Ik zeg; houden zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:13 schreef Zosk het volgende:
Kan overigens op mijn bankrekening niet rood staan en heb het gelukkig ook nog nooit meegemaakt.
STEL JE VOORquote:Op maandag 1 mei 2017 12:13 schreef Zosk het volgende:
Kan overigens op mijn bankrekening niet rood staan en heb het gelukkig ook nog nooit meegemaakt.
dan heb je dus last dat je het volgende zelf niet hebt:quote:Op maandag 1 mei 2017 12:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Toen ik mijn huis wilde kopen had ik een credit card waarmee ik (blijkbaar) 1000 euro rood kon staan. Ik heb dat ding echter nooit gebruikt (was gratis) maar daardoor kon ik 20k minder hypotheek afsluiten.Heb het gelijk opgezegd uiteraard dus was niets aan de hand gelukkig.
quote:Maar met een krediet van 30k voor een auto/camper dan heb je een flink probleem als je een hypotheek wilt afsluiten denk ik? Tenzij je inderdaad naast dat krediet genoeg inkomen hebt, dan maakt het niet uit.
20 euro heb je toch al een prepaid ding?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er mobieltjes bestonden minder dan 250 euro
Ja precies. Krediet is een bitch als je daarnaast niet genoeg overhoudt.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je dus last dat je het volgende zelf niet hebt:
[..]
Die heb je wel onder de 250 volgens mij. Maar heb ook geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, bedoel wel gewoon een fatsoenlijke mobiel. Een smartphone dus
Beetje chinaphone heb je ook wel voor 100euquote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, bedoel wel gewoon een fatsoenlijke mobiel. Een smartphone dus
Ja, waarschijnlijk 1 van 5 jaar terug. Iedere nieuwere mobiel zit je al heel snel aan die 250quote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die heb je wel onder de 250 volgens mij. Maar heb ook geen idee eigenlijk.
krediet is dus the root of all evil, creëert machtquote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja precies. Krediet is een bitch als je daarnaast niet genoeg overhoudt.
Ja of wat 2nitz zegt, Chinese telefoons.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk 1 van 5 jaar terug. Iedere nieuwere mobiel zit je al heel snel aan die 250
Ik ga over een week verlengen voor de S8
Woord.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik zal echter nooit meer iets anders pakken dan een appel denk ik.
Jep.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
krediet is dus the root of all evil, creëert macht
Zovaak verliest psv nie.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Het enige dat rood kan staan bij mij zijn m'n ogen
en je penis in cachet.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Het enige dat rood kan staan bij mij zijn m'n ogen
maar NG zijn geduld welquote:
Dat is het vooral. Ik ben niet arm maar vind het niet relaxed om ineens zo'n bedrag af te tikken. Dat ga ik dus wel doen in de toekomst.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heel veel mensen kunnen niet 500+ euro missen voor een toestel vrees ik? Het is best een hoop geld om ineens af te rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |