Volgens mij heb ik dat merk tweecomponentenplamuur ook een keer in een autozaak gekocht.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:25 schreef isax het volgende:
ik heb deze vegan pate gekocht
[ afbeelding ]
even moet bij elkaar sparen om het te proberen want meeste brood beleg vervangers
omdat het pate imiteert? handig om te weten wat ze proberen te imiteren.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom moet het paté heten
Het is smeerbare groente, geen smeerbaar vlees.
je maakt het niet makkelijker.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat merk tweecomponentenplamuur ook een keer in een autozaak gekocht.
ja goed spul, zit nog gied na 10 jaarquote:Op maandag 1 mei 2017 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat merk tweecomponentenplamuur ook een keer in een autozaak gekocht.
Waarom die behoefte om vleesprodukten te imiteren?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:28 schreef isax het volgende:
[..]
omdat het pate imiteert? handig om te weten wat ze proberen te imiteren.
Tartex heb ik nooit lekker gevonden.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:25 schreef isax het volgende:
ik heb deze vegan pate gekocht
[ afbeelding ]
even moet bij elkaar sparen om het te proberen want meeste brood beleg vervangers
dan ga ik ook maar eens mk8 kopen.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen vallen er een glazen screenprotector en MK8 deluxe op de mat.
oh wow, wel goed om te weten ditquote:Op maandag 1 mei 2017 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope
https://www.medischcontac(...)-reanimatie-niet.htm
omdat lekker? joh ga lekker bij met de vvd zitten janken. jij eet lekker je stukkie vlees, ik mijn imitatie meuk.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom die behoefte om vleesprodukten te imiteren?
Laat groente gewoon groente zijn!
*spandoekje omhoog houdt*
nee ze mogen niet mjj. Vlees nadoenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:33 schreef isax het volgende:
[..]
omdat lekker? joh ga lekker bij met de vvd zitten janken. jij eet lekker je stukkie vlees, ik mijn imitatie meuk.
Maar dat gaat weer niet samen als je vegan bent, anders had ik inderdaad ook samen met kaas voorgesteldquote:Op maandag 1 mei 2017 21:35 schreef Molo het volgende:
ajvar is erg lekker, maar niet zo op brood hoor, te sterk vind ik.
met geitenkaas ofzo
Only the real thing hierquote:Op maandag 1 mei 2017 21:33 schreef isax het volgende:
[..]
omdat lekker? joh ga lekker bij met de vvd zitten janken. jij eet lekker je stukkie vlees, ik mijn imitatie meuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
RosbiefOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Will do.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:32 schreef isax het volgende:
[..]
dan ga ik ook maar eens mk8 kopen.
laat even weten hoe die screenprotector is want wil zelf upgraden.
als je hem voor 23:59 bestelt bij bol heb je 'm morgen
🐙![]()
Dorst, honger en kat op schoot.
Je zou zeggen dat kat opeten een logisch keuze is, maar toch voelt het niet zo....Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
ik huil alleen als mufasa sterftquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Only the real thing hier![]()
Zodra jij potjes gaat kopen waarop 'groentesmeersel' staat hebben we het nergens meer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je zelf uiteindelijk verhongert omdat oosten mislukken doordat de wereld zo erg op is gewarmd. nu is het nog alleen afrika maar ach, dat merkt men dan wel.
![]()
smaakt als konijnquote:Op maandag 1 mei 2017 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dorst, honger en kat op schoot.
Je zou zeggen dat kat opeten een logisch keuze is, maar toch voelt het niet zo....Same shit, different day
SC hopper present![]()
dit, is uw vlees, wat voor u en anderen geofferd wordt....quote:
ik weet de tekst niet meer
#afvalligkatholiekOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik doe minimalistisch en niet aan fysieke games.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Will do.
als je hem voor 23:59 bestelt bij bol heb je 'm morgen![]()
zal zo even download starten![]()
![]()
QFTquote:Op maandag 1 mei 2017 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom die behoefte om vleesprodukten te imiteren?
Laat groente gewoon groente zijn!
*spandoekje omhoog houdt*
je wilt geen vleesch maar vindt de smaak toch blijkbaar wel lekker
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties Forumhop: Hop naar: