SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Te lang geen sushi meer gehadquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ja die dig ik wel.
vandaag sushi op voor ontbijt
Een fout neefjequote:Op maandag 1 mei 2017 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Te lang geen sushi meer gehadEens kijken wie ik mee naar restaurant kan slepen.
Dit weekend wel een logeerneefje, maar dat is de foute. Dit exemplaar houdt alleen maar van frietjes.
Geloof het niet, maar als dat de eerste keer is en je trainer bent en geen hulpverlener .....quote:
Dat moet je gewoon ontkennen, is niet leukquote:Op maandag 1 mei 2017 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee. De Belgische grens is veel dichter bij
Ja, vreselijk, hoe dan ook foute boelquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar als dat de eerste keer is en je trainer bent en geen hulpverlener .....
Ben benieuwd of hij er woensdag weer is.quote:
mag hopen dat diegene even beeeetje rustig aan doet en even check up krijgt?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij er woensdag weer is.
Desondanks vind ik niet dat Eindhoven dichtbij de Duitse grens ligtquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon ontkennen, is niet leuk
De trainer hequote:Op maandag 1 mei 2017 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
mag hopen dat diegene even beeeetje rustig aan doet en even check up krijgt?
Vanaf hier gezien echt welquote:Op maandag 1 mei 2017 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Desondanks vind ik niet dat Eindhoven dichtbij de Duitse grens ligt
Brrrquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar als dat de eerste keer is en je trainer bent en geen hulpverlener .....
ow wacht, nu maakt het sensequote:Op maandag 1 mei 2017 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De trainer he
die sporter weet ik niet hoe het daarmee is
Teveel of niet genoeg drank?quote:
Eetechnisch heb ik er weinig aanquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Een fout neefje![]()
Zelf frietjes en mayo maken een idee? Wel leuk
ja absoluut.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Brrr![]()
Kans op slagen van een reanimatie is heel klein dus je kunt jezelf niks verwijten, maar zoiets blijft je wel bij.
ach ja... wie weet komt het ooit nog, als hij een vriendinnetje/vriendje krijgt ofzoquote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eetechnisch heb ik er weinig aan![]()
Misschien dat we wel gaan airfryeren, maar het wandelingetje naar de friettent en daar uit tienduizendmiljoen snacks kiezen is ook leuk. En traditie, inmiddels.
Sow danquote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
ja absoluut.
drie collega's van me hebben hun eigen vader/moeder gereanimeerd, allemaal zonder succes. Elke keer met reanimatietraining toch weer een ding. Vreselijk, moet er niet aan denken zeg
Hmmm, nog geen 10% indien het door professionals gedaan wordt. Dacht dat dat hoger zou liggen.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Brrr![]()
Kans op slagen van een reanimatie is heel klein dus je kunt jezelf niks verwijten, maar zoiets blijft je wel bij.
Bij schoonzus kwam het begrip toen ze een jaar of 15 was dus we hebben nog hoopquote:Op maandag 1 mei 2017 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ach ja... wie weet komt het ooit nog, als hij een vriendinnetje/vriendje krijgt ofzo
phehehehequote:Op maandag 1 mei 2017 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij schoonzus kwam het begrip toen ze een jaar of 15 was dus we hebben nog hoop![]()
En een jaar of 8![]()
En wat kan je dan straks?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Molo het volgende:
Eindwerk voor opleiding gemaild vanavond, ben helemaal naar de tyfus, maar dat is af.
Hopelijk voldoende
Zesjescultuur FTW!
En dan nog theoretisch examen, ben benieuwd
Zoiets jaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
phehehehe
jij vanuit je elektrische rolstoel naar de sushitent met dat ventje
kans op groter letsel door gestressde foutieve reanimatie is ook grootquote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Brrr![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Molo het volgende:
Eindwerk voor opleiding gemaild vanavond, ben helemaal naar de tyfus, maar dat is af.
Hopelijk voldoende
Zesjescultuur FTW!
En dan nog theoretisch examen, ben benieuwd
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eetechnisch heb ik er weinig aan![]()
Misschien dat we wel gaan airfryeren, maar het wandelingetje naar de friettent en daar uit tienduizendmiljoen snacks kiezen is ook leuk. En traditie, inmiddels.
nog steeds bijzonder weinig natuurlijkquote:
Mah, erger letsel dan de dood kun je niet krijgen.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
kans op groter letsel door gestressde foutieve reanimatie is ook groot
Ik word er helemaal e-motioneel vanquote:Op maandag 1 mei 2017 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
En als de elro daar niet binnen komt is hij dan groot genoeg om me te duwen.
Zij hebben daar wel een soort van abbo jaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
En bij je broer gaan jullie natuurlijk naar de Grote M??![]()
ligt wel beetje aan de doelgroep, maar kan jaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
kans op groter letsel door gestressde foutieve reanimatie is ook groot
ik heb paas glazen passoa jus genomen, had ik nog in huisquote:
*stil*quote:
Maar uh, wat is een abbo?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zij hebben daar wel een soort van abbo ja![]()
Hij komt bij mij logeren, dan zijn de frietkoreanen een stuk dichter in de buurt, een stuk goeiekoperder en de friet ook lekker.
Ik zie hetquote:Op maandag 1 mei 2017 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb paas glazen passoa jus genomen, had ik nog in huis
ligt vooral ook aan degen die reanimeertquote:Op maandag 1 mei 2017 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ligt wel beetje aan de doelgroep, maar kan ja
Abonnement voor de mensch die te lui is dat woord uit te typen.quote:
ja, ik drink die aids toch normaal niet johquote:Op maandag 1 mei 2017 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Had je nog over van de meet?
Ik zit nog steeds aan flugel en boswandeling.
Nu aan de witte wijn trouwens, er moest een flesje open voor mijn stoofpotje en door de gootsteen is ook zonde.
ribbenboog krak enzo bedoel je dan?quote:
Ribben zat, dus wat is dan het probleem?quote:
ook dat, maar je kan te hard drukken etc etc zoveel zaken die fout kunnen gaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mah, erger letsel dan de dood kun je niet krijgen.
Maar je bedoelt vast kwaliteit van leven. Kasplantjes en zulks.
Ik dacht dat ze tegenwoordig het eerder andersom zeiden.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook dat, maar je kan te hard drukken etc etc zoveel zaken die fout kunnen gaan.
Bij ehbo zeggen ze tegenwoordig ook als je twijfelt of je het goed doet? Doe het dan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |