gmtaquote:
Nee laat staanquote:Op maandag 1 mei 2017 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Ja nu mag er wel weer gewoon KLB SC staan hoor.
verander danquote:Op maandag 1 mei 2017 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Ama gaat op der strepen staanquote:Op maandag 1 mei 2017 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Club Suck is gewoon de uitspraak van KLB SC, laat het nou fonetisch staan pls ik smeek je ama kom op nou jeetje alsjeblieeeeeeftquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:17 schreef Amarantha het volgende:
CLUB SUCK #3quote:Op maandag 1 mei 2017 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Nou.. Oké. Maar volgende deel gewoon weer KLB SC oké?
mietjequote:Op maandag 1 mei 2017 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Dat bepalen wij welquote:Op maandag 1 mei 2017 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ach het is sowieso beter dan wat jij er neer had gezet gok ik zo.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Pff nee sowieso niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mod van de KLB zijn maar geen seconde KLB Radio geluisterd hebben
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach het is sowieso beter dan wat jij er neer had gezet gok ik zo.
Alsof ik hier toen al zat. Vraag mij af of ik toen al wel lid was hier.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:21 schreef wise het volgende:
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ja je was al lang en breed lid want het was in 2013-2014 en je bent er sinds januari 2013.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ik hier toen al zat. Vraag mij af of ik toen al wel lid was hier.
En dan allemaal haters om je heen omdat je stinkt naar patat en satésaus maar stiekem hebben ze zelf ook gewoon zin in patat oorlog.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in een patatje oorlog met ui. Ga het straks scoren op het station en lekker in de trein opeten
Oh maar toen had ik wat beters te doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je was al lang en breed lid want het was in 2013-2014 en je bent er sinds januari 2013.
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Oberkullie het volgende:
Geintje Ama geef me geen note ik koop een kaartje voor je
omkoperij dit.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Oberkullie het volgende:
Geintje Ama geef me geen note ik koop een kaartje voor je
Boeit me niets. Ik kijk Mom op mijn iPad dus ik kan het niet zien.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan allemaal haters om je heen omdat je stinkt naar patat en satésaus maar stiekem hebben ze zelf ook gewoon zin in patat oorlog.
Waarom ben je dan zo ingestort?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh maar toen had ik wat beters te doen.
Dat is niet helemaal waar want je kan het ook laten bezorgenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijzelf want boodschappen komen niet naar mij toe.
moet ik me bij jou melden gezien de TT?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:26 schreef Oberkullie het volgende:
OKE JONGENS ZE GAAT, ALLEMAAL IN POSITIE
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:27 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zit al vanaf 13.00 uur aan hetzelfde bureau
Nee hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar want je kan het ook laten bezorgen
Thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 1 mei 2017 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijzelf want boodschappen komen niet naar mij toe.
Jij moet je melden bij GGZquote:Op maandag 1 mei 2017 16:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet ik me bij jou melden gezien de TT?
tenminste, lijkt me logisch
Oud prostitueesquote:Op maandag 1 mei 2017 16:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat mal, zijn dat ook prostituees?
Je bent echt een beetje debiel als je in goede gezondheid bent, beneden de 60 jaar en normaal ter been om dan aan zo'n service te gaan denken.quote:
Mijn dichtstbijzijnde winkel is straks enorm ver weg. Bij de Jumbo gewoon vanaf 25 euro laten bezorgenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent echt een beetje debiel als je in goede gezondheid bent, beneden de 60 jaar en normaal ter been om dan aan zo'n service te gaan denken.
ik vind het anders ideaal, doe het al jaren, met een supermarkt om de hoek...quote:Op maandag 1 mei 2017 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent echt een beetje debiel als je in goede gezondheid bent, beneden de 60 jaar en normaal ter been om dan aan zo'n service te gaan denken.
In wat voor gehucht woon je wel niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn dichtstbijzijnde winkel is straks enorm ver weg. Bij de Jumbo gewoon vanaf 25 euro laten bezorgen
Beneden de 60 zei hij.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vind het anders ideaal, doe het al jaren, met een supermarkt om de hoek...
kost geen drol extra en online shoppen vind ik zoveel relaxter dan met een kar door di massa paupers te ploegen
Ik laat de bezorger van Domino's ook gewoon op zijn fietsje langskomen ondanks dat het nog geen 5 minuten met de auto isquote:Op maandag 1 mei 2017 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lui varken.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vind het anders ideaal, doe het al jaren, met een supermarkt om de hoek...
kost geen drol extra en online shoppen vind ik zoveel relaxter dan met een kar door di massa paupers te ploegen
Utrechtquote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In wat voor gehucht woon je wel niet?
Okay in Den Haag zit op iedere straathoek zo'n beetje een supermarkt, dat dan weer wel.
Goed dat je er nog man achteraan plakt. Dit was niet geheel duidelijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben een jonge god van 41 man
koop een treinquote:Op maandag 1 mei 2017 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed dat je er nog man achteraan plakt. Dit was niet geheel duidelijk.
Als je wat vaker boodschappen doet bij je favo supermarkt weet je de rustige momenten, weet je waar je producten staan.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ik haat mensenmassa's, rijen en gezoek
ik werk 5 dagen minimaal 10 uur...quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je wat vaker boodschappen doet bij je favo supermarkt weet je de rustige momenten, weet je waar je producten staan.
En oja, ik doe aan zelfscan, ideaal.
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik werk 5 dagen minimaal 10 uur...
Ik 40. Lui zwijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik werk 5 dagen minimaal 10 uur...
Iedereen moet lekker doen waar die zelf zin in heeft. Ik laat mijn vriendin ook wekelijks met 4 volle boodschappen tassen lopen hoor.quote:
sjef afwasquote:
toch knap van supervisor spoelwater afkomendquote:
heb me omhoog geknoktquote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch knap van supervisor spoelwater afkomend
Ik ben wel 40 uur aanwezig, maar of ik ook 40 uur werk? Denk dat als er de helft overblijft dat het veel isquote:
Oh ja ik ook hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben wel 40 uur aanwezig, maar of ik ook 40 uur werk? Denk dat als er de helft overblijft dat het veel is
ff soppen hoorquote:
wie niet, hoop gelul, overleg en gemekkerquote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben wel 40 uur aanwezig, maar of ik ook 40 uur werk? Denk dat als er de helft overblijft dat het veel is
het is ook gewoon onzin die 40 uurquote:Op maandag 1 mei 2017 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wie niet, hoop gelul, overleg en gemekker
externe ontbijt meetingsquote:Op maandag 1 mei 2017 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil maar zeggenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:43 schreef zeer het volgende:
Onder werktijd fokkers meeten is wel helemaal next lvl
zonder lukt dat ook welquote:Op maandag 1 mei 2017 16:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach... ik vermaak me prima hoor
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:45 schreef zeer het volgende:
[..]
heb de reiskosten en het broodje voor tijdens het wachten ook keurig gedeclareerd
Doe eens normaal joh.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
was gewoon orientatie voor het toepassen van mobiele labs voor CH4 analyse in afgassen, jatoch
Dat ook, maar het is bij mij ook wel veel internetten, chillen, appen en spelletjes spelen als ik kritisch ben naar mijzelf. Maar goed, ik baas hem hier al met veel succes rond zo'n 4 jaar dus zal vast wel iets goed doenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
of de rest doet het nog slechterquote:Op maandag 1 mei 2017 16:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat ook, maar het is bij mij ook wel veel internetten, chillen, appen en spelletjes spelen als ik kritisch ben naar mijzelf. Maar goed, ik baas hem hier al met veel succes rond zo'n 4 jaar dus zal vast wel iets goed doen
als duitser ben je waarschijnlijk op nog wel meer dingen trots die je voor je zou houden.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar ik ben trots op dat lab
ik vind de eerste gesprekken na het eerste formele contact het coolstquote:Op maandag 1 mei 2017 16:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Blegh, acquisitie. Als ik iets suf vind dan is het dat wel. Besteed dat graag uit
was ook wel een mooi lab jammer van de afwerking van de buis ophanging thoquote:Op maandag 1 mei 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar ik ben trots op dat lab
hehehehequote:Op maandag 1 mei 2017 16:53 schreef zeer het volgende:
[..]
was ook wel een mooi lab jammer van de afwerking van de buis ophanging tho
ipv nu te fokken, kon je er ook wat aan gaan doenquote:
nee too late das het mooistequote:Op maandag 1 mei 2017 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ipv nu te fokken, kon je er ook wat aan gaan doen
iedereen die dat hok in stapt vraagt zich af waarom je het in godsnaam zo zou makenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, is echt niets meer aan te doen of de gehele tubing opnieuw aan leggen
dat is wel extra lelijk ja maar ja zo zie je maar fokken en werken lijdt tot grove nalatigheidquote:
als ze omhoog achter het rack kijken misschienquote:Op maandag 1 mei 2017 16:57 schreef zeer het volgende:
[..]
iedereen die dat hok in stapt vraagt zich af waarom je het in godsnaam zo zou maken
wegkijker gespotquote:Op maandag 1 mei 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ze omhoog achter het rack kijken misschien
iedereen met een beetje interesse naar dat hok doet dat vriendquote:Op maandag 1 mei 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ze omhoog achter het rack kijken misschien
ik wees je eropquote:Op maandag 1 mei 2017 17:01 schreef zeer het volgende:
[..]
iedereen met een beetje interesse naar dat hok doet dat vriend
ik zei er maar niks van zo de eerste keer dat ik bij je over de vloer kwam maar zag het directquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zei er maar niks van zo de eerste keer dat ik bij je over de vloer kwam maar zag het direct
Ik blijf nog 25 minutenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
17.00 uur geweest, alle kantoormeneren en mevrouwen naar huis
Ben al de hele dag thuis.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
alle laffe herders jaquote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik zit niet op het spionage apparaat van het kapitaalquote:Op maandag 1 mei 2017 17:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat heb al 3 keer op feesboek gestaan
de oogstquote:
Als dat zo hard gaat dan is het mainstream en dus kut dus dan zou ik sowieso niet gaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Ok we gaan met 3 laptops proberen kaartjes te scoren voor Thunderdome. Moet toch wel lukken?
Maar ik wil.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als dat zo hard gaat dan is het mainstream en dus kut dus dan zou ik sowieso niet gaan.
men deelt bijzonder veelquote:Op maandag 1 mei 2017 17:50 schreef zeer het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #922 Lekker voelen met elkaar, ja toch
vind dit toch wel een van de opmerkelijkste reeksen van fok
Ik post daar soms ook wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:50 schreef zeer het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #922 Lekker voelen met elkaar, ja toch
vind dit toch wel een van de opmerkelijkste reeksen van fok
Gewoon even lekker klagen hoe kut het is.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:55 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zie het, wil je vertellen wat je daar uithaalt?
een hoger postaantalquote:Op maandag 1 mei 2017 17:55 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zie het, wil je vertellen wat je daar uithaalt?
maar het lijkt zo een-richtings-verkeerquote:Op maandag 1 mei 2017 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon even lekker klagen hoe kut het is.
Ja dat is toch fijn?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
maar het lijkt zo een-richtings-verkeeriedereen gooit wat neer niemand reageert er op ;s
kan me echt niet voorstellen dat ik er wat aan zou hebbe tbhquote:
ja men moet het kenenlijk alleen ff kwijtquote:Op maandag 1 mei 2017 17:52 schreef zeer het volgende:
[..]
ja da's tot daar aan toe maar niemand reageert echt op elkaar verder
van wat is dit?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:00 schreef Amarantha het volgende:
You took two pills
And you fell asleep
Hugging six rabbits
And having pink nightmares
die hebben maar één leuk nummerquote:
die laatste zitten aan de drugsquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef zeer het volgende:
vind het ook bijzonder dat 95% van de users daar post hoe verschrikkelijk het leven is, 4% daar op reageert en 1% ALLEEN maar posten hoe geweldig ze zijn
'ik voel me zo slecht eenzaam etc etc'quote:
ja dan gaat die theorie niet opquote:Op maandag 1 mei 2017 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik post alleen maar hoe kut alles is.
godverdomme, dan ben je ver weg verloofdquote:Op maandag 1 mei 2017 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
'ik voel me zo slecht eenzaam etc etc'
'voel me dik niemand wil me aanraken'
'IK BEN VERLOOFD HELEMAAL IN DE WOLKEN'
'iedereen is dood waarom leef ik nog'
'waarom gaan vrouwen altijd bij mij weg'
ja of enkel alleen melden goed, verdrietig meer niet in een postquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef zeer het volgende:
vind het ook bijzonder dat 95% van de users daar post hoe verschrikkelijk het leven is, 4% daar op reageert en 1% ALLEEN maar posten hoe geweldig ze zijn
ja behoorlijke lat relatiequote:Op maandag 1 mei 2017 18:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, dan ben je ver weg verloofd
'het gaat'quote:Op maandag 1 mei 2017 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of enkel alleen melden goed, verdrietig meer niet in een post
de mens is maar een raar dierquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
echt fascinerend gvd ik lees nu al 3 topics terug
als echt een gedragswetenschapper helemaal gebiologeerdquote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
echt fascinerend gvd ik lees nu al 3 topics terug
gluren als iemand de deur wagenwijd openzet?quote:
wil je zeggen dat jij de enige bent die hier in de sc niet een gevoel van beslotenheid ervaart?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
gluren als iemand de deur wagenwijd openzet?
Vind ik wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef PeZu het volgende:
maar het kan maar net even helpen, het even van je afschrijven
of een schreeuw om hulpquote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef PeZu het volgende:
o ja wil zeker niks veroordelen maar het staat zo ver van me af ik zou gewoon één negatief iets van een dag pakken en daar al m'n negativiteit op botvieren en het omzetten in stress zodat ik niet kan eten en slapenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef PeZu het volgende:
sstquote:Op maandag 1 mei 2017 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Mortaxx is steeds mensen in GRTD mad aan het maken door de cijfers uit de TT te halen.
ik hoop juist dat ik niet de enige benquote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je zeggen dat jij de enige bent die hier in de sc niet een gevoel van beslotenheid ervaart?
Ik vind het wel geinig. Toen ik daar zat stond het er ook nooit in.quote:
da's wel erg kort door de bocht, die arme jongen krijg paniekaanvallen van cijferreeksenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Mortaxx is steeds mensen in GRTD mad aan het maken door de cijfers uit de TT te halen.
Ja dat vind ik ook wel sneu voor hem.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
da's wel erg kort door de bocht, die arme jongen krijg paniekaanvallen van cijferreeksen
wel echt een keer gehad toen ik na xtc drie dagen niet kon slapenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
da's wel erg kort door de bocht, die arme jongen krijg paniekaanvallen van cijferreeksen
kan ookquote:
is ook niks mee maar meer constatering dat men het zo in een topic deeltquote:
gewoon af en toe een zootje desinformatie strooien voor de stiekeme meelezersquote:
waar is het mis gegaan waar is die jonge serieuze academicus wiens thesis ik heb mogen lezenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel echt een keer gehad toen ik na xtc drie dagen niet kon slapen
ja, ze is alle geile knapen hier vast zatquote:Op maandag 1 mei 2017 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Crack heeft ons ook weer verlaten zie ik.
sommige mensen kunnen de hardheid van deze sc niet handelenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Crack heeft ons ook weer verlaten zie ik.
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen de hardheid van deze sc niet handelen
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, ze is alle geile knapen hier vast zat
de oblomov in mij heeft gewonnenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
waar is het mis gegaan waar is die jonge serieuze academicus wiens thesis ik heb mogen lezen
mwah en vooral ook ik post vrij weinig wat ik irl ook niet zou roepenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:16 schreef zeer het volgende:
[..]
gewoon af en toe een zootje desinformatie strooien voor de stiekeme meelezers
dat je op schiermonnikoog woont of zo
echt mooi weer hier vanavond in zuid oost limburgquote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah en vooral ook ik post vrij weinig wat ik irl ook niet zou roepen
hier op ameland is het toch al grijs en grauwquote:Op maandag 1 mei 2017 18:20 schreef zeer het volgende:
[..]
echt mooi weer hier vanavond in zuid oost limburg
zag net een schip de Maasvlakte uitvaren vanuit m'n rijtjeshuisquote:Op maandag 1 mei 2017 18:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier op ameland is het toch al grijs en grauw
Snel wat rijst gemaaktquote:
ik vervang net de lamp in de vuurtorenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:21 schreef zeer het volgende:
[..]
zag net een schip de Maasvlakte uitvaren vanuit m'n rijtjeshuis
reigâhsquote:Op maandag 1 mei 2017 18:22 schreef zeer het volgende:
haal altijd m'n friet bij Snackbar De Reiger hier om de hoek
Jij roept nooit irl Capi?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah en vooral ook ik post vrij weinig wat ik irl ook niet zou roepen
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je als je populair bent.
capi?quote:
Bariquote:
Oh dit kreeg ik via de app trouwens.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:23 schreef Amarantha het volgende:
Gvd huisgenoten zitten paar meter verder. "Kijk je vanavond mee?".
het is PATAT.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:22 schreef zeer het volgende:
haal altijd m'n friet bij Snackbar De Reiger hier om de hoek
die voetbalclub?quote:
Tevens is de trein echt aids als je rustig wakker wil worden en er komt een groepje gillende keukenmeiden naast je staan.quote:
Nee, capibara'squote:
waarom zou je aardappelen kopen bij een Frietuur?quote:
juist welquote:
Eensquote:
quote:
van die 18jarigen mbo meisjesquote:Op maandag 1 mei 2017 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tevens is de trein echt aids als je rustig wakker wil worden en er komt een groepje gillende keukenmeiden naast je staan.
Sterrrrrfffff
Nee, deze waren ouder en verlepterquote:
quote:
Hmmm patatquote:
19 jarigen hbo meisjes die toerisme studeren?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, deze waren ouder en verlepter
vooral in de dierentuin welquote:
frituurbarbaarquote:
Ik denk gewoon bejaardquote:Op maandag 1 mei 2017 18:28 schreef gers het volgende:
[..]
19 jarigen hbo meisjes die toerisme studeren?
papzakquote:Op maandag 1 mei 2017 18:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ik had halve rabarber-custard taart en stuk choco cake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |