tuuk, je kan je berichten van 5 jaar terug nog verwijderen zelfsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:46 schreef isax het volgende:
oeps in die facebook groep waarvan ik boze dm kreeg heb ik perongelijk weer jezus geschrevennog editen? was 4 uur geleden ofzo. ik dacht dat het in een andere was
sexay heurquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze zojuist gekocht. (In de sale)
mooiquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze zojuist gekocht. (In de sale)
buik inhoudenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met mijn kilo's vet eronder staat het wel iets minder sexy.
Definieer kilo'squote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met mijn kilo's vet eronder staat het wel iets minder sexy.
korsetten zijn toch nog in?quote:
ja dat gaat een vrouw hier delenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar moet ik nog even mee wachten helaas.Your beauty never ever scared me.
proberen kan altijdquote:
geld moet rollenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Oh man vakantiegeld is nu al weg en moet het nog krijgen.
Op de nieuwe fiets naar Berlijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nog naar Berlijn maar ik vind een nieuwe fiets belangrijker.
Pff nee man. Zo sportief ben ik niet. Ik heb een keer 60 km gefietst en kon daarna het hele weekend mijn benen bijna niet meer gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook al een nieuwe fiets op het oog:ik mis bloemen ah het stuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar moet ik nog even mee wachten helaas.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |