Ja dat is toch fijn?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
maar het lijkt zo een-richtings-verkeeriedereen gooit wat neer niemand reageert er op ;s
kan me echt niet voorstellen dat ik er wat aan zou hebbe tbhquote:
ja men moet het kenenlijk alleen ff kwijtquote:Op maandag 1 mei 2017 17:52 schreef zeer het volgende:
[..]
ja da's tot daar aan toe maar niemand reageert echt op elkaar verder
van wat is dit?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:00 schreef Amarantha het volgende:
You took two pills
And you fell asleep
Hugging six rabbits
And having pink nightmares
die hebben maar één leuk nummerquote:
die laatste zitten aan de drugsquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef zeer het volgende:
vind het ook bijzonder dat 95% van de users daar post hoe verschrikkelijk het leven is, 4% daar op reageert en 1% ALLEEN maar posten hoe geweldig ze zijn
'ik voel me zo slecht eenzaam etc etc'quote:
ja dan gaat die theorie niet opquote:Op maandag 1 mei 2017 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik post alleen maar hoe kut alles is.
godverdomme, dan ben je ver weg verloofdquote:Op maandag 1 mei 2017 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
'ik voel me zo slecht eenzaam etc etc'
'voel me dik niemand wil me aanraken'
'IK BEN VERLOOFD HELEMAAL IN DE WOLKEN'
'iedereen is dood waarom leef ik nog'
'waarom gaan vrouwen altijd bij mij weg'
ja of enkel alleen melden goed, verdrietig meer niet in een postquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef zeer het volgende:
vind het ook bijzonder dat 95% van de users daar post hoe verschrikkelijk het leven is, 4% daar op reageert en 1% ALLEEN maar posten hoe geweldig ze zijn
ja behoorlijke lat relatiequote:Op maandag 1 mei 2017 18:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, dan ben je ver weg verloofd
'het gaat'quote:Op maandag 1 mei 2017 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of enkel alleen melden goed, verdrietig meer niet in een post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |