Als je er maar plezier in hebt.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon zo slecht voorstellen dat hij al jaren doorgaat met die bagger en dat dit het énige is wat hij doet. Er reageert niemand op, en hij blijft maar doorgaan.
je kan met dat gedrag ook nr 1 poster van fok wordenquote:Op maandag 1 mei 2017 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon zo slecht voorstellen dat hij al jaren doorgaat met die bagger en dat dit het énige is wat hij doet. Er reageert niemand op, en hij blijft maar doorgaan.
En nr 1 van 2017, zie haagsquote:Op maandag 1 mei 2017 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan met dat gedrag ook nr 1 poster van fok worden_!
ahahahahquote:Op maandag 1 mei 2017 11:12 schreef Oberkullie het volgende:
Is het bij jullie ook 25 graden of niet ahahah
Scheelt niet veel.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:12 schreef Oberkullie het volgende:
Is het bij jullie ook 25 graden of niet ahahah
ja maar die doet zinloos in MENquote:
Zit haags in men hahah homoquote:
he meloewaquote:Op maandag 1 mei 2017 11:24 schreef Azpilicueta het volgende:
Dan te bedenken dat ik gister nog niet eens wakker was nu
Ik kan niet meer uitslapen. Max tot 7 uur ofzo.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:24 schreef Azpilicueta het volgende:
Dan te bedenken dat ik gister nog niet eens wakker was nu
Echt? Wauwquote:Op maandag 1 mei 2017 11:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitslapen. Max tot 7 uur ofzo.
Had ik vroeger ook geen problemen mee.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt? Wauw
Ik heb daar geen moeite mee. Ik kan gerust tot 12 uur slapen ook al heb ik wel een doordeweekse ritme waarbij ik om 7 uur +- opsta
geboorteland (Finland), ga meestal rond kerst terug maar die heimwee wordt steeds groter lijkt wel. contract verlengd van jaar naar onbepaalde tijd, heb maar ja gezegd anders kreeg ik thuis toch stompen maar weet niet man. is het net niet.quote:
Jeetje, sterkte met dit alles verwerken.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
geboorteland (Finland), ga meestal rond kerst terug maar die heimwee wordt steeds groter lijkt wel. contract verlengd van jaar naar onbepaalde tijd, heb maar ja gezegd anders kreeg ik thuis toch stompen maar weet niet man. is het net niet.
Nederland is wel leuk hoor, maar wel veel moeilijker om mee te dealen, alles is zo druk. allemaal veranderingen, verhuizing klaar behalve Mufasa's bankstel.
Zelfs geen zin in kip vandaag
Haha mietjequote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
geboorteland (Finland), ga meestal rond kerst terug maar die heimwee wordt steeds groter lijkt wel. contract verlengd van jaar naar onbepaalde tijd, heb maar ja gezegd anders kreeg ik thuis toch stompen maar weet niet man. is het net niet.
Nederland is wel leuk hoor, maar wel veel moeilijker om mee te dealen, alles is zo druk. allemaal veranderingen, verhuizing klaar behalve Mufasa's bankstel.
lelijkquote:
Hoeren geneukt in Finland. Overpriced kan ik je vertellen. In de balkanlanden zijn ze meer van het plezieren, ongeacht hoeveel geld je op zak hebt.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik vind Nederland eigenlijk ook maar een saai kutland, maar de stap om te verhuizen is wel erg grootquote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
haha ober quote Niels terwijl se op vakantie isquote:Op maandag 1 mei 2017 11:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoeren geneukt in Finland. Overpriced kan ik je vertellen. In de balkanlanden zijn ze meer van het plezieren, ongeacht hoeveel geld je op zak hebt.
ok 2nutzquote:Op maandag 1 mei 2017 11:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoeren geneukt in Finland. Overpriced kan ik je vertellen. In de balkanlanden zijn ze meer van het plezieren, ongeacht hoeveel geld je op zak hebt.
Ze*quote:Op maandag 1 mei 2017 11:34 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ober quote Niels terwijl se op vakantie is
hoi NGquote:Op maandag 1 mei 2017 11:34 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ober quote Niels terwijl se op vakantie is
he tardisquote:
nee geen hoofdletterquote:
Deed mijn mobiel automatisch ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee geen hoofdletter
maar bovenal:_!\
dat was expres heh
waar m'n echte thuis is zijn geen hoeren, alleen water, muggen, blauwbessen en elanden die m'n blauwbessen stelen. maar wel veel rust, hele dag beetje niets doen, af en toe pakketje brengen, spreadsheets in de avond en dan lekker trainen of saunaquote:Op maandag 1 mei 2017 11:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Men heeft allemaal een eigen invulling van voldoening behalen.quote:
Ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Men heeft allemaal een eigen invulling van voldoening behalen.
Nee. Je begrijpt mij maar en anders maar niet.quote:
tss te lui om shift te gebruikenquote:Op maandag 1 mei 2017 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deed mijn mobiel automatisch ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |