Yes.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
goeie vraag, vast wel
vrijdagavond drankje doen?
De MI is verontrustend.quote:
Ik probeer elke beeldvorming te onderdrukken.quote:
JFKlaan?quote:
ja, daar zorg ik wel voor.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ah dat is klote om die reden
krijg jij het financieel nu wel beetje rond?
quote:Op maandag 1 mei 2017 22:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet goed met kinderen dus.Yep, geen kinderheld maar ze doet het redelijk, voor haar doen zelfs erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Leuk!quote:
Ik schopte het direct uit mijn hoofd!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik probeer elke beeldvorming te onderdrukken.
Fijnquote:Op maandag 1 mei 2017 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, geen kinderheld maar ze doet het redelijk, voor haar doen zelfs erg goed
Heerlijkquote:
een donker hol, flikkerend scherm, overal propjes van uitgeharde tissues, markant geurtje? Niet?quote:
Dat is je cue?quote:
JFK-laan, kan niet missenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
een donker hol, flikkerend scherm, overal propjes van uitgeharde tissues, markant geurtje? Niet?
klinkt wat schimmig, maar fijn dat je het redtquote:Op maandag 1 mei 2017 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, daar zorg ik wel voor.
En soms red ik het ook niet maar ja, ze komen maar heb op officieel heb ik gewoon niks, een bed en wat kleren
Exact. Helaas dat je die geur noemt..argh.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
een donker hol, flikkerend scherm, overal propjes van uitgeharde tissues, markant geurtje? Niet?
Als ik iemand het woord gaap hoor zeggen, schrijven of zie gapen, moet ik ook gapen zonder dat ik moe ben, en dat is nu dus.quote:
Ja, werkt goed. Hoop ik. Vannacht was drama.quote:
donkergroene velours bank met kale plekkenquote:Op maandag 1 mei 2017 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:
Na-gaper!quote:Op maandag 1 mei 2017 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik iemand het woord gaap hoor zeggen, schrijven of zie gapen, moet ik ook gapen zonder dat ik moe ben, en dat is nu dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |