Als je er maar plezier in hebt.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon zo slecht voorstellen dat hij al jaren doorgaat met die bagger en dat dit het énige is wat hij doet. Er reageert niemand op, en hij blijft maar doorgaan.
je kan met dat gedrag ook nr 1 poster van fok wordenquote:Op maandag 1 mei 2017 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon zo slecht voorstellen dat hij al jaren doorgaat met die bagger en dat dit het énige is wat hij doet. Er reageert niemand op, en hij blijft maar doorgaan.
En nr 1 van 2017, zie haagsquote:Op maandag 1 mei 2017 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan met dat gedrag ook nr 1 poster van fok worden_!
ahahahahquote:Op maandag 1 mei 2017 11:12 schreef Oberkullie het volgende:
Is het bij jullie ook 25 graden of niet ahahah
Scheelt niet veel.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:12 schreef Oberkullie het volgende:
Is het bij jullie ook 25 graden of niet ahahah
ja maar die doet zinloos in MENquote:
Zit haags in men hahah homoquote:
he meloewaquote:Op maandag 1 mei 2017 11:24 schreef Azpilicueta het volgende:
Dan te bedenken dat ik gister nog niet eens wakker was nu
Ik kan niet meer uitslapen. Max tot 7 uur ofzo.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:24 schreef Azpilicueta het volgende:
Dan te bedenken dat ik gister nog niet eens wakker was nu
Echt? Wauwquote:Op maandag 1 mei 2017 11:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitslapen. Max tot 7 uur ofzo.
Had ik vroeger ook geen problemen mee.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt? Wauw
Ik heb daar geen moeite mee. Ik kan gerust tot 12 uur slapen ook al heb ik wel een doordeweekse ritme waarbij ik om 7 uur +- opsta
geboorteland (Finland), ga meestal rond kerst terug maar die heimwee wordt steeds groter lijkt wel. contract verlengd van jaar naar onbepaalde tijd, heb maar ja gezegd anders kreeg ik thuis toch stompen maar weet niet man. is het net niet.quote:
Jeetje, sterkte met dit alles verwerken.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
geboorteland (Finland), ga meestal rond kerst terug maar die heimwee wordt steeds groter lijkt wel. contract verlengd van jaar naar onbepaalde tijd, heb maar ja gezegd anders kreeg ik thuis toch stompen maar weet niet man. is het net niet.
Nederland is wel leuk hoor, maar wel veel moeilijker om mee te dealen, alles is zo druk. allemaal veranderingen, verhuizing klaar behalve Mufasa's bankstel.
Zelfs geen zin in kip vandaag
Haha mietjequote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
geboorteland (Finland), ga meestal rond kerst terug maar die heimwee wordt steeds groter lijkt wel. contract verlengd van jaar naar onbepaalde tijd, heb maar ja gezegd anders kreeg ik thuis toch stompen maar weet niet man. is het net niet.
Nederland is wel leuk hoor, maar wel veel moeilijker om mee te dealen, alles is zo druk. allemaal veranderingen, verhuizing klaar behalve Mufasa's bankstel.
lelijkquote:
Hoeren geneukt in Finland. Overpriced kan ik je vertellen. In de balkanlanden zijn ze meer van het plezieren, ongeacht hoeveel geld je op zak hebt.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik vind Nederland eigenlijk ook maar een saai kutland, maar de stap om te verhuizen is wel erg grootquote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
haha ober quote Niels terwijl se op vakantie isquote:Op maandag 1 mei 2017 11:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoeren geneukt in Finland. Overpriced kan ik je vertellen. In de balkanlanden zijn ze meer van het plezieren, ongeacht hoeveel geld je op zak hebt.
ok 2nutzquote:Op maandag 1 mei 2017 11:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoeren geneukt in Finland. Overpriced kan ik je vertellen. In de balkanlanden zijn ze meer van het plezieren, ongeacht hoeveel geld je op zak hebt.
Ze*quote:Op maandag 1 mei 2017 11:34 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ober quote Niels terwijl se op vakantie is
hoi NGquote:Op maandag 1 mei 2017 11:34 schreef zeer het volgende:
[..]
he tardisquote:
nee geen hoofdletterquote:
Deed mijn mobiel automatisch ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee geen hoofdletter
maar bovenal:_!\
dat was expres heh
waar m'n echte thuis is zijn geen hoeren, alleen water, muggen, blauwbessen en elanden die m'n blauwbessen stelen. maar wel veel rust, hele dag beetje niets doen, af en toe pakketje brengen, spreadsheets in de avond en dan lekker trainen of saunaquote:Op maandag 1 mei 2017 11:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Men heeft allemaal een eigen invulling van voldoening behalen.quote:
Ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Men heeft allemaal een eigen invulling van voldoening behalen.
Nee. Je begrijpt mij maar en anders maar niet.quote:
tss te lui om shift te gebruikenquote:Op maandag 1 mei 2017 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deed mijn mobiel automatisch ja.
Dat zijn de opties inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Je begrijpt mij maar en anders maar niet.
Mooi. Helder.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
tochquote:Op maandag 1 mei 2017 11:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat was die maslow tog van op school?
school?quote:Op maandag 1 mei 2017 11:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja die zat bij mij in de klasquote:Op maandag 1 mei 2017 11:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in jouw tijd was dat nog: turfstekenquote:
had ie geen mes? gewoon djoeken. honkbalknuppel maakt geen schade als je dichtbij staat tog, mes welquote:Op maandag 1 mei 2017 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Zieke shit. Maatje heeft van 't weekend bezoek gehad van 2 gasten met honkbalknuppel. Tv, computer alles aan gort geslagen en zelf ook klappen gekregen.
Waarom doen mensen dit toxh voor een paar honderd eu
quote:Op maandag 1 mei 2017 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Zieke shit. Maatje heeft van 't weekend bezoek gehad van 2 gasten met honkbalknuppel. Tv, computer alles aan gort geslagen en zelf ook klappen gekregen.
quote:Op maandag 1 mei 2017 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
bij mij hadden ze niks gekregen.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom laat je dat gebeuren voor ene paar honderd eu, houd je je aan je afspraakquote:Op maandag 1 mei 2017 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Klinkt als een prima leefomgeving en milieu.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Heineken.quote:
Wij spraken gewoon af op de parkeerplaats bij de Ikea. Niet bij iemand thuis, dat is zo laf.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt als een prima leefomgeving en milieu.
[..]![]()
Daar heb ik nu idd niks meer aan.
Niet zo'n sterke sociaal-economische achtergrond hè dan krijg je datquote:Op maandag 1 mei 2017 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt als een prima leefomgeving en milieu.
[..]![]()
Daar heb ik nu idd niks meer aan.
ja het moet worden gecontroleerd maar ze hoeven er niks meet e doen, wassen neus weer eensquote:Op maandag 1 mei 2017 11:57 schreef Zosk het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)obiele-telefoon.html
Als het wordt aangemeld bij BKR dan heeft dat invloed op het afsluiten van een hypotheek bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het moet worden gecontroleerd maar ze hoeven er niks meet e doen, wassen neus weer eens
Heerlijk. Helder.quote:
een netjes betaald krediet van 800 euro voor een telefoon heeft nul invloed daaropquote:Op maandag 1 mei 2017 11:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als het wordt aangemeld bij BKR dan heeft dat invloed op het afsluiten van een hypotheek bijvoorbeeld.
Wel echt Nederlands.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:00 schreef Zosk het volgende:
Stel je voor; je kiest een telefoon van 255 euro, krijg je straks 10k minder hypotheek.![]()
![]()
Altijd zwitserland pakken idd.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij spraken gewoon af op de parkeerplaats bij de Ikea. Niet bij iemand thuis, dat is zo laf.
Dan betaal je die telefoon toch in 1x.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:00 schreef Zosk het volgende:
Stel je voor; je kiest een telefoon van 255 euro, krijg je straks 10k minder hypotheek.![]()
![]()
Dit gaat over abonnementen waarbij zo'n toestel zit inbegrepen. Mensen die dat afsluiten doen dat juist omdat ze een dergelijke telefoon niet in 1 keer kunnen betalen.quote:
Volgens nu.nl heeft het dus wel degelijk invloed op je hypotheek vanaf 250 euro.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
een netjes betaald krediet van 800 euro voor een telefoon heeft nul invloed daarop
Knap ik niet op af. Ik ben niet zo moeilijk. Ik zeg gewoon wat ik ideaal vind.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Omg wat een blunder heb ik begaan!! ik had toch gesolliciteerd!!
werd vrijdag eind van de dag gebeld toch en had niet opgenomen
ik krijg net mailtje dat ik verkeerde motivatiebrief had meegestuurd bij een sollicitatie omg, of ik ff opnieuw sollicitatie kan doen de vacature staat nog online
ik weet niet of ik ga doen wtfecht te schande
watquote:Op maandag 1 mei 2017 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knap ik niet op af. Ik ben niet zo moeilijk. Ik zeg gewoon wat ik ideaal vind.
Nee, dan die eisenlijstjes van nederlandse vrouwen. Dat is pas raar. Vooral als ze zelf niks te bieden hebben.
Voor degenen die dat om die reden doen lijkt me het wel nuttig.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit gaat over abonnementen waarbij zo'n toestel zit inbegrepen. Mensen die dat afsluiten doen dat juist omdat ze een dergelijke telefoon niet in 1 keer kunnen betalen.
Nederlandse vrouwen zijn zeikwijven.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knap ik niet op af. Ik ben niet zo moeilijk. Ik zeg gewoon wat ik ideaal vind.
Nee, dan die eisenlijstjes van nederlandse vrouwen. Dat is pas raar. Vooral als ze zelf niks te bieden hebben.
nee dat staat er niet, er staat dat het krediet bij het bkr geregistreerd moet worden, dat zegt nog niks over je hypotheekquote:Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens nu.nl heeft het dus wel degelijk invloed op je hypotheek vanaf 250 euro.Ik verzin het niet.
Wel op hun fb pagina boven het bericht dat ze plaatsten.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat staat er niet, er staat dat het krediet bij het bkr geregistreerd moet worden, dat zegt nog niks over je hypotheek
angst scoortquote:Op maandag 1 mei 2017 12:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel op hun fb pagina boven het bericht dat ze plaatsten.
Heel veel mensen kunnen niet 500+ euro missen voor een toestel vrees ik? Het is best een hoop geld om ineens af te rekenen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor degenen die dat om die reden doen lijkt me het wel nuttig.
Ik hoop dat wat jij zegt klopt in ieder geval, tot 800 euro is wel acceptabel vind ik.quote:
Achja, er zijn ook nog steeds mensen die niet weten dat wanneer ze rood staan op hun rekening zij een BKR registratie krijgen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop dat wat jij zegt klopt in ieder geval, tot 800 euro is wel acceptabel vind ik.
een hypotheek verstrekker kijkt naar een totaal plaatje, als jij in dat totaal plaatje ruimte hebt om prima en een telefoon en een huis af te lossen dan is dat geen probleemquote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop dat wat jij zegt klopt in ieder geval, tot 800 euro is wel acceptabel vind ik.
Truequote:Op maandag 1 mei 2017 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achja, er zijn ook nog steeds mensen die niet weten dat wanneer ze rood staan op hun rekening zij een BKR registratie krijgen.
zodra je rood kan staan sta je al bij het BKR gemeldquote:Op maandag 1 mei 2017 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achja, er zijn ook nog steeds mensen die niet weten dat wanneer ze rood staan op hun rekening zij een BKR registratie krijgen.
yupquote:Op maandag 1 mei 2017 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
zodra je rood kan staan sta je al bij het BKR gemeld
Toen ik mijn huis wilde kopen had ik een credit card waarmee ik (blijkbaar) 1000 euro rood kon staan. Ik heb dat ding echter nooit gebruikt (was gratis) maar daardoor kon ik 20k minder hypotheek afsluiten.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
een hypotheek verstrekker kijkt naar een totaal plaatje, als jij in dat totaal plaatje ruimte hebt om prima en een telefoon en een huis af te lossen dan is dat geen probleem
maar als je daarnaast ook een krediet hebt voor een camper/auto van 30k ja dat gaat meespelen
of een laag krediet waar je op achterloopt..
Wist niet eens dat er mobieltjes bestonden minder dan 250 euroquote:Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens nu.nl heeft het dus wel degelijk invloed op je hypotheek vanaf 250 euro.Ik verzin het niet.
Ik zeg; houden zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:13 schreef Zosk het volgende:
Kan overigens op mijn bankrekening niet rood staan en heb het gelukkig ook nog nooit meegemaakt.
STEL JE VOORquote:Op maandag 1 mei 2017 12:13 schreef Zosk het volgende:
Kan overigens op mijn bankrekening niet rood staan en heb het gelukkig ook nog nooit meegemaakt.
dan heb je dus last dat je het volgende zelf niet hebt:quote:Op maandag 1 mei 2017 12:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Toen ik mijn huis wilde kopen had ik een credit card waarmee ik (blijkbaar) 1000 euro rood kon staan. Ik heb dat ding echter nooit gebruikt (was gratis) maar daardoor kon ik 20k minder hypotheek afsluiten.Heb het gelijk opgezegd uiteraard dus was niets aan de hand gelukkig.
quote:Maar met een krediet van 30k voor een auto/camper dan heb je een flink probleem als je een hypotheek wilt afsluiten denk ik? Tenzij je inderdaad naast dat krediet genoeg inkomen hebt, dan maakt het niet uit.
20 euro heb je toch al een prepaid ding?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er mobieltjes bestonden minder dan 250 euro
Ja precies. Krediet is een bitch als je daarnaast niet genoeg overhoudt.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je dus last dat je het volgende zelf niet hebt:
[..]
Die heb je wel onder de 250 volgens mij. Maar heb ook geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, bedoel wel gewoon een fatsoenlijke mobiel. Een smartphone dus
Beetje chinaphone heb je ook wel voor 100euquote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, bedoel wel gewoon een fatsoenlijke mobiel. Een smartphone dus
Ja, waarschijnlijk 1 van 5 jaar terug. Iedere nieuwere mobiel zit je al heel snel aan die 250quote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die heb je wel onder de 250 volgens mij. Maar heb ook geen idee eigenlijk.
krediet is dus the root of all evil, creëert machtquote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja precies. Krediet is een bitch als je daarnaast niet genoeg overhoudt.
Ja of wat 2nitz zegt, Chinese telefoons.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk 1 van 5 jaar terug. Iedere nieuwere mobiel zit je al heel snel aan die 250
Ik ga over een week verlengen voor de S8
Woord.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik zal echter nooit meer iets anders pakken dan een appel denk ik.
Jep.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
krediet is dus the root of all evil, creëert macht
Zovaak verliest psv nie.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Het enige dat rood kan staan bij mij zijn m'n ogen
en je penis in cachet.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Het enige dat rood kan staan bij mij zijn m'n ogen
maar NG zijn geduld welquote:
Dat is het vooral. Ik ben niet arm maar vind het niet relaxed om ineens zo'n bedrag af te tikken. Dat ga ik dus wel doen in de toekomst.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heel veel mensen kunnen niet 500+ euro missen voor een toestel vrees ik? Het is best een hoop geld om ineens af te rekenen.
Gewoon solliciteren en werken. Niet zo moeilijk doen.quote:
Ik doe het al jaren icm sim only. Maar 1200 euro voor een telefoon doet wel pijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is het vooral. Ik ben niet arm maar vind het niet relaxed om ineens zo'n bedrag af te tikken. Dat ga ik dus wel doen in de toekomst.
Heb toen 6+ gekocht voor 940 eu. Had al sim only. Maar die iPhone gekocht op launchdag dus ik doe er nu nog steeds mee en ook nog geen behoefte aan een nieuwe.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren icm sim only. Maar 1200 euro voor een telefoon doet wel pijn.
wat? 1200? welke foon is dat?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren icm sim only. Maar 1200 euro voor een telefoon doet wel pijn.
ja net die voicemail van vrijdag ff geluisterd of ik evt maandag wilde terugbellenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren en werken. Niet zo moeilijk doen.
gvd 940 voor een 6+ , wat een geldquote:Op maandag 1 mei 2017 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb toen 6+ gekocht voor 940 eu. Had al sim only. Maar die iPhone gekocht op launchdag dus ik doe er nu nog steeds mee en ook nog geen behoefte aan een nieuwe.
Ik heb ook de 6 plus maar de 128gb versie en die was behoorlijk prijzig toen hij net uit was.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb toen 6+ gekocht voor 940 eu. Had al sim only. Maar die iPhone gekocht op launchdag dus ik doe er nu nog steeds mee en ook nog geen behoefte aan een nieuwe.
teringquote:
Ik ga denk ik deze keer ook voor het eerst de telefoon los kopen en daar dan wat langer dan twee jaar mee doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ook de 6 plus maar de 128gb versie en die was behoorlijk prijzig toen hij net uit was.Heb dat ding nog steeds gelukkig, wel een nieuwe ondertussen want de oude was een keer gevallen in een trappenhuis.
Maar dit jaar ga ik voor de nieuwe als er echt een grotere en nieuwe variant komt.
Langer dan twee jaar vind ik echt lastig maar voor zulke bedragen moet je haast wel ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik deze keer ook voor het eerst de telefoon los kopen en daar dan wat langer dan twee jaar mee doen.
Zolang er maar genoeg gekken zijn die er voor betalen. En die blijven er.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon super overpriced ja, slaat echt nergens op.
Welk spel?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja net die voicemail van vrijdag ff geluisterd of ik evt maandag wilde terugbellen
ben nu ff 1 spelletje spelen voor mentale voorbereiding
Ik weet niet eens waarom ik een nieuwe wil hebben. Ik gebruik helemaal niet de volledige kracht. Beetje internetten, social media. Beetje streamen. Allemaal niet echt spannend. En toch kopen als de gewillige consumentslet die ik ben.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Langer dan twee jaar vind ik echt lastig maar voor zulke bedragen moet je haast wel ja.
Tja dunno ik gebruik het al jaren nu elke dag intensief, dan is dat helemaal niet veel geld eigenlijk.quote:
Noem je TARDIS. nu gek?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang er maar genoeg gekken zijn die er voor betalen. En die blijven er.
vond 800 voor mijn 7 edge al te veel eigelijkquote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon super overpriced ja, slaat echt nergens op.
Maat van me heeft die 7, s is er dacht ik nog niet? of hij heeft wel een 7s. De nieuwste maar die had maar weinig vernieuwends vond ik.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ook de 6 plus maar de 128gb versie en die was behoorlijk prijzig toen hij net uit was.Heb dat ding nog steeds gelukkig, wel een nieuwe ondertussen want de oude was een keer gevallen in een trappenhuis.
Maar dit jaar ga ik voor de nieuwe als er echt een grotere en nieuwe variant komt.
800 eu voor een samsung meuk?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
vond 800 voor mijn 7 edge al te veel eigelijk
mijn note 3 doet het ook nog steeds perfect,(mijn neefje gebruikt hem) en die was iets goedkoper dus ja goed spul is zijn geld waard maar voor mijn gevoel kan dat dus geodkoperquote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja dunno ik gebruik het al jaren nu elke dag intensief, dan is dat helemaal niet veel geld eigenlijk.
Samsungquote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
800 eu voor een samsung meuk?wijo gedurfd.
De tv's e.d. zijn wel goed. De telefoons... meh.quote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn note 3 doet het ook nog steeds perfect,(mijn neefje gebruikt hem) en die was iets goedkoper dus ja goed spul is zijn geld waard maar voor mijn gevoel kan dat dus geodkoper
ik heb uiteindelijk 40 euro betaaldquote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boxershort van Samsung.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De tv's e.d. zijn wel goed. De telefoons... meh.
[..]
Dat sowieso.
addwashquote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boxershort van Samsung.
Dudequote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boxershort van Samsung.
Oeh dat is wel heel nicequote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb uiteindelijk 40 euro betaald![]()
net nieuw abo bij vodafone afegsloten, en dan neemt t mobile vodafone thuis over, boden ze aan om ook mijn contract voor voda mobiel af te kopen, heb nu dus s7 edge met sim only voor 40 euro
Ja, kreeg ik een keer ergens bij joh.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude
[..]
Oeh dat is wel heel nicegelukje! dat soort shit heb ik nou nooit he
ja die deal was best ziek, kon het ook bijna niet gelovenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude
[..]
Oeh dat is wel heel nicegelukje! dat soort shit heb ik nou nooit he
Bij je telefoon?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, kreeg ik een keer ergens bij joh.
gewoon druks van kopen, heb je veel meer aanquote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarom ik een nieuwe wil hebben. Ik gebruik helemaal niet de volledige kracht. Beetje internetten, social media. Beetje streamen. Allemaal niet echt spannend. En toch kopen als de gewillige consumentslet die ik ben.
Is dat die online game met van die teams enzo?quote:
Dat klopt ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang er maar genoeg gekken zijn die er voor betalen. En die blijven er.
Ik ben ook een gewillige consumentslet.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarom ik een nieuwe wil hebben. Ik gebruik helemaal niet de volledige kracht. Beetje internetten, social media. Beetje streamen. Allemaal niet echt spannend. En toch kopen als de gewillige consumentslet die ik ben.
Is ook belachelijk veel, alles vanaf 800 slaat nergens op. Eigenlijk vanaf 600 al.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
vond 800 voor mijn 7 edge al te veel eigelijk
jaquote:Op maandag 1 mei 2017 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat die online game met van die teams enzo?
Volgens mij is de s variant van de zeven er nog niet inderdaad. Zou dit jaar komen maar aangezien de iphone volens mij 10 jaar bestaat dit jaar verwachten ze iets nieuws. Er zijn al wat berichten naar buiten gebracht over drie modellen dit jaar, een nog grotere dan de plus met oled scherm etc.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maat van me heeft die 7, s is er dacht ik nog niet? of hij heeft wel een 7s. De nieuwste maar die had maar weinig vernieuwends vond ik.
5 dollarquote:Op maandag 1 mei 2017 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
Zag laatst een nep Edge 4 ofzo voor 5 dollargast op YouTube had een paar gekocht en getest met verwachting dat ze nep waren en het niet eens deden maar werkte gewoon prima
![]()
Haha was geen Niels quote had hem zelf verzonnen oelewapperquote:Op maandag 1 mei 2017 11:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh? wist ik niet eens. Collega van mij heeft btw die iPad Pro de grootste... sick dingquote:Op maandag 1 mei 2017 12:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij is de s variant van de zeven er nog niet inderdaad. Zou dit jaar komen maar aangezien de iphone volens mij 10 jaar bestaat dit jaar verwachten ze iets nieuws. Er zijn al wat berichten naar buiten gebracht over drie modellen dit jaar, een nog grotere dan de plus met oled scherm etc.
Nerd.quote:
Snap er echt niks vanquote:
een verschil van dag en nacht meerquote:Op maandag 1 mei 2017 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt chinaphones met bijna zelfde functionaliteit als bijv. een edge 7 voor 50 eu ofzo alleen is vaak het materiaal wat gebruikt is nog slechter dan wat Samsung al gebruikt.
Het voelt voor mij allemaal even goedkoop plastic en licht aan.quote:
Ja moet je maar eens googlen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? wist ik niet eens. Collega van mij heeft btw die iPad Pro de grootste... sick ding
Ja idd, dat begrijp ik ook niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap er echt niks vandie gast ook die zegt hoe kunnen ze daar nou winst op maken?
Kinderen zetten ze in elkaar voor 1 ct per uurquote:Op maandag 1 mei 2017 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap er echt niks vandie gast ook die zegt hoe kunnen ze daar nou winst op maken?
vanaf de note 4, dus de s6, s7 en s8 zijn van metaal en glas zelfde als applequote:Op maandag 1 mei 2017 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het voelt voor mij allemaal even goedkoop plastic en licht aan.
Zoiets zal het wel zijn jaquote:Op maandag 1 mei 2017 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kinderen zetten ze in elkaar voor 1 ct per uur
Zal ik doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja moet je maar eens googlen.
Ja dat zijn wel leuke dingen maar ik heb ooit een ipad gehad en deed er helemaal niets mee.
Ik zet een kind gratis in elkaar.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kinderen zetten ze in elkaar voor 1 ct per uur
Oh wist ik niet. Mijn broer heeft de 7 volgens mij met dat omgevouwen scherm. Die was heel snel stuk al is hij er ook niet heel zuinig meequote:Op maandag 1 mei 2017 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanaf de note 4, dus de s6, s7 en s8 zijn van metaal en glas zelfde als apple
Tijd is geldquote:Op maandag 1 mei 2017 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zet een kind gratis in elkaar.
Wil je wel helpenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus allemaal op mijn telefoon.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Heb ook al een hele tijd een 4th gen maar doe er ook weinig mee. Spelletjes en beetje internetten en thuisbezorgd.nl
Goeiequote:Op maandag 1 mei 2017 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
s7 edge, ja mijn zusje heeft al 3 iphone stuk, sommige mensne zijn gewoon onhandigerquote:Op maandag 1 mei 2017 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Mijn broer heeft de 7 volgens mij met dat omgevouwen scherm. Die was heel snel stuk al is hij er ook niet heel zuinig meemaar heb denk ik nu al 15 jaar alles van Apple sinds 3G en er is nog geen enkel toestel stuk gegaan.
Kost wel 9 maanden jaquote:
Snap dat sowieso niet die mensen die zo incapabel zijnquote:Op maandag 1 mei 2017 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
s7 edge, ja mijn zusje heeft al 3 iphone stuk, sommige mensne zijn gewoon onhandiger
ik heb ook mijn 1e smartphone nog en die werkt nog, plastic sony android rommel![]()
maar mijn 1th gen ipod doet het ook nog perfect, de latere ipods zijn stuk
Ehhhhhhhhhhquote:
Same, idd. Heb nu alleen zo'n siliconen hoesje er om, niks op het sscherm.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n beschermplasticshit om mn mobiel gehad... Nooit gebroken scherm gehad of zo... Snap niet zo goed hoe mensen dat voor elkaar krijgen
Ja, weet niet of het een goed kind wordt. Dat is altijd een verrassing.quote:
Ben goed in Lego.quote:
Zolang het maar op mama gaat lijken.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet niet of het een goed kind wordt. Dat is altijd een verrassing.
minder oplettend, en ze caren minderquote:Op maandag 1 mei 2017 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat sowieso niet die mensen die zo incapabel zijnhier op werk ook, constant de zelfde mensen weer met een kapot scherm van hun iPhone
mongooltjes met hun debiele motoriek.
die hebben de politie en aivd binnen 48 uur gebeld. dat is iets andersquote:Op maandag 1 mei 2017 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
de psychiatrie zou me binnen 48 uur bellen maar hebben ze nog steeds niet gedaan
quote:
Vooral dat eerste dan want ze janken wel het hardst als ze dat ding weer hebben laten flikkeren. Snap ook niet dat je om iets van 100en eu's niks geeft. ze letten gewoon niet op en zijn bezig met hele andere dingen.quote:
Echt hè.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n beschermplasticshit om mn mobiel gehad... Nooit gebroken scherm gehad of zo... Snap niet zo goed hoe mensen dat voor elkaar krijgen
Mijn naam is Peru.quote:
ja dat ook vaak, 100x moet je het dan horen, inclusief pruillipjequote:Op maandag 1 mei 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral dat eerste dan want ze janken wel het hardst als ze dat ding weer hebben laten flikkeren. Snap ook niet dat je om iets van 100en eu's niks geeft. ze letten gewoon niet op en zijn bezig met hele andere dingen.
quote:
En op werk hebben ze net altijd dan 24 uurs dienst enzoquote:Op maandag 1 mei 2017 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat ook vaak, 100x moet je het dan horen, inclusief pruillipje
maar idd duur ding dus ook zo behandelen [ afbeelding ]
Nee man ik ben afgelopen week met die dagen vrij in huis bezig geweest om ruimte te creëren want ik moet sws nog shit ophalen bij mijn ouders. Die willen ook van onze spullen af op zolder.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
heb jij je collectie al opgesnord? ik wil het ook wel overnemen hoor
ik had ooit een collega die in 1 week, zijn telefoon 2x kapot liet vallen en 1 liet stelenquote:Op maandag 1 mei 2017 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En op werk hebben ze net altijd dan 24 uurs dienst enzodus ze moeten gelijk wat nieuws
Hij zat in een broekzak met elastiek en hij lanceerde zichzelf bij het afrennen van de trap.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat voor tellie heb jequote:Op maandag 1 mei 2017 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zat in een broekzak met elastiek en hij lanceerde zichzelf bij het afrennen van de trap.
En hij heet geen fijne grip/formaat, dus hij flikkert nog weleens uit mijn hand. Wat na die eerste breuk toch al geen schade meer heeft opgeleverd.
aahw och arme noel, beterschapquote:
Zulke mensenquote:Op maandag 1 mei 2017 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had ooit een collega die in 1 week, zijn telefoon 2x kapot liet vallen en 1 liet stelen
ik ga vd week ook beginne met inpakken, over 3 weekjes verhuizenquote:Op maandag 1 mei 2017 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee man ik ben afgelopen week met die dagen vrij in huis bezig geweest om ruimte te creëren want ik moet sws nog shit ophalen bij mijn ouders. Die willen ook van onze spullen af op zolder.
Zodra ik ruimte heb moet ik dat ook ophalen en dan heb ik het weer allemaal thuis.Is volgens mij allemaal jaren 80 Lego.
Oh ga je verhuizen? ver weg?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vd week ook beginne met inpakken, over 3 weekjes verhuizen![]()
dan heb ik alle ruimte![]()
afgelopen week, geholpen mijn ouers al gedeeltelijk over te huizen, man man, die pa van mij heeft zoveel meuk
Of hij trekt in het huis van zijn pa en ma.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ga je verhuizen? ver weg?spannond.
En je ouders gaan ook verhuizen?of hebben jullie samen een huis gekocht?
Cirkeltrekquote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik verhuis 10 minuten verderop,naar het oude huis van mijn ouders, zij kochten op het platteland een nieuw huisquote:Op maandag 1 mei 2017 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ga je verhuizen? ver weg?spannond.
En je ouders gaan ook verhuizen?of hebben jullie samen een huis gekocht?
Kan ook nogquote:Op maandag 1 mei 2017 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Of hij trekt in het huis van zijn pa en ma.
Is ook nog zoquote:Op maandag 1 mei 2017 13:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik verhuis 10 minuten verderop,naar het oude huis van mijn ouders, zij kochten op het platteland een nieuw huis
gvd weet je ook nog welke vloer ik nu hebquote:Op maandag 1 mei 2017 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Of hij trekt in het huis van zijn pa en ma.
Geen idee.quote:
jups man, van een oud pandje met enkel glas en gare blokverwarming, naar groot huis, met sauna, bubbelbad allesquote:
ooh dacht dat je het onthouden had, omdat ik het hier al wel eerder heb verteldquote:Op maandag 1 mei 2017 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee.
Wist het sws niet, maar komt vaker voor toch. Ben zelf ook ooit verhuisd naar het huis van opa en oma en mijn tante trok toen in ons oude huis.
Damnquote:Op maandag 1 mei 2017 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups man, van een oud pandje met enkel glas en gare blokverwarming, naar groot huis, met sauna, bubbelbad alles
samen, nu rond deze tijd alweer 6 jaar bedenk ik me nuquote:
bel met nummer dat ze niet kentquote:Op maandag 1 mei 2017 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Net HR meisje gebeld neemt ze niet op!!! arghhhhh
Meestal bellen mensen haar om een klacht over jou op te geven hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ja dat lukt dus niet weetje wel niet hoeveel moeite het kostte om te bellenquote:
Bel anoniem!quote:Op maandag 1 mei 2017 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Nicequote:Op maandag 1 mei 2017 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
samen, nu rond deze tijd alweer 6 jaar bedenk ik me nu
Ik heb nu 2 jaar mijn S6 en nooit met hoesje gegaan. Dat is 1.75 jaar goed gegaan, maar toen gleed hij 1x uit mijn broekzak bij het uitstappen van mijn auto en toen zat er een barst in. Vorige mobiel (S4) wel goed gegaan, maar daar had ik zo'n kapje overheen. Dat was echt ideaal want de mobiel werd er niet dikker van en het verving de achterkant.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
pics van HR meisjequote:Op maandag 1 mei 2017 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dat lukt dus niet weetje wel niet hoeveel moeite het kostte om te bellen
ik ben nu klaar voor deze dag, kan niks meer doen, wilde scriptie eigk afmaken maja
nee?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
weetje wel niet hoeveel moeite het kostte om te bellen
hoe ging dat bij jullie organisch of zo een moment van hee nu gaan we samenwonen?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bel anoniem!
[..]
Nicewij zijn nu 2,5 jaar samenwonend
Spijtig tochquote:Op maandag 1 mei 2017 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik weet niet of dat het hinder van Dima is.
bellen is juist het makkelijkst, ze zien je niet, je kan dus rood worden, je kan ophangen zo veel meer voordelen als face 2 face, je stijfje ziet ze nietquote:
Lachen tochquote:Op maandag 1 mei 2017 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat al bijna twee uur over telefoons hier.
genoeg andere topics/zaken in het levenquote:Op maandag 1 mei 2017 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het geeft je seksleven een boost.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:28 schreef Chai het volgende:
Ik ga van bijna 8 jaar samen apart wonend a.s. donderdag naar samenwonend. Volgens mij is het best raar om dat pas na zo'n lange tijd te doen, maar ivm studie, financiën en werk niet gedaan.
écht he... wat een Braddie topicquote:Op maandag 1 mei 2017 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelang is normaal eigenlijk?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:28 schreef Chai het volgende:
Ik ga van bijna 8 jaar samen apart wonend a.s. donderdag naar samenwonend. Volgens mij is het best raar om dat pas na zo'n lange tijd te doen, maar ivm studie, financiën en werk niet gedaan.
date?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
aight deze boy heeft die afspraak binnen !
ja met hr meisje en collega van haarquote:
dus ipv trage kak was het nu diarree dat uit je mond kwam?quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dus ipv trage kak was het nu diarree dat uit je mond kwam?
Zij woonde wat verder weg en dus na een paar jaar steeds in de weekenden heen en weer te reizen hebben we dat besloten. En we waren er ook klaar voor (ook belangrijkquote:Op maandag 1 mei 2017 13:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe ging dat bij jullie organisch of zo een moment van hee nu gaan we samenwonen?
hier woonde we op een moment gewoon samen
maar dat was 10 jaar daarvoor al gepland door zijn oudersquote:Op maandag 1 mei 2017 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoelang is normaal eigenlijk?
Ik weet nog tijdens mijn meewerkstage zo'n Turkse jongen die ging na 2 jaar trouwen en samenwonen.
wat is haar naam dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja met hr meisje en collega van haar
ze heeft echt geile naam en stem
ja en na drie maanden is het wegquote:Op maandag 1 mei 2017 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het geeft je seksleven een boost.
probeer het eensquote:Op maandag 1 mei 2017 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan het nou werkelijk geen dag hier niet over dat gozertje gaan?
Vrienden van mij zijn al 13 jaar samen en zijn pas afgelopen jaar samen gaan wonen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:28 schreef Chai het volgende:
dat is echt een naam voor een verpuiste 35+ vrouwquote:
Zoals op die vocaroo?quote:
elizabeth bedoelde ikquote:Op maandag 1 mei 2017 13:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat is echt een naam voor een verpuiste 35+ vrouw
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
maar dat was 10 jaar daarvoor al gepland door zijn ouders
hahahquote:Op maandag 1 mei 2017 13:31 schreef Azpilicueta het volgende:
HR chickies is de reden waarom ik zelf HR heb gedaan
Geloof mij: Nee.quote:
Nina's zijn geil jaquote:Op maandag 1 mei 2017 13:32 schreef Azpilicueta het volgende:
Mariska is niet veelbelovend inderdaad. Zou pas mijn oren spitsen bij een Nina of iets dergelijks
Ik werk nu niet in HR, alleen heeft het wel raakvlakken daarmee. Alleen bij ons werken er alleen chicks op het hoofdkantoor dus die zie ik niet zoveelquote:Op maandag 1 mei 2017 13:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah
maar neuk je je collega's dan ook of blijft het bij kijken
Nicky vind ik altijd een geile vrouwennaamquote:Op maandag 1 mei 2017 13:32 schreef Azpilicueta het volgende:
Mariska is niet veelbelovend inderdaad. Zou pas mijn oren spitsen bij een Nina of iets dergelijks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |