Boeit me niets. Ik kijk Mom op mijn iPad dus ik kan het niet zien.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan allemaal haters om je heen omdat je stinkt naar patat en satésaus maar stiekem hebben ze zelf ook gewoon zin in patat oorlog.
Waarom ben je dan zo ingestort?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh maar toen had ik wat beters te doen.
Dat is niet helemaal waar want je kan het ook laten bezorgenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijzelf want boodschappen komen niet naar mij toe.
moet ik me bij jou melden gezien de TT?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:26 schreef Oberkullie het volgende:
OKE JONGENS ZE GAAT, ALLEMAAL IN POSITIE
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:27 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zit al vanaf 13.00 uur aan hetzelfde bureau
Nee hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar want je kan het ook laten bezorgen
Thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 1 mei 2017 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijzelf want boodschappen komen niet naar mij toe.
Jij moet je melden bij GGZquote:Op maandag 1 mei 2017 16:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet ik me bij jou melden gezien de TT?
tenminste, lijkt me logisch
Oud prostitueesquote:Op maandag 1 mei 2017 16:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat mal, zijn dat ook prostituees?
Je bent echt een beetje debiel als je in goede gezondheid bent, beneden de 60 jaar en normaal ter been om dan aan zo'n service te gaan denken.quote:
Mijn dichtstbijzijnde winkel is straks enorm ver weg. Bij de Jumbo gewoon vanaf 25 euro laten bezorgenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent echt een beetje debiel als je in goede gezondheid bent, beneden de 60 jaar en normaal ter been om dan aan zo'n service te gaan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |