Berlijn staat ook nog op m'n lijstje, maar helaas is lijstje vrij langquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff nee man. Zo sportief ben ik niet. Ik heb een keer 60 km gefietst en kon daarna het hele weekend mijn benen bijna niet meer gebruiken.
maar is dat geen kinderfiest, het lijkt zo qua modelquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maak ik wel aan mijn plastic krat die voorop moet.
Nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar is dat geen kinderfiest, het lijkt zo qua model
oohwquote:
prima lengtequote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Voor vrouwen tussen de 1.64 en 1.80 m. Ik ben 1.69.
Waar ben jij dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik vergeet ook steeds dat het daar een uur later is
komt dan door verhoudingen buis dikte/framegroote ofzo, ik vind het net een kinderfiestquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Voor vrouwen tussen de 1.64 en 1.80 m. Ik ben 1.69.
ik hoop er aan te denken, geen probleem! Ben er nog tot zaterdagquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg wil je een kaartje voor mij meenemen?![]()
Topicreeks: Gezocht: Ansichtkaartjes #1
Omg tof, thanks.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoop er aan te denken, geen probleem! Ben er nog tot zaterdag
dat lukt zekerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg tof, thanks.Veel plezier trouwens!
Het is een beetje uit de hand gelopen. Heb er nu al 350 ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat lukt zeker
Leuk idee trouwens van die kaarten
owwww dan heb je er nog een hoop te gaanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is een beetje uit de hand gelopen. Heb er nu al 350 ofzo.
Ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dan heb je er nog een hoop te gaan
waarom ben je begonnen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leek mij wel geinig en ik had niet verwacht dat ik echt veel kaarten zou krijgen.quote:
ja zoeits kan op fok best hard gaanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leek mij wel geinig en ik had niet verwacht dat ik echt veel kaarten zou krijgen.
Doet me denken aan een vlog van een hackerspace die ik volg.quote:
vet handigquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vlog van een hackerspace die ik volg.
"Ja we kunnen wel een assortiment tie-wraps gebruiken eigenlijk."
Vervolgens worden er drie maanden lang duizenden tie-wraps opgestuurd in allerlei kleuren en formaten.
aah vandaar dat fok zo dood isquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb sinds vrijdag 5 manga's gelezen, brb nu aan de zesde beginnen.
Zo haal ik m'n Goodreads afstand wel in.
Tie wraps om al die ansichtkaarten bij elkaar te binden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja idd. Kan ook nog wel wat gebruiken.
moet je op tijd op dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik haat het als je moet slapen maar je wil nog niet.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tie wraps om al die ansichtkaarten bij elkaar te binden.
ach ja, gewoon een ander een pelzier meedoen, ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat dachten zij de eerste twee weken ook.
succes met wakker worden vastquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
09:10 bij de dokter zijn en eerst nog half uur heen lopen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik haat het als je moet slapen maar je wil nog niet.
ik was er ook niet sinds uhm, geen idee, denk voor kingsdagquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, ik trok er hier bewust de stekker uit tot zondagavond.
Als het eeuwig door blijft gaan wordt het lastig, je moet het wel stop kunnen zetten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja, gewoon een ander een pelzier meedoen, ik zie het probleem niet
wel actief huer, half uur lopen gelijk, erest vd dag zal je wel meer energie hebbenquote:
Ik moet wel hé, fiets kapot.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel actief huer, half uur lopen gelijk, erest vd dag zal je wel meer energie hebben
gewoon groothandel beginnen danquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het eeuwig door blijft gaan wordt het lastig, je moet het wel stop kunnen zetten.
fiets van je huisgenootje lenenquote:
Leuk toch? Ik verzamel ookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |