Gewoon solliciteren en werken. Niet zo moeilijk doen.quote:
Ik doe het al jaren icm sim only. Maar 1200 euro voor een telefoon doet wel pijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is het vooral. Ik ben niet arm maar vind het niet relaxed om ineens zo'n bedrag af te tikken. Dat ga ik dus wel doen in de toekomst.
Heb toen 6+ gekocht voor 940 eu. Had al sim only. Maar die iPhone gekocht op launchdag dus ik doe er nu nog steeds mee en ook nog geen behoefte aan een nieuwe.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren icm sim only. Maar 1200 euro voor een telefoon doet wel pijn.
wat? 1200? welke foon is dat?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren icm sim only. Maar 1200 euro voor een telefoon doet wel pijn.
ja net die voicemail van vrijdag ff geluisterd of ik evt maandag wilde terugbellenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren en werken. Niet zo moeilijk doen.
gvd 940 voor een 6+ , wat een geldquote:Op maandag 1 mei 2017 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb toen 6+ gekocht voor 940 eu. Had al sim only. Maar die iPhone gekocht op launchdag dus ik doe er nu nog steeds mee en ook nog geen behoefte aan een nieuwe.
Ik heb ook de 6 plus maar de 128gb versie en die was behoorlijk prijzig toen hij net uit was.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb toen 6+ gekocht voor 940 eu. Had al sim only. Maar die iPhone gekocht op launchdag dus ik doe er nu nog steeds mee en ook nog geen behoefte aan een nieuwe.
teringquote:
Ik ga denk ik deze keer ook voor het eerst de telefoon los kopen en daar dan wat langer dan twee jaar mee doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ook de 6 plus maar de 128gb versie en die was behoorlijk prijzig toen hij net uit was.Heb dat ding nog steeds gelukkig, wel een nieuwe ondertussen want de oude was een keer gevallen in een trappenhuis.
Maar dit jaar ga ik voor de nieuwe als er echt een grotere en nieuwe variant komt.
Langer dan twee jaar vind ik echt lastig maar voor zulke bedragen moet je haast wel ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik deze keer ook voor het eerst de telefoon los kopen en daar dan wat langer dan twee jaar mee doen.
Zolang er maar genoeg gekken zijn die er voor betalen. En die blijven er.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon super overpriced ja, slaat echt nergens op.
Welk spel?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja net die voicemail van vrijdag ff geluisterd of ik evt maandag wilde terugbellen
ben nu ff 1 spelletje spelen voor mentale voorbereiding
Ik weet niet eens waarom ik een nieuwe wil hebben. Ik gebruik helemaal niet de volledige kracht. Beetje internetten, social media. Beetje streamen. Allemaal niet echt spannend. En toch kopen als de gewillige consumentslet die ik ben.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Langer dan twee jaar vind ik echt lastig maar voor zulke bedragen moet je haast wel ja.
Tja dunno ik gebruik het al jaren nu elke dag intensief, dan is dat helemaal niet veel geld eigenlijk.quote:
Noem je TARDIS. nu gek?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang er maar genoeg gekken zijn die er voor betalen. En die blijven er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |