Als je er maar plezier in hebt.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon zo slecht voorstellen dat hij al jaren doorgaat met die bagger en dat dit het énige is wat hij doet. Er reageert niemand op, en hij blijft maar doorgaan.
je kan met dat gedrag ook nr 1 poster van fok wordenquote:Op maandag 1 mei 2017 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon zo slecht voorstellen dat hij al jaren doorgaat met die bagger en dat dit het énige is wat hij doet. Er reageert niemand op, en hij blijft maar doorgaan.
En nr 1 van 2017, zie haagsquote:Op maandag 1 mei 2017 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan met dat gedrag ook nr 1 poster van fok worden_!
ahahahahquote:Op maandag 1 mei 2017 11:12 schreef Oberkullie het volgende:
Is het bij jullie ook 25 graden of niet ahahah
Scheelt niet veel.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:12 schreef Oberkullie het volgende:
Is het bij jullie ook 25 graden of niet ahahah
ja maar die doet zinloos in MENquote:
Zit haags in men hahah homoquote:
he meloewaquote:Op maandag 1 mei 2017 11:24 schreef Azpilicueta het volgende:
Dan te bedenken dat ik gister nog niet eens wakker was nu
Ik kan niet meer uitslapen. Max tot 7 uur ofzo.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:24 schreef Azpilicueta het volgende:
Dan te bedenken dat ik gister nog niet eens wakker was nu
Echt? Wauwquote:Op maandag 1 mei 2017 11:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitslapen. Max tot 7 uur ofzo.
Had ik vroeger ook geen problemen mee.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt? Wauw
Ik heb daar geen moeite mee. Ik kan gerust tot 12 uur slapen ook al heb ik wel een doordeweekse ritme waarbij ik om 7 uur +- opsta
geboorteland (Finland), ga meestal rond kerst terug maar die heimwee wordt steeds groter lijkt wel. contract verlengd van jaar naar onbepaalde tijd, heb maar ja gezegd anders kreeg ik thuis toch stompen maar weet niet man. is het net niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |