gmtaquote:
Nee laat staanquote:Op maandag 1 mei 2017 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Ja nu mag er wel weer gewoon KLB SC staan hoor.
verander danquote:Op maandag 1 mei 2017 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Ama gaat op der strepen staanquote:Op maandag 1 mei 2017 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Club Suck is gewoon de uitspraak van KLB SC, laat het nou fonetisch staan pls ik smeek je ama kom op nou jeetje alsjeblieeeeeeftquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:17 schreef Amarantha het volgende:
CLUB SUCK #3quote:Op maandag 1 mei 2017 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Nou.. Oké. Maar volgende deel gewoon weer KLB SC oké?
mietjequote:Op maandag 1 mei 2017 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Dat bepalen wij welquote:Op maandag 1 mei 2017 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ach het is sowieso beter dan wat jij er neer had gezet gok ik zo.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Pff nee sowieso niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mod van de KLB zijn maar geen seconde KLB Radio geluisterd hebben
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach het is sowieso beter dan wat jij er neer had gezet gok ik zo.
Alsof ik hier toen al zat. Vraag mij af of ik toen al wel lid was hier.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:21 schreef wise het volgende:
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ja je was al lang en breed lid want het was in 2013-2014 en je bent er sinds januari 2013.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ik hier toen al zat. Vraag mij af of ik toen al wel lid was hier.
En dan allemaal haters om je heen omdat je stinkt naar patat en satésaus maar stiekem hebben ze zelf ook gewoon zin in patat oorlog.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in een patatje oorlog met ui. Ga het straks scoren op het station en lekker in de trein opeten
Oh maar toen had ik wat beters te doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je was al lang en breed lid want het was in 2013-2014 en je bent er sinds januari 2013.
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Oberkullie het volgende:
Geintje Ama geef me geen note ik koop een kaartje voor je
omkoperij dit.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Oberkullie het volgende:
Geintje Ama geef me geen note ik koop een kaartje voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |