Doe eens normaal joh.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
was gewoon orientatie voor het toepassen van mobiele labs voor CH4 analyse in afgassen, jatoch
Dat ook, maar het is bij mij ook wel veel internetten, chillen, appen en spelletjes spelen als ik kritisch ben naar mijzelf. Maar goed, ik baas hem hier al met veel succes rond zo'n 4 jaar dus zal vast wel iets goed doenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wie niet, hoop gelul, overleg en gemekker
of de rest doet het nog slechterquote:Op maandag 1 mei 2017 16:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat ook, maar het is bij mij ook wel veel internetten, chillen, appen en spelletjes spelen als ik kritisch ben naar mijzelf. Maar goed, ik baas hem hier al met veel succes rond zo'n 4 jaar dus zal vast wel iets goed doen
als duitser ben je waarschijnlijk op nog wel meer dingen trots die je voor je zou houden.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar ik ben trots op dat lab
ik vind de eerste gesprekken na het eerste formele contact het coolstquote:Op maandag 1 mei 2017 16:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Blegh, acquisitie. Als ik iets suf vind dan is het dat wel. Besteed dat graag uit
was ook wel een mooi lab jammer van de afwerking van de buis ophanging thoquote:Op maandag 1 mei 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar ik ben trots op dat lab
hehehehequote:Op maandag 1 mei 2017 16:53 schreef zeer het volgende:
[..]
was ook wel een mooi lab jammer van de afwerking van de buis ophanging tho
ipv nu te fokken, kon je er ook wat aan gaan doenquote:
nee too late das het mooistequote:Op maandag 1 mei 2017 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ipv nu te fokken, kon je er ook wat aan gaan doen
iedereen die dat hok in stapt vraagt zich af waarom je het in godsnaam zo zou makenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, is echt niets meer aan te doen of de gehele tubing opnieuw aan leggen
dat is wel extra lelijk ja maar ja zo zie je maar fokken en werken lijdt tot grove nalatigheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |