cute tochquote:
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
cute toch![]()
en ik ga hier toch niet melden welke van je poezen het leukst is
nacho met dip dan maar?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar eigenlijk moet ik niet meer eten nu
als je aantal calorien over de hele dag maar kloppenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar eigenlijk moet ik niet meer eten nu
En dan heb ik al ruim een maand niet meer gesmoked en al een dikke twee weken geen sigaret meer aangeraaktquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:17 schreef isax het volgende:
[..]
nacho met dip dan maar?
heb ook aardbeien
#stonerleven
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:17 schreef isax het volgende:
[..]
nacho met dip dan maar?
heb ook aardbeien
#stonerleven
Zo denk ik er ook over, mijn ritme is nu eenmaal niet gemiddeld.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je aantal calorien over de hele dag maar kloppen
ja of je bent al te ver heenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:26 schreef isax het volgende:
zou dat best willen doen he? maar met mijn medicatie krijg je uiteindelijk zelf nieren die naar de klote zijn dus denk niet dat ze me zelfs aannemen.
ja dat is ook optiequote:
meh, het hele heftige is wel weg maar nog overduidelijk meer last dan de vorige medicijnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
ja dat is ook optie
moet maar weer eens laten prikken, ben ik zo laks mee.
hoe gaat het met je bijwerkingen eigenlijk?
moest je dat dan niet opbouwen ofzo?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
meh, het hele heftige is wel weg maar nog overduidelijk meer last dan de vorige medicijnen.
ook niet gek, 4x zo hoge dosis betablokkers
en het betenkent ook dat ze goed hun werk doen
mij is niks verteld.quote:
in de bijsluiter staat van wel, maar ik slikte al betablokkers dus wrs daarom nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
misschien hoeft dat ook niet met betablokkers. wel heftig lijkt me dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |