Ja dat is toch fijn?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:56 schreef zeer het volgende:
[..]
maar het lijkt zo een-richtings-verkeeriedereen gooit wat neer niemand reageert er op ;s
kan me echt niet voorstellen dat ik er wat aan zou hebbe tbhquote:
ja men moet het kenenlijk alleen ff kwijtquote:Op maandag 1 mei 2017 17:52 schreef zeer het volgende:
[..]
ja da's tot daar aan toe maar niemand reageert echt op elkaar verder
van wat is dit?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:00 schreef Amarantha het volgende:
You took two pills
And you fell asleep
Hugging six rabbits
And having pink nightmares
die hebben maar één leuk nummerquote:
die laatste zitten aan de drugsquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef zeer het volgende:
vind het ook bijzonder dat 95% van de users daar post hoe verschrikkelijk het leven is, 4% daar op reageert en 1% ALLEEN maar posten hoe geweldig ze zijn
'ik voel me zo slecht eenzaam etc etc'quote:
ja dan gaat die theorie niet opquote:Op maandag 1 mei 2017 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik post alleen maar hoe kut alles is.
godverdomme, dan ben je ver weg verloofdquote:Op maandag 1 mei 2017 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
'ik voel me zo slecht eenzaam etc etc'
'voel me dik niemand wil me aanraken'
'IK BEN VERLOOFD HELEMAAL IN DE WOLKEN'
'iedereen is dood waarom leef ik nog'
'waarom gaan vrouwen altijd bij mij weg'
ja of enkel alleen melden goed, verdrietig meer niet in een postquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef zeer het volgende:
vind het ook bijzonder dat 95% van de users daar post hoe verschrikkelijk het leven is, 4% daar op reageert en 1% ALLEEN maar posten hoe geweldig ze zijn
ja behoorlijke lat relatiequote:Op maandag 1 mei 2017 18:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, dan ben je ver weg verloofd
'het gaat'quote:Op maandag 1 mei 2017 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of enkel alleen melden goed, verdrietig meer niet in een post
de mens is maar een raar dierquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
echt fascinerend gvd ik lees nu al 3 topics terug
als echt een gedragswetenschapper helemaal gebiologeerdquote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
echt fascinerend gvd ik lees nu al 3 topics terug
gluren als iemand de deur wagenwijd openzet?quote:
wil je zeggen dat jij de enige bent die hier in de sc niet een gevoel van beslotenheid ervaart?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
gluren als iemand de deur wagenwijd openzet?
Vind ik wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef PeZu het volgende:
maar het kan maar net even helpen, het even van je afschrijven
of een schreeuw om hulpquote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef PeZu het volgende:
o ja wil zeker niks veroordelen maar het staat zo ver van me af ik zou gewoon één negatief iets van een dag pakken en daar al m'n negativiteit op botvieren en het omzetten in stress zodat ik niet kan eten en slapenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef PeZu het volgende:
sstquote:Op maandag 1 mei 2017 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Mortaxx is steeds mensen in GRTD mad aan het maken door de cijfers uit de TT te halen.
ik hoop juist dat ik niet de enige benquote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je zeggen dat jij de enige bent die hier in de sc niet een gevoel van beslotenheid ervaart?
Ik vind het wel geinig. Toen ik daar zat stond het er ook nooit in.quote:
da's wel erg kort door de bocht, die arme jongen krijg paniekaanvallen van cijferreeksenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Mortaxx is steeds mensen in GRTD mad aan het maken door de cijfers uit de TT te halen.
Ja dat vind ik ook wel sneu voor hem.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
da's wel erg kort door de bocht, die arme jongen krijg paniekaanvallen van cijferreeksen
wel echt een keer gehad toen ik na xtc drie dagen niet kon slapenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
da's wel erg kort door de bocht, die arme jongen krijg paniekaanvallen van cijferreeksen
kan ookquote:
is ook niks mee maar meer constatering dat men het zo in een topic deeltquote:
gewoon af en toe een zootje desinformatie strooien voor de stiekeme meelezersquote:
waar is het mis gegaan waar is die jonge serieuze academicus wiens thesis ik heb mogen lezenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel echt een keer gehad toen ik na xtc drie dagen niet kon slapen
ja, ze is alle geile knapen hier vast zatquote:Op maandag 1 mei 2017 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Crack heeft ons ook weer verlaten zie ik.
sommige mensen kunnen de hardheid van deze sc niet handelenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Crack heeft ons ook weer verlaten zie ik.
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen de hardheid van deze sc niet handelen
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, ze is alle geile knapen hier vast zat
de oblomov in mij heeft gewonnenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
waar is het mis gegaan waar is die jonge serieuze academicus wiens thesis ik heb mogen lezen
mwah en vooral ook ik post vrij weinig wat ik irl ook niet zou roepenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:16 schreef zeer het volgende:
[..]
gewoon af en toe een zootje desinformatie strooien voor de stiekeme meelezers
dat je op schiermonnikoog woont of zo
echt mooi weer hier vanavond in zuid oost limburgquote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah en vooral ook ik post vrij weinig wat ik irl ook niet zou roepen
hier op ameland is het toch al grijs en grauwquote:Op maandag 1 mei 2017 18:20 schreef zeer het volgende:
[..]
echt mooi weer hier vanavond in zuid oost limburg
zag net een schip de Maasvlakte uitvaren vanuit m'n rijtjeshuisquote:Op maandag 1 mei 2017 18:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier op ameland is het toch al grijs en grauw
Snel wat rijst gemaaktquote:
ik vervang net de lamp in de vuurtorenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:21 schreef zeer het volgende:
[..]
zag net een schip de Maasvlakte uitvaren vanuit m'n rijtjeshuis
reigâhsquote:Op maandag 1 mei 2017 18:22 schreef zeer het volgende:
haal altijd m'n friet bij Snackbar De Reiger hier om de hoek
Jij roept nooit irl Capi?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah en vooral ook ik post vrij weinig wat ik irl ook niet zou roepen
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je als je populair bent.
capi?quote:
Bariquote:
Oh dit kreeg ik via de app trouwens.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:23 schreef Amarantha het volgende:
Gvd huisgenoten zitten paar meter verder. "Kijk je vanavond mee?".
het is PATAT.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:22 schreef zeer het volgende:
haal altijd m'n friet bij Snackbar De Reiger hier om de hoek
die voetbalclub?quote:
Tevens is de trein echt aids als je rustig wakker wil worden en er komt een groepje gillende keukenmeiden naast je staan.quote:
Nee, capibara'squote:
waarom zou je aardappelen kopen bij een Frietuur?quote:
juist welquote:
Eensquote:
quote:
van die 18jarigen mbo meisjesquote:Op maandag 1 mei 2017 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tevens is de trein echt aids als je rustig wakker wil worden en er komt een groepje gillende keukenmeiden naast je staan.
Sterrrrrfffff
Nee, deze waren ouder en verlepterquote:
quote:
Hmmm patatquote:
19 jarigen hbo meisjes die toerisme studeren?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, deze waren ouder en verlepter
vooral in de dierentuin welquote:
frituurbarbaarquote:
Ik denk gewoon bejaardquote:Op maandag 1 mei 2017 18:28 schreef gers het volgende:
[..]
19 jarigen hbo meisjes die toerisme studeren?
papzakquote:Op maandag 1 mei 2017 18:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ik had halve rabarber-custard taart en stuk choco cake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |