SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Te lang geen sushi meer gehadquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ja die dig ik wel.
vandaag sushi op voor ontbijt
Een fout neefjequote:Op maandag 1 mei 2017 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Te lang geen sushi meer gehadEens kijken wie ik mee naar restaurant kan slepen.
Dit weekend wel een logeerneefje, maar dat is de foute. Dit exemplaar houdt alleen maar van frietjes.
Geloof het niet, maar als dat de eerste keer is en je trainer bent en geen hulpverlener .....quote:
Dat moet je gewoon ontkennen, is niet leukquote:Op maandag 1 mei 2017 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee. De Belgische grens is veel dichter bij
Ja, vreselijk, hoe dan ook foute boelquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar als dat de eerste keer is en je trainer bent en geen hulpverlener .....
Ben benieuwd of hij er woensdag weer is.quote:
mag hopen dat diegene even beeeetje rustig aan doet en even check up krijgt?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij er woensdag weer is.
Desondanks vind ik niet dat Eindhoven dichtbij de Duitse grens ligtquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon ontkennen, is niet leuk
De trainer hequote:Op maandag 1 mei 2017 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
mag hopen dat diegene even beeeetje rustig aan doet en even check up krijgt?
Vanaf hier gezien echt welquote:Op maandag 1 mei 2017 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Desondanks vind ik niet dat Eindhoven dichtbij de Duitse grens ligt
Brrrquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar als dat de eerste keer is en je trainer bent en geen hulpverlener .....
ow wacht, nu maakt het sensequote:Op maandag 1 mei 2017 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De trainer he
die sporter weet ik niet hoe het daarmee is
Teveel of niet genoeg drank?quote:
Eetechnisch heb ik er weinig aanquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Een fout neefje![]()
Zelf frietjes en mayo maken een idee? Wel leuk
ja absoluut.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Brrr![]()
Kans op slagen van een reanimatie is heel klein dus je kunt jezelf niks verwijten, maar zoiets blijft je wel bij.
ach ja... wie weet komt het ooit nog, als hij een vriendinnetje/vriendje krijgt ofzoquote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eetechnisch heb ik er weinig aan![]()
Misschien dat we wel gaan airfryeren, maar het wandelingetje naar de friettent en daar uit tienduizendmiljoen snacks kiezen is ook leuk. En traditie, inmiddels.
Sow danquote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
ja absoluut.
drie collega's van me hebben hun eigen vader/moeder gereanimeerd, allemaal zonder succes. Elke keer met reanimatietraining toch weer een ding. Vreselijk, moet er niet aan denken zeg
Hmmm, nog geen 10% indien het door professionals gedaan wordt. Dacht dat dat hoger zou liggen.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Brrr![]()
Kans op slagen van een reanimatie is heel klein dus je kunt jezelf niks verwijten, maar zoiets blijft je wel bij.
Bij schoonzus kwam het begrip toen ze een jaar of 15 was dus we hebben nog hoopquote:Op maandag 1 mei 2017 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ach ja... wie weet komt het ooit nog, als hij een vriendinnetje/vriendje krijgt ofzo
phehehehequote:Op maandag 1 mei 2017 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij schoonzus kwam het begrip toen ze een jaar of 15 was dus we hebben nog hoop![]()
En een jaar of 8![]()
En wat kan je dan straks?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Molo het volgende:
Eindwerk voor opleiding gemaild vanavond, ben helemaal naar de tyfus, maar dat is af.
Hopelijk voldoende
Zesjescultuur FTW!
En dan nog theoretisch examen, ben benieuwd
Zoiets jaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
phehehehe
jij vanuit je elektrische rolstoel naar de sushitent met dat ventje
kans op groter letsel door gestressde foutieve reanimatie is ook grootquote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Brrr![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Molo het volgende:
Eindwerk voor opleiding gemaild vanavond, ben helemaal naar de tyfus, maar dat is af.
Hopelijk voldoende
Zesjescultuur FTW!
En dan nog theoretisch examen, ben benieuwd
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eetechnisch heb ik er weinig aan![]()
Misschien dat we wel gaan airfryeren, maar het wandelingetje naar de friettent en daar uit tienduizendmiljoen snacks kiezen is ook leuk. En traditie, inmiddels.
nog steeds bijzonder weinig natuurlijkquote:
Mah, erger letsel dan de dood kun je niet krijgen.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
kans op groter letsel door gestressde foutieve reanimatie is ook groot
Ik word er helemaal e-motioneel vanquote:Op maandag 1 mei 2017 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
En als de elro daar niet binnen komt is hij dan groot genoeg om me te duwen.
Zij hebben daar wel een soort van abbo jaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
En bij je broer gaan jullie natuurlijk naar de Grote M??![]()
ligt wel beetje aan de doelgroep, maar kan jaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
kans op groter letsel door gestressde foutieve reanimatie is ook groot
ik heb paas glazen passoa jus genomen, had ik nog in huisquote:
*stil*quote:
Maar uh, wat is een abbo?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zij hebben daar wel een soort van abbo ja![]()
Hij komt bij mij logeren, dan zijn de frietkoreanen een stuk dichter in de buurt, een stuk goeiekoperder en de friet ook lekker.
Ik zie hetquote:Op maandag 1 mei 2017 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb paas glazen passoa jus genomen, had ik nog in huis
ligt vooral ook aan degen die reanimeertquote:Op maandag 1 mei 2017 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ligt wel beetje aan de doelgroep, maar kan ja
Abonnement voor de mensch die te lui is dat woord uit te typen.quote:
ja, ik drink die aids toch normaal niet johquote:Op maandag 1 mei 2017 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Had je nog over van de meet?
Ik zit nog steeds aan flugel en boswandeling.
Nu aan de witte wijn trouwens, er moest een flesje open voor mijn stoofpotje en door de gootsteen is ook zonde.
ribbenboog krak enzo bedoel je dan?quote:
Ribben zat, dus wat is dan het probleem?quote:
ook dat, maar je kan te hard drukken etc etc zoveel zaken die fout kunnen gaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mah, erger letsel dan de dood kun je niet krijgen.
Maar je bedoelt vast kwaliteit van leven. Kasplantjes en zulks.
Ik dacht dat ze tegenwoordig het eerder andersom zeiden.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook dat, maar je kan te hard drukken etc etc zoveel zaken die fout kunnen gaan.
Bij ehbo zeggen ze tegenwoordig ook als je twijfelt of je het goed doet? Doe het dan niet
ribbben ja en de onderliggende organenquote:
Dan heb je het meer over misdiagnose, toch? Wel nog hartslag waarbij je deze juist bedreigd wordt door te starten met reanimeren.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook dat, maar je kan te hard drukken etc etc zoveel zaken die fout kunnen gaan.
Bij ehbo zeggen ze tegenwoordig ook als je twijfelt of je het goed doet? Doe het dan niet
geloof dat 1 op de 3 ehbi cursisten weigert te reanimeren.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze tegenwoordig het eerder andersom zeiden.
ach als het je tijd is....quote:Op maandag 1 mei 2017 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb liever gebroken ribben en een klaplong dan een mooi graf.
Luie klootzakjes.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
geloof dat 1 op de 3 ehbi cursisten weigert te reanimeren.
ja ook nog misdiagnose, zijn wel wat haken en ogen aanquote:Op maandag 1 mei 2017 21:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan heb je het meer over misdiagnose, toch? Wel nog hartslag waarbij je deze juist bedreigd wordt door te starten met reanimeren.
Want bij hartstilstand telt toch elke seconde? Bij gebroken ribben maakt het weinig uit als die een paar weken nodig hebben om te helen. Een stilstaand hart levert een stuk sneller problemen op.
Maar het is wel alweer jaren geleden dat ik heb gereanimeerd dus wellicht loop ik achter. En als ik iemand op straat of bij mijn werk zou vinden weet ik niet of ik zou durven beginnen. Misschien toch maar eens een opfriscursus gaan doen.
Denk niet dat ze achteraf ooit klachten hebben gehadquote:
overal hangt wel zo'n aed ding toch, die pakkenquote:
moet je nog steeds zelf beademen, smerigste stukquote:Op maandag 1 mei 2017 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
overal hangt wel zo'n aed ding toch, die pakken
9quote:Op maandag 1 mei 2017 21:15 schreef D. het volgende:
De F1 subleague puntjes zijn weer binnen
1 D. D.-F1 1460
2 DerRabbit RabbitRacing 1436
3 D.Rose D.Racing 1322
4 Trevland TrevF1 Racing 1281
5 Arch-Indar Recht zo die gaat. 1251
6 ActualFantasy VirtualInsanity 1232
7 Cryothic CryoRacing 1184
8 LovelyLady LolaRBR 1144
9 Molo Molo 1091
10 Bos81 Bosso Rosso Otto Uno 946
11 Joosie200 BlueFingers Racing 502
nopequote:Op maandag 1 mei 2017 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
moet je nog steeds zelf beademen, smerigste stuk
Kiek die blauwvingerquote:Op maandag 1 mei 2017 21:15 schreef D. het volgende:
De F1 subleague puntjes zijn weer binnen
1 D. D.-F1 1460
2 DerRabbit RabbitRacing 1436
3 D.Rose D.Racing 1322
4 Trevland TrevF1 Racing 1281
5 Arch-Indar Recht zo die gaat. 1251
6 ActualFantasy VirtualInsanity 1232
7 Cryothic CryoRacing 1184
8 LovelyLady LolaRBR 1144
9 Molo Molo 1091
10 Bos81 Bosso Rosso Otto Uno 946
11 Joosie200 BlueFingers Racing 502
Baasquote:Op maandag 1 mei 2017 21:16 schreef PeZu het volgende:
http://m.telegraaf.nl/opm(...)k-met-elektrisch-hel
Zo kan het dus ook![]()
Wat een abominabel geschreven artikel though.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:16 schreef PeZu het volgende:
http://m.telegraaf.nl/opm(...)k-met-elektrisch-hel
Zo kan het dus ook![]()
Wat had je anders verwacht van de Telegraaf??quote:Op maandag 1 mei 2017 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat een abominabel geschreven artikel though.
Niet veel maar ik verbaas me er wel over dat het zo consistent kut is.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht van de Telegraaf??
ik snap zijn frustratie wel hoorquote:
dat is hun huisstijlquote:Op maandag 1 mei 2017 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet veel maar ik verbaas me er wel over dat het zo consistent kut is.
Djeez heeft daar toch ook een contract?quote:
Waarom moet het paté hetenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:25 schreef isax het volgende:
ik heb deze vegan pate gekocht
[ afbeelding ]
even moet bij elkaar sparen om het te proberen want meeste brood beleg vervangers
Volgens mij heb ik dat merk tweecomponentenplamuur ook een keer in een autozaak gekocht.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:25 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
even moet bij elkaar sparen om het te proberen want meeste brood beleg vervangers
omdat het pate imiteert? handig om te weten wat ze proberen te imiteren.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom moet het paté heten
Het is smeerbare groente, geen smeerbaar vlees.
je maakt het niet makkelijker.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat merk tweecomponentenplamuur ook een keer in een autozaak gekocht.
ja goed spul, zit nog gied na 10 jaarquote:Op maandag 1 mei 2017 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat merk tweecomponentenplamuur ook een keer in een autozaak gekocht.
Waarom die behoefte om vleesprodukten te imiteren?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:28 schreef isax het volgende:
[..]
omdat het pate imiteert? handig om te weten wat ze proberen te imiteren.
Tartex heb ik nooit lekker gevonden.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:25 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
dan ga ik ook maar eens mk8 kopen.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen vallen er een glazen screenprotector en MK8 deluxe op de mat.
oh wow, wel goed om te weten ditquote:Op maandag 1 mei 2017 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope
https://www.medischcontac(...)-reanimatie-niet.htm
omdat lekker? joh ga lekker bij met de vvd zitten janken. jij eet lekker je stukkie vlees, ik mijn imitatie meuk.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom die behoefte om vleesprodukten te imiteren?
Laat groente gewoon groente zijn!
*spandoekje omhoog houdt*
nee ze mogen niet mjj. Vlees nadoenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:33 schreef isax het volgende:
[..]
omdat lekker? joh ga lekker bij met de vvd zitten janken. jij eet lekker je stukkie vlees, ik mijn imitatie meuk.
Maar dat gaat weer niet samen als je vegan bent, anders had ik inderdaad ook samen met kaas voorgesteldquote:Op maandag 1 mei 2017 21:35 schreef Molo het volgende:
ajvar is erg lekker, maar niet zo op brood hoor, te sterk vind ik.
met geitenkaas ofzo
Only the real thing hierquote:Op maandag 1 mei 2017 21:33 schreef isax het volgende:
[..]
omdat lekker? joh ga lekker bij met de vvd zitten janken. jij eet lekker je stukkie vlees, ik mijn imitatie meuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
RosbiefOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Will do.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:32 schreef isax het volgende:
[..]
dan ga ik ook maar eens mk8 kopen.
laat even weten hoe die screenprotector is want wil zelf upgraden.
als je hem voor 23:59 bestelt bij bol heb je 'm morgen
🐙![]()
Dorst, honger en kat op schoot.
Je zou zeggen dat kat opeten een logisch keuze is, maar toch voelt het niet zo....Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
ik huil alleen als mufasa sterftquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Only the real thing hier![]()
Zodra jij potjes gaat kopen waarop 'groentesmeersel' staat hebben we het nergens meer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je zelf uiteindelijk verhongert omdat oosten mislukken doordat de wereld zo erg op is gewarmd. nu is het nog alleen afrika maar ach, dat merkt men dan wel.
![]()
smaakt als konijnquote:Op maandag 1 mei 2017 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dorst, honger en kat op schoot.
Je zou zeggen dat kat opeten een logisch keuze is, maar toch voelt het niet zo....Same shit, different day
SC hopper present![]()
dit, is uw vlees, wat voor u en anderen geofferd wordt....quote:
ik weet de tekst niet meer
#afvalligkatholiekOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik doe minimalistisch en niet aan fysieke games.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Will do.
als je hem voor 23:59 bestelt bij bol heb je 'm morgen![]()
zal zo even download starten![]()
![]()
QFTquote:Op maandag 1 mei 2017 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom die behoefte om vleesprodukten te imiteren?
Laat groente gewoon groente zijn!
*spandoekje omhoog houdt*
je wilt geen vleesch maar vindt de smaak toch blijkbaar wel lekker
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties Forumhop: Hop naar: