Dat zijn de opties inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Je begrijpt mij maar en anders maar niet.
Mooi. Helder.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Men heeft allemaal een eigen invulling van voldoening behalen.
tochquote:Op maandag 1 mei 2017 11:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat was die maslow tog van op school?
school?quote:Op maandag 1 mei 2017 11:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja die zat bij mij in de klasquote:Op maandag 1 mei 2017 11:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in jouw tijd was dat nog: turfstekenquote:
had ie geen mes? gewoon djoeken. honkbalknuppel maakt geen schade als je dichtbij staat tog, mes welquote:Op maandag 1 mei 2017 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Zieke shit. Maatje heeft van 't weekend bezoek gehad van 2 gasten met honkbalknuppel. Tv, computer alles aan gort geslagen en zelf ook klappen gekregen.
Waarom doen mensen dit toxh voor een paar honderd eu
quote:Op maandag 1 mei 2017 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Zieke shit. Maatje heeft van 't weekend bezoek gehad van 2 gasten met honkbalknuppel. Tv, computer alles aan gort geslagen en zelf ook klappen gekregen.
quote:Op maandag 1 mei 2017 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Men heeft allemaal een eigen invulling van voldoening behalen.
bij mij hadden ze niks gekregen.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom laat je dat gebeuren voor ene paar honderd eu, houd je je aan je afspraakquote:Op maandag 1 mei 2017 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Klinkt als een prima leefomgeving en milieu.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Heineken.quote:
Wij spraken gewoon af op de parkeerplaats bij de Ikea. Niet bij iemand thuis, dat is zo laf.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt als een prima leefomgeving en milieu.
[..]![]()
Daar heb ik nu idd niks meer aan.
Niet zo'n sterke sociaal-economische achtergrond hè dan krijg je datquote:Op maandag 1 mei 2017 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt als een prima leefomgeving en milieu.
[..]![]()
Daar heb ik nu idd niks meer aan.
ja het moet worden gecontroleerd maar ze hoeven er niks meet e doen, wassen neus weer eensquote:Op maandag 1 mei 2017 11:57 schreef Zosk het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)obiele-telefoon.html
Als het wordt aangemeld bij BKR dan heeft dat invloed op het afsluiten van een hypotheek bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het moet worden gecontroleerd maar ze hoeven er niks meet e doen, wassen neus weer eens
Heerlijk. Helder.quote:
een netjes betaald krediet van 800 euro voor een telefoon heeft nul invloed daaropquote:Op maandag 1 mei 2017 11:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als het wordt aangemeld bij BKR dan heeft dat invloed op het afsluiten van een hypotheek bijvoorbeeld.
Wel echt Nederlands.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:00 schreef Zosk het volgende:
Stel je voor; je kiest een telefoon van 255 euro, krijg je straks 10k minder hypotheek.![]()
![]()
Altijd zwitserland pakken idd.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij spraken gewoon af op de parkeerplaats bij de Ikea. Niet bij iemand thuis, dat is zo laf.
Dan betaal je die telefoon toch in 1x.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:00 schreef Zosk het volgende:
Stel je voor; je kiest een telefoon van 255 euro, krijg je straks 10k minder hypotheek.![]()
![]()
Dit gaat over abonnementen waarbij zo'n toestel zit inbegrepen. Mensen die dat afsluiten doen dat juist omdat ze een dergelijke telefoon niet in 1 keer kunnen betalen.quote:
Volgens nu.nl heeft het dus wel degelijk invloed op je hypotheek vanaf 250 euro.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
een netjes betaald krediet van 800 euro voor een telefoon heeft nul invloed daarop
Knap ik niet op af. Ik ben niet zo moeilijk. Ik zeg gewoon wat ik ideaal vind.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Omg wat een blunder heb ik begaan!! ik had toch gesolliciteerd!!
werd vrijdag eind van de dag gebeld toch en had niet opgenomen
ik krijg net mailtje dat ik verkeerde motivatiebrief had meegestuurd bij een sollicitatie omg, of ik ff opnieuw sollicitatie kan doen de vacature staat nog online
ik weet niet of ik ga doen wtfecht te schande
watquote:Op maandag 1 mei 2017 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knap ik niet op af. Ik ben niet zo moeilijk. Ik zeg gewoon wat ik ideaal vind.
Nee, dan die eisenlijstjes van nederlandse vrouwen. Dat is pas raar. Vooral als ze zelf niks te bieden hebben.
Voor degenen die dat om die reden doen lijkt me het wel nuttig.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit gaat over abonnementen waarbij zo'n toestel zit inbegrepen. Mensen die dat afsluiten doen dat juist omdat ze een dergelijke telefoon niet in 1 keer kunnen betalen.
Nederlandse vrouwen zijn zeikwijven.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knap ik niet op af. Ik ben niet zo moeilijk. Ik zeg gewoon wat ik ideaal vind.
Nee, dan die eisenlijstjes van nederlandse vrouwen. Dat is pas raar. Vooral als ze zelf niks te bieden hebben.
nee dat staat er niet, er staat dat het krediet bij het bkr geregistreerd moet worden, dat zegt nog niks over je hypotheekquote:Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens nu.nl heeft het dus wel degelijk invloed op je hypotheek vanaf 250 euro.Ik verzin het niet.
Wel op hun fb pagina boven het bericht dat ze plaatsten.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat staat er niet, er staat dat het krediet bij het bkr geregistreerd moet worden, dat zegt nog niks over je hypotheek
angst scoortquote:Op maandag 1 mei 2017 12:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wel op hun fb pagina boven het bericht dat ze plaatsten.
Heel veel mensen kunnen niet 500+ euro missen voor een toestel vrees ik? Het is best een hoop geld om ineens af te rekenen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor degenen die dat om die reden doen lijkt me het wel nuttig.
Ik hoop dat wat jij zegt klopt in ieder geval, tot 800 euro is wel acceptabel vind ik.quote:
Achja, er zijn ook nog steeds mensen die niet weten dat wanneer ze rood staan op hun rekening zij een BKR registratie krijgen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop dat wat jij zegt klopt in ieder geval, tot 800 euro is wel acceptabel vind ik.
een hypotheek verstrekker kijkt naar een totaal plaatje, als jij in dat totaal plaatje ruimte hebt om prima en een telefoon en een huis af te lossen dan is dat geen probleemquote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop dat wat jij zegt klopt in ieder geval, tot 800 euro is wel acceptabel vind ik.
Truequote:Op maandag 1 mei 2017 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achja, er zijn ook nog steeds mensen die niet weten dat wanneer ze rood staan op hun rekening zij een BKR registratie krijgen.
zodra je rood kan staan sta je al bij het BKR gemeldquote:Op maandag 1 mei 2017 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achja, er zijn ook nog steeds mensen die niet weten dat wanneer ze rood staan op hun rekening zij een BKR registratie krijgen.
yupquote:Op maandag 1 mei 2017 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
zodra je rood kan staan sta je al bij het BKR gemeld
Toen ik mijn huis wilde kopen had ik een credit card waarmee ik (blijkbaar) 1000 euro rood kon staan. Ik heb dat ding echter nooit gebruikt (was gratis) maar daardoor kon ik 20k minder hypotheek afsluiten.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
een hypotheek verstrekker kijkt naar een totaal plaatje, als jij in dat totaal plaatje ruimte hebt om prima en een telefoon en een huis af te lossen dan is dat geen probleem
maar als je daarnaast ook een krediet hebt voor een camper/auto van 30k ja dat gaat meespelen
of een laag krediet waar je op achterloopt..
Wist niet eens dat er mobieltjes bestonden minder dan 250 euroquote:Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens nu.nl heeft het dus wel degelijk invloed op je hypotheek vanaf 250 euro.Ik verzin het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |