als ze omhoog achter het rack kijken misschienquote:Op maandag 1 mei 2017 16:57 schreef zeer het volgende:
[..]
iedereen die dat hok in stapt vraagt zich af waarom je het in godsnaam zo zou maken
wegkijker gespotquote:Op maandag 1 mei 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ze omhoog achter het rack kijken misschien
iedereen met een beetje interesse naar dat hok doet dat vriendquote:Op maandag 1 mei 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ze omhoog achter het rack kijken misschien
ik wees je eropquote:Op maandag 1 mei 2017 17:01 schreef zeer het volgende:
[..]
iedereen met een beetje interesse naar dat hok doet dat vriend
ik zei er maar niks van zo de eerste keer dat ik bij je over de vloer kwam maar zag het directquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zei er maar niks van zo de eerste keer dat ik bij je over de vloer kwam maar zag het direct
Ik blijf nog 25 minutenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
17.00 uur geweest, alle kantoormeneren en mevrouwen naar huis
Ben al de hele dag thuis.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
alle laffe herders jaquote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik zit niet op het spionage apparaat van het kapitaalquote:Op maandag 1 mei 2017 17:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat heb al 3 keer op feesboek gestaan
de oogstquote:
Als dat zo hard gaat dan is het mainstream en dus kut dus dan zou ik sowieso niet gaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Ok we gaan met 3 laptops proberen kaartjes te scoren voor Thunderdome. Moet toch wel lukken?
Maar ik wil.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als dat zo hard gaat dan is het mainstream en dus kut dus dan zou ik sowieso niet gaan.
men deelt bijzonder veelquote:Op maandag 1 mei 2017 17:50 schreef zeer het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #922 Lekker voelen met elkaar, ja toch
vind dit toch wel een van de opmerkelijkste reeksen van fok
Ik post daar soms ook wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:50 schreef zeer het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #922 Lekker voelen met elkaar, ja toch
vind dit toch wel een van de opmerkelijkste reeksen van fok
Gewoon even lekker klagen hoe kut het is.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:55 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zie het, wil je vertellen wat je daar uithaalt?
een hoger postaantalquote:Op maandag 1 mei 2017 17:55 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zie het, wil je vertellen wat je daar uithaalt?
maar het lijkt zo een-richtings-verkeerquote:Op maandag 1 mei 2017 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon even lekker klagen hoe kut het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |