werk ik niet aan meequote:Op maandag 1 mei 2017 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Minder mensen zou een hoop helpen.
ja en de granen die we hier voeren komen ook weer uit afrika en de mensen daar? sterven van de honger.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet, de kipfilets uit china naar hier, de dijen naar daar
Zelfee met gehakt uit afrika etc etc
werken ze zelf ook aan mee, is complexe problematiek helaaschquote:Op maandag 1 mei 2017 21:55 schreef isax het volgende:
[..]
ja en de granen die we hier voeren komen ook weer uit afrika en de mensen daar? sterven van de honger.
roepen pvv stemmers wel van jaaaa eigen land eerst maar we helpen daar nog steeds de boel naar de klote.
ja, al dat vlees is gewoon een hele zware belasting op het milieuquote:
Lui wezen. Ik doe je werk wel weer voor je.quote:
dank u!quote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lui wezen. Ik doe je werk wel weer voor je.
ach ja tis redelijk krom geregeld jaquote:Op maandag 1 mei 2017 21:55 schreef isax het volgende:
[..]
ja en de granen die we hier voeren komen ook weer uit afrika en de mensen daar? sterven van de honger.
roepen pvv stemmers wel van jaaaa eigen land eerst maar we helpen daar nog steeds de boel naar de klote.
Representquote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Molo het volgende:
Zijn er hier ook mensen vrijdag vrij? Ik heb zin om wat leuks te doen
Dit dus en niemand is heiliger dan de paus.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
werken ze zelf ook aan mee, is complexe problematiek helaasch
Lekkah!quote:
Leuke dingen.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Molo het volgende:
oh die zijn er wel hoor, maar ik nietquote:Op maandag 1 mei 2017 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus en niemand is heiliger dan de paus.
ik heb net besloten morgen een half dagje werk en voor de rest, vrijquote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Molo het volgende:
Met je mini overbevolking?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkah!
ik misschien naar blijdorp, even mijn abo weer gebruiken
werkpaarden luxepaardenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net besloten morgen een half dagje werk en voor de rest, vrij
Die hebben vast katten. Ik wacht ook al een half uur. Zouden die tabletten helpen?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Molo het volgende:
"Staat uw blaas vaak onder druk?"
Reclame voor blaas"medicatie" bij Kruidvat
Wat dacht je van gewoon regelmatiger gaan pissen op toilet?
yes, en Koosquote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met je mini overbevolking?![]()
Misschien dat ik neefje een nachtje vroeger bestel, als zijn schema het toelaat. En dan kieken wat er vrijdag allemaal te doen is.
Granufink?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Molo het volgende:
"Staat uw blaas vaak onder druk?"
Reclame voor blaas"medicatie" bij Kruidvat
Wat dacht je van gewoon regelmatiger gaan pissen op toilet?
er zat legio mensen heiliger dan de pausquote:Op maandag 1 mei 2017 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus en niemand is heiliger dan de paus.
gewoon over je kat heen pissenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die hebben vast katten. Ik wacht ook al een half uur. Zouden die tabletten helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |