werk ik niet aan meequote:Op maandag 1 mei 2017 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Minder mensen zou een hoop helpen.
ja en de granen die we hier voeren komen ook weer uit afrika en de mensen daar? sterven van de honger.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet, de kipfilets uit china naar hier, de dijen naar daar
Zelfee met gehakt uit afrika etc etc
werken ze zelf ook aan mee, is complexe problematiek helaaschquote:Op maandag 1 mei 2017 21:55 schreef isax het volgende:
[..]
ja en de granen die we hier voeren komen ook weer uit afrika en de mensen daar? sterven van de honger.
roepen pvv stemmers wel van jaaaa eigen land eerst maar we helpen daar nog steeds de boel naar de klote.
ja, al dat vlees is gewoon een hele zware belasting op het milieuquote:
Lui wezen. Ik doe je werk wel weer voor je.quote:
dank u!quote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lui wezen. Ik doe je werk wel weer voor je.
ach ja tis redelijk krom geregeld jaquote:Op maandag 1 mei 2017 21:55 schreef isax het volgende:
[..]
ja en de granen die we hier voeren komen ook weer uit afrika en de mensen daar? sterven van de honger.
roepen pvv stemmers wel van jaaaa eigen land eerst maar we helpen daar nog steeds de boel naar de klote.
Representquote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Molo het volgende:
Zijn er hier ook mensen vrijdag vrij? Ik heb zin om wat leuks te doen
Dit dus en niemand is heiliger dan de paus.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
werken ze zelf ook aan mee, is complexe problematiek helaasch
Lekkah!quote:
Leuke dingen.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Molo het volgende:
oh die zijn er wel hoor, maar ik nietquote:Op maandag 1 mei 2017 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus en niemand is heiliger dan de paus.
ik heb net besloten morgen een half dagje werk en voor de rest, vrijquote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Molo het volgende:
Met je mini overbevolking?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkah!
ik misschien naar blijdorp, even mijn abo weer gebruiken
werkpaarden luxepaardenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net besloten morgen een half dagje werk en voor de rest, vrij
Die hebben vast katten. Ik wacht ook al een half uur. Zouden die tabletten helpen?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Molo het volgende:
"Staat uw blaas vaak onder druk?"
Reclame voor blaas"medicatie" bij Kruidvat
Wat dacht je van gewoon regelmatiger gaan pissen op toilet?
yes, en Koosquote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met je mini overbevolking?![]()
Misschien dat ik neefje een nachtje vroeger bestel, als zijn schema het toelaat. En dan kieken wat er vrijdag allemaal te doen is.
Granufink?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Molo het volgende:
er zat legio mensen heiliger dan de pausquote:Op maandag 1 mei 2017 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus en niemand is heiliger dan de paus.
gewoon over je kat heen pissenquote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die hebben vast katten. Ik wacht ook al een half uur. Zouden die tabletten helpen?
To be fair, als je als stel minder dan twee kinderen hebt werk je mee op lange termijn aan dalende bevolking.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met je mini overbevolking?![]()
Misschien dat ik neefje een nachtje vroeger bestel, als zijn schema het toelaat. En dan kieken wat er vrijdag allemaal te doen is.
ik ga voor de 7quote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
To be fair, als je als stel minder dan twee kinderen hebt werk je mee op lange termijn aan dalende bevolking.
prostaatproblemen probeer : *insert merknaam*quote:Op maandag 1 mei 2017 21:59 schreef Molo het volgende:
ik trap hem bewust net zo hard terug, je kent mequote:Op maandag 1 mei 2017 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat jij stelt klopt ook niet, er is, als men stopt met vlees eten, "aanzienlijk minder nodig qua grondstoffen dus heeft zeker wel een impact maar wellicht niet wereldreddende nee
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef Molo het volgende:
Ik had en heb nog steeds dezelfde ronde tafel, liep baardaap als baby omheen zich vasthoudend naar boven naar de lamp kijkend, en hij bleef maar aan de gang, mamp, mamp!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon over je kat heen pissen
Larf zit beneden in de box, ze staat steeds op en wil dan staan en lopen, maar ze vergeet dat ze dat nog niet echt denderend kan. Daarnaast is ze moe, dus dondert steeds om
net als mannen inlegkruisjesquote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
prostaatproblemen probeer : *insert merknaam*
Wat dacht je van dokter
goeie vraag, vast welquote:
ik had liever nog 2 halve dagen extra ingepland voor werk maar gaat niet, ben ff helemaal op.quote:
deze moet gewoon slapen nu en haar bakkus houdenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had en heb nog steeds dezelfde ronde tafel, liep baardaap als baby omheen zich vasthoudend naar boven naar de lamp kijkend, en hij bleef maar aan de gang, mamp, mamp!
Dan zei ik steeds; La la la lamp!
En zo leerde hij lopen en praten tegelijk.
moet om 8 uur al bij de belastingdienst voor de deur liggenquote:
ah dat is klote om die redenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had liever nog 2 halve dagen extra ingepland voor werk maar gaat niet, ben ff helemaal op.
Je moet haar ook uitputten.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
deze moet gewoon slapen nu en haar bakkus houden
en dan zeggen mensen altijd "maar dan heb je nog zo lekker de hele dag"quote:Op maandag 1 mei 2017 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
moet om 8 uur al bij de belastingdienst voor de deur liggen
lokaal eten zou de trend moeten.zijn jaquote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef crv het volgende:
[..]
ik trap hem bewust net zo hard terug, je kent me
Ik heb geen idee wat het scheelt. het staat vast dat de vleesindustrie veel nodig heeft. maar dat geldt net zo goed denk ik voor de "groente" industrie
Het kost ook veel water om groente aardappelen of wat ook in te koken (ja minder dan dat die lopende biefstuk eet...)
En hoe zit het met de insecticiden, of de hoeveelheden voedsel die doorgedraaid gaan worden omdat het niet voldoet aan de vereiste Kwaliteit voor menselijke consumptie.... daar hoor je niemand over
En ik vind het gesjouw met al die dieren net zo idioot. ik ben persoonlijk gewoon voorstander van lokale consumptie
wij eten hier lokaal vlees en groente en de dieren uit het dorp (en de omgeving hier) krijgen ook lokaal geteeld voer.
Niet goed met kinderen dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |