de mens is maar een raar dierquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
echt fascinerend gvd ik lees nu al 3 topics terug
als echt een gedragswetenschapper helemaal gebiologeerdquote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
echt fascinerend gvd ik lees nu al 3 topics terug
gluren als iemand de deur wagenwijd openzet?quote:
wil je zeggen dat jij de enige bent die hier in de sc niet een gevoel van beslotenheid ervaart?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
gluren als iemand de deur wagenwijd openzet?
Vind ik wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef PeZu het volgende:
maar het kan maar net even helpen, het even van je afschrijven
of een schreeuw om hulpquote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef PeZu het volgende:
o ja wil zeker niks veroordelen maar het staat zo ver van me af ik zou gewoon één negatief iets van een dag pakken en daar al m'n negativiteit op botvieren en het omzetten in stress zodat ik niet kan eten en slapenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef PeZu het volgende:
sstquote:Op maandag 1 mei 2017 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Mortaxx is steeds mensen in GRTD mad aan het maken door de cijfers uit de TT te halen.
ik hoop juist dat ik niet de enige benquote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je zeggen dat jij de enige bent die hier in de sc niet een gevoel van beslotenheid ervaart?
Ik vind het wel geinig. Toen ik daar zat stond het er ook nooit in.quote:
da's wel erg kort door de bocht, die arme jongen krijg paniekaanvallen van cijferreeksenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Mortaxx is steeds mensen in GRTD mad aan het maken door de cijfers uit de TT te halen.
Ja dat vind ik ook wel sneu voor hem.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
da's wel erg kort door de bocht, die arme jongen krijg paniekaanvallen van cijferreeksen
wel echt een keer gehad toen ik na xtc drie dagen niet kon slapenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
da's wel erg kort door de bocht, die arme jongen krijg paniekaanvallen van cijferreeksen
kan ookquote:
is ook niks mee maar meer constatering dat men het zo in een topic deeltquote:
gewoon af en toe een zootje desinformatie strooien voor de stiekeme meelezersquote:
waar is het mis gegaan waar is die jonge serieuze academicus wiens thesis ik heb mogen lezenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel echt een keer gehad toen ik na xtc drie dagen niet kon slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |