Doet me denken aan een vlog van een hackerspace die ik volg.quote:
vet handigquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vlog van een hackerspace die ik volg.
"Ja we kunnen wel een assortiment tie-wraps gebruiken eigenlijk."
Vervolgens worden er drie maanden lang duizenden tie-wraps opgestuurd in allerlei kleuren en formaten.
aah vandaar dat fok zo dood isquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb sinds vrijdag 5 manga's gelezen, brb nu aan de zesde beginnen.
Zo haal ik m'n Goodreads afstand wel in.
Tie wraps om al die ansichtkaarten bij elkaar te binden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja idd. Kan ook nog wel wat gebruiken.
moet je op tijd op dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik haat het als je moet slapen maar je wil nog niet.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tie wraps om al die ansichtkaarten bij elkaar te binden.
ach ja, gewoon een ander een pelzier meedoen, ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat dachten zij de eerste twee weken ook.
succes met wakker worden vastquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
09:10 bij de dokter zijn en eerst nog half uur heen lopen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik haat het als je moet slapen maar je wil nog niet.
ik was er ook niet sinds uhm, geen idee, denk voor kingsdagquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, ik trok er hier bewust de stekker uit tot zondagavond.
Als het eeuwig door blijft gaan wordt het lastig, je moet het wel stop kunnen zetten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja, gewoon een ander een pelzier meedoen, ik zie het probleem niet
wel actief huer, half uur lopen gelijk, erest vd dag zal je wel meer energie hebbenquote:
Ik moet wel hé, fiets kapot.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel actief huer, half uur lopen gelijk, erest vd dag zal je wel meer energie hebben
gewoon groothandel beginnen danquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het eeuwig door blijft gaan wordt het lastig, je moet het wel stop kunnen zetten.
fiets van je huisgenootje lenenquote:
Leuk toch? Ik verzamel ookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is een beetje uit de hand gelopen. Heb er nu al 350 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |