Wel weer een goede reden om extra lang onder de douche te staanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vanavond 10 minuten langer onder douche om met een halve liter cremespoeling alle klitten er weer uit te krijgen 😅
ja dat weet ik ,bedoel meer lekker ah genieten?quote:
Dit vind ik best knap gezien hele week vrij.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zit in een koffiebar te schrijven. En ik drink chai latte.
#hipsterpunten
Oh jouw haar zal idd!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vanavond 10 minuten langer onder douche om met een halve liter cremespoeling alle klitten er weer uit te krijgen 😅
waarom zoveel plannen als je virj bentquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit vind ik best knap gezien hele week vrij.
Ik had altijd 100 plannen waarvan ik er dan misschien 2 deed
Ja, ehm zou ik moeten minderen😅quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel weer een goede reden om extra lang onder de douche te staan
Ja, 08.30 stipt. Gisteren ook. Ik begin al een band op te bouwen met het personeel 😂quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik ,bedoel meer lekker ah genieten?
zit je daar expres zodat je wat afkrijgt voor je site?
en daar was jezelf niet bijquote:
Ja ik dus ookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit vind ik best knap gezien hele week vrij.
Ik had altijd 100 plannen waarvan ik er dan misschien 2 deed
Jaloers! Mijn krul zit wel beter als ik het een dag niet kam, of twee 😅 Maar de hel om jet daarna uit te kammen. Lang leve steil haarquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh jouw haar zal idd!Ik kam eigenlijk alleen als ik er aan denk. Na douchen zeker niet, want lichte krulslag, die wil ik er niet uit.
Een fles olie?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaloers! Mijn krul zit wel beter als ik het een dag niet kam, of twee 😅 Maar de hel om jet daarna uit te kammen. Lang leve steil haar
Ruilen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaloers! Mijn krul zit wel beter als ik het een dag niet kam, of twee 😅 Maar de hel om jet daarna uit te kammen. Lang leve steil haar
30 zou best oke zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik lever met liefde een stuk of 30 iq punten in, lijkt mij een stuk rustiger
herkenbaar maar ik maak dan automagisch geen plannenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ha! Dan zou ik hier nu onder begeleiding moeten zitten denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Minder! 112 lijkt mij genoeg.quote:
Ik mag dan denk ik nog steeds niet bij AH achter de kassaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha! Dan zou ik hier nu onder begeleiding moeten zitten denk ik
Ja mehhh, ik ben dan ook vrij passief in het daadwerkelijk doen, Maar ik wil een uitkopje voor in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
herkenbaar maar ik maak dan automagisch geen plannen
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik mag dan denk ik nog steeds niet bij AH achter de kassa
IQ is slechts graadmeter, het zegt niets over wijsheid.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik mag dan denk ik nog steeds niet bij AH achter de kassa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |