het wel, brian fuller staat aan het roer dacht ik en die maakt altijd wel wat moois, hannibal bvquote:There's a virus in my system
De kat is heel blij dat je niet in Helmond woontquote:Op maandag 1 mei 2017 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je zou zeggen dat kat opeten een logisch keuze is, maar toch voelt het niet zo...."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik ookquote:Op maandag 1 mei 2017 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De kat is heel blij dat je niet in Helmond woont
Heeft iemand van jullie dat ook wel eens, dat je al een half uur door series en films van Netflix aan het loeren bent, maar niets leuk genoeg vind om te kijken?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Benieuwdquote:Op maandag 1 mei 2017 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk het wel, brian fuller staat aan het roer dacht ik en die maakt altijd wel wat moois, hannibal bv
Nee. Want geen Netflixquote:Op maandag 1 mei 2017 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand van jullie dat ook wel eens, dat je al een half uur door series en films van Netflix aan het loeren bent, maar niets leuk genoeg vind om te kijken?
altijdquote:Op maandag 1 mei 2017 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand van jullie dat ook wel eens, dat je al een half uur door series en films van Netflix aan het loeren bent, maar niets leuk genoeg vind om te kijken?
maar ook als ik in mijn collectie films/series/muziek blader
ik rak keuzeblindThere's a virus in my system
And it's driving me insane
Forum Opties Forumhop: Hop naar: