ik vind het anders ideaal, doe het al jaren, met een supermarkt om de hoek...quote:Op maandag 1 mei 2017 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent echt een beetje debiel als je in goede gezondheid bent, beneden de 60 jaar en normaal ter been om dan aan zo'n service te gaan denken.
In wat voor gehucht woon je wel niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn dichtstbijzijnde winkel is straks enorm ver weg. Bij de Jumbo gewoon vanaf 25 euro laten bezorgen
Beneden de 60 zei hij.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vind het anders ideaal, doe het al jaren, met een supermarkt om de hoek...
kost geen drol extra en online shoppen vind ik zoveel relaxter dan met een kar door di massa paupers te ploegen
Ik laat de bezorger van Domino's ook gewoon op zijn fietsje langskomen ondanks dat het nog geen 5 minuten met de auto isquote:Op maandag 1 mei 2017 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent echt een beetje debiel als je in goede gezondheid bent, beneden de 60 jaar en normaal ter been om dan aan zo'n service te gaan denken.
Lui varken.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vind het anders ideaal, doe het al jaren, met een supermarkt om de hoek...
kost geen drol extra en online shoppen vind ik zoveel relaxter dan met een kar door di massa paupers te ploegen
Utrechtquote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In wat voor gehucht woon je wel niet?
Okay in Den Haag zit op iedere straathoek zo'n beetje een supermarkt, dat dan weer wel.
Goed dat je er nog man achteraan plakt. Dit was niet geheel duidelijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben een jonge god van 41 man
koop een treinquote:Op maandag 1 mei 2017 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed dat je er nog man achteraan plakt. Dit was niet geheel duidelijk.
Als je wat vaker boodschappen doet bij je favo supermarkt weet je de rustige momenten, weet je waar je producten staan.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ik haat mensenmassa's, rijen en gezoek
ik werk 5 dagen minimaal 10 uur...quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je wat vaker boodschappen doet bij je favo supermarkt weet je de rustige momenten, weet je waar je producten staan.
En oja, ik doe aan zelfscan, ideaal.
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik werk 5 dagen minimaal 10 uur...
Ik 40. Lui zwijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik werk 5 dagen minimaal 10 uur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |