Iedereen moet lekker doen waar die zelf zin in heeft. Ik laat mijn vriendin ook wekelijks met 4 volle boodschappen tassen lopen hoor.quote:
sjef afwasquote:
toch knap van supervisor spoelwater afkomendquote:
heb me omhoog geknoktquote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch knap van supervisor spoelwater afkomend
Ik ben wel 40 uur aanwezig, maar of ik ook 40 uur werk? Denk dat als er de helft overblijft dat het veel isquote:
Oh ja ik ook hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben wel 40 uur aanwezig, maar of ik ook 40 uur werk? Denk dat als er de helft overblijft dat het veel is
ff soppen hoorquote:
wie niet, hoop gelul, overleg en gemekkerquote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben wel 40 uur aanwezig, maar of ik ook 40 uur werk? Denk dat als er de helft overblijft dat het veel is
het is ook gewoon onzin die 40 uurquote:Op maandag 1 mei 2017 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wie niet, hoop gelul, overleg en gemekker
externe ontbijt meetingsquote:Op maandag 1 mei 2017 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil maar zeggenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:43 schreef zeer het volgende:
Onder werktijd fokkers meeten is wel helemaal next lvl
zonder lukt dat ook welquote:Op maandag 1 mei 2017 16:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach... ik vermaak me prima hoor
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:45 schreef zeer het volgende:
[..]
heb de reiskosten en het broodje voor tijdens het wachten ook keurig gedeclareerd
Doe eens normaal joh.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
was gewoon orientatie voor het toepassen van mobiele labs voor CH4 analyse in afgassen, jatoch
Dat ook, maar het is bij mij ook wel veel internetten, chillen, appen en spelletjes spelen als ik kritisch ben naar mijzelf. Maar goed, ik baas hem hier al met veel succes rond zo'n 4 jaar dus zal vast wel iets goed doenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
of de rest doet het nog slechterquote:Op maandag 1 mei 2017 16:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat ook, maar het is bij mij ook wel veel internetten, chillen, appen en spelletjes spelen als ik kritisch ben naar mijzelf. Maar goed, ik baas hem hier al met veel succes rond zo'n 4 jaar dus zal vast wel iets goed doen
als duitser ben je waarschijnlijk op nog wel meer dingen trots die je voor je zou houden.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar ik ben trots op dat lab
ik vind de eerste gesprekken na het eerste formele contact het coolstquote:Op maandag 1 mei 2017 16:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Blegh, acquisitie. Als ik iets suf vind dan is het dat wel. Besteed dat graag uit
was ook wel een mooi lab jammer van de afwerking van de buis ophanging thoquote:Op maandag 1 mei 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar ik ben trots op dat lab
hehehehequote:Op maandag 1 mei 2017 16:53 schreef zeer het volgende:
[..]
was ook wel een mooi lab jammer van de afwerking van de buis ophanging tho
ipv nu te fokken, kon je er ook wat aan gaan doenquote:
nee too late das het mooistequote:Op maandag 1 mei 2017 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ipv nu te fokken, kon je er ook wat aan gaan doen
iedereen die dat hok in stapt vraagt zich af waarom je het in godsnaam zo zou makenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, is echt niets meer aan te doen of de gehele tubing opnieuw aan leggen
dat is wel extra lelijk ja maar ja zo zie je maar fokken en werken lijdt tot grove nalatigheidquote:
als ze omhoog achter het rack kijken misschienquote:Op maandag 1 mei 2017 16:57 schreef zeer het volgende:
[..]
iedereen die dat hok in stapt vraagt zich af waarom je het in godsnaam zo zou maken
wegkijker gespotquote:Op maandag 1 mei 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ze omhoog achter het rack kijken misschien
iedereen met een beetje interesse naar dat hok doet dat vriendquote:Op maandag 1 mei 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ze omhoog achter het rack kijken misschien
ik wees je eropquote:Op maandag 1 mei 2017 17:01 schreef zeer het volgende:
[..]
iedereen met een beetje interesse naar dat hok doet dat vriend
ik zei er maar niks van zo de eerste keer dat ik bij je over de vloer kwam maar zag het directquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zei er maar niks van zo de eerste keer dat ik bij je over de vloer kwam maar zag het direct
Ik blijf nog 25 minutenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
17.00 uur geweest, alle kantoormeneren en mevrouwen naar huis
Ben al de hele dag thuis.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
alle laffe herders jaquote:Op maandag 1 mei 2017 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik zit niet op het spionage apparaat van het kapitaalquote:Op maandag 1 mei 2017 17:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat heb al 3 keer op feesboek gestaan
de oogstquote:
Als dat zo hard gaat dan is het mainstream en dus kut dus dan zou ik sowieso niet gaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Ok we gaan met 3 laptops proberen kaartjes te scoren voor Thunderdome. Moet toch wel lukken?
Maar ik wil.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als dat zo hard gaat dan is het mainstream en dus kut dus dan zou ik sowieso niet gaan.
men deelt bijzonder veelquote:Op maandag 1 mei 2017 17:50 schreef zeer het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #922 Lekker voelen met elkaar, ja toch
vind dit toch wel een van de opmerkelijkste reeksen van fok
Ik post daar soms ook wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:50 schreef zeer het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #922 Lekker voelen met elkaar, ja toch
vind dit toch wel een van de opmerkelijkste reeksen van fok
Gewoon even lekker klagen hoe kut het is.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:55 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zie het, wil je vertellen wat je daar uithaalt?
een hoger postaantalquote:Op maandag 1 mei 2017 17:55 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zie het, wil je vertellen wat je daar uithaalt?
maar het lijkt zo een-richtings-verkeerquote:Op maandag 1 mei 2017 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon even lekker klagen hoe kut het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |