Ik zeg; houden zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:13 schreef Zosk het volgende:
Kan overigens op mijn bankrekening niet rood staan en heb het gelukkig ook nog nooit meegemaakt.
STEL JE VOORquote:Op maandag 1 mei 2017 12:13 schreef Zosk het volgende:
Kan overigens op mijn bankrekening niet rood staan en heb het gelukkig ook nog nooit meegemaakt.
dan heb je dus last dat je het volgende zelf niet hebt:quote:Op maandag 1 mei 2017 12:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Toen ik mijn huis wilde kopen had ik een credit card waarmee ik (blijkbaar) 1000 euro rood kon staan. Ik heb dat ding echter nooit gebruikt (was gratis) maar daardoor kon ik 20k minder hypotheek afsluiten.Heb het gelijk opgezegd uiteraard dus was niets aan de hand gelukkig.
quote:Maar met een krediet van 30k voor een auto/camper dan heb je een flink probleem als je een hypotheek wilt afsluiten denk ik? Tenzij je inderdaad naast dat krediet genoeg inkomen hebt, dan maakt het niet uit.
20 euro heb je toch al een prepaid ding?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er mobieltjes bestonden minder dan 250 euro
Ja precies. Krediet is een bitch als je daarnaast niet genoeg overhoudt.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je dus last dat je het volgende zelf niet hebt:
[..]
Die heb je wel onder de 250 volgens mij. Maar heb ook geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, bedoel wel gewoon een fatsoenlijke mobiel. Een smartphone dus
Beetje chinaphone heb je ook wel voor 100euquote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, bedoel wel gewoon een fatsoenlijke mobiel. Een smartphone dus
Ja, waarschijnlijk 1 van 5 jaar terug. Iedere nieuwere mobiel zit je al heel snel aan die 250quote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die heb je wel onder de 250 volgens mij. Maar heb ook geen idee eigenlijk.
krediet is dus the root of all evil, creëert machtquote:Op maandag 1 mei 2017 12:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja precies. Krediet is een bitch als je daarnaast niet genoeg overhoudt.
Ja of wat 2nitz zegt, Chinese telefoons.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk 1 van 5 jaar terug. Iedere nieuwere mobiel zit je al heel snel aan die 250
Ik ga over een week verlengen voor de S8
Woord.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik zal echter nooit meer iets anders pakken dan een appel denk ik.
Jep.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
krediet is dus the root of all evil, creëert macht
Zovaak verliest psv nie.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Het enige dat rood kan staan bij mij zijn m'n ogen
en je penis in cachet.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Het enige dat rood kan staan bij mij zijn m'n ogen
maar NG zijn geduld welquote:
Dat is het vooral. Ik ben niet arm maar vind het niet relaxed om ineens zo'n bedrag af te tikken. Dat ga ik dus wel doen in de toekomst.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heel veel mensen kunnen niet 500+ euro missen voor een toestel vrees ik? Het is best een hoop geld om ineens af te rekenen.
Gewoon solliciteren en werken. Niet zo moeilijk doen.quote:
Ik doe het al jaren icm sim only. Maar 1200 euro voor een telefoon doet wel pijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is het vooral. Ik ben niet arm maar vind het niet relaxed om ineens zo'n bedrag af te tikken. Dat ga ik dus wel doen in de toekomst.
Heb toen 6+ gekocht voor 940 eu. Had al sim only. Maar die iPhone gekocht op launchdag dus ik doe er nu nog steeds mee en ook nog geen behoefte aan een nieuwe.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren icm sim only. Maar 1200 euro voor een telefoon doet wel pijn.
wat? 1200? welke foon is dat?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren icm sim only. Maar 1200 euro voor een telefoon doet wel pijn.
ja net die voicemail van vrijdag ff geluisterd of ik evt maandag wilde terugbellenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren en werken. Niet zo moeilijk doen.
gvd 940 voor een 6+ , wat een geldquote:Op maandag 1 mei 2017 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb toen 6+ gekocht voor 940 eu. Had al sim only. Maar die iPhone gekocht op launchdag dus ik doe er nu nog steeds mee en ook nog geen behoefte aan een nieuwe.
Ik heb ook de 6 plus maar de 128gb versie en die was behoorlijk prijzig toen hij net uit was.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb toen 6+ gekocht voor 940 eu. Had al sim only. Maar die iPhone gekocht op launchdag dus ik doe er nu nog steeds mee en ook nog geen behoefte aan een nieuwe.
teringquote:
Ik ga denk ik deze keer ook voor het eerst de telefoon los kopen en daar dan wat langer dan twee jaar mee doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ook de 6 plus maar de 128gb versie en die was behoorlijk prijzig toen hij net uit was.Heb dat ding nog steeds gelukkig, wel een nieuwe ondertussen want de oude was een keer gevallen in een trappenhuis.
Maar dit jaar ga ik voor de nieuwe als er echt een grotere en nieuwe variant komt.
Langer dan twee jaar vind ik echt lastig maar voor zulke bedragen moet je haast wel ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik deze keer ook voor het eerst de telefoon los kopen en daar dan wat langer dan twee jaar mee doen.
Zolang er maar genoeg gekken zijn die er voor betalen. En die blijven er.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon super overpriced ja, slaat echt nergens op.
Welk spel?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja net die voicemail van vrijdag ff geluisterd of ik evt maandag wilde terugbellen
ben nu ff 1 spelletje spelen voor mentale voorbereiding
Ik weet niet eens waarom ik een nieuwe wil hebben. Ik gebruik helemaal niet de volledige kracht. Beetje internetten, social media. Beetje streamen. Allemaal niet echt spannend. En toch kopen als de gewillige consumentslet die ik ben.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Langer dan twee jaar vind ik echt lastig maar voor zulke bedragen moet je haast wel ja.
Tja dunno ik gebruik het al jaren nu elke dag intensief, dan is dat helemaal niet veel geld eigenlijk.quote:
Noem je TARDIS. nu gek?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang er maar genoeg gekken zijn die er voor betalen. En die blijven er.
vond 800 voor mijn 7 edge al te veel eigelijkquote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon super overpriced ja, slaat echt nergens op.
Maat van me heeft die 7, s is er dacht ik nog niet? of hij heeft wel een 7s. De nieuwste maar die had maar weinig vernieuwends vond ik.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ook de 6 plus maar de 128gb versie en die was behoorlijk prijzig toen hij net uit was.Heb dat ding nog steeds gelukkig, wel een nieuwe ondertussen want de oude was een keer gevallen in een trappenhuis.
Maar dit jaar ga ik voor de nieuwe als er echt een grotere en nieuwe variant komt.
800 eu voor een samsung meuk?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
vond 800 voor mijn 7 edge al te veel eigelijk
mijn note 3 doet het ook nog steeds perfect,(mijn neefje gebruikt hem) en die was iets goedkoper dus ja goed spul is zijn geld waard maar voor mijn gevoel kan dat dus geodkoperquote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja dunno ik gebruik het al jaren nu elke dag intensief, dan is dat helemaal niet veel geld eigenlijk.
Samsungquote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
800 eu voor een samsung meuk?wijo gedurfd.
De tv's e.d. zijn wel goed. De telefoons... meh.quote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn note 3 doet het ook nog steeds perfect,(mijn neefje gebruikt hem) en die was iets goedkoper dus ja goed spul is zijn geld waard maar voor mijn gevoel kan dat dus geodkoper
ik heb uiteindelijk 40 euro betaaldquote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
800 eu voor een samsung meuk?wijo gedurfd.
Ik heb zelfs een boxershort van Samsung.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De tv's e.d. zijn wel goed. De telefoons... meh.
[..]
Dat sowieso.
addwashquote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boxershort van Samsung.
Dudequote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boxershort van Samsung.
Oeh dat is wel heel nicequote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb uiteindelijk 40 euro betaald![]()
net nieuw abo bij vodafone afegsloten, en dan neemt t mobile vodafone thuis over, boden ze aan om ook mijn contract voor voda mobiel af te kopen, heb nu dus s7 edge met sim only voor 40 euro
Ja, kreeg ik een keer ergens bij joh.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude
[..]
Oeh dat is wel heel nicegelukje! dat soort shit heb ik nou nooit he
ja die deal was best ziek, kon het ook bijna niet gelovenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude
[..]
Oeh dat is wel heel nicegelukje! dat soort shit heb ik nou nooit he
Bij je telefoon?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, kreeg ik een keer ergens bij joh.
gewoon druks van kopen, heb je veel meer aanquote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarom ik een nieuwe wil hebben. Ik gebruik helemaal niet de volledige kracht. Beetje internetten, social media. Beetje streamen. Allemaal niet echt spannend. En toch kopen als de gewillige consumentslet die ik ben.
Is dat die online game met van die teams enzo?quote:
Dat klopt ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang er maar genoeg gekken zijn die er voor betalen. En die blijven er.
Ik ben ook een gewillige consumentslet.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarom ik een nieuwe wil hebben. Ik gebruik helemaal niet de volledige kracht. Beetje internetten, social media. Beetje streamen. Allemaal niet echt spannend. En toch kopen als de gewillige consumentslet die ik ben.
Is ook belachelijk veel, alles vanaf 800 slaat nergens op. Eigenlijk vanaf 600 al.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
vond 800 voor mijn 7 edge al te veel eigelijk
jaquote:Op maandag 1 mei 2017 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat die online game met van die teams enzo?
Volgens mij is de s variant van de zeven er nog niet inderdaad. Zou dit jaar komen maar aangezien de iphone volens mij 10 jaar bestaat dit jaar verwachten ze iets nieuws. Er zijn al wat berichten naar buiten gebracht over drie modellen dit jaar, een nog grotere dan de plus met oled scherm etc.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maat van me heeft die 7, s is er dacht ik nog niet? of hij heeft wel een 7s. De nieuwste maar die had maar weinig vernieuwends vond ik.
5 dollarquote:Op maandag 1 mei 2017 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
Zag laatst een nep Edge 4 ofzo voor 5 dollargast op YouTube had een paar gekocht en getest met verwachting dat ze nep waren en het niet eens deden maar werkte gewoon prima
![]()
Haha was geen Niels quote had hem zelf verzonnen oelewapperquote:Op maandag 1 mei 2017 11:34 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ober quote Niels terwijl se op vakantie is
Oh? wist ik niet eens. Collega van mij heeft btw die iPad Pro de grootste... sick dingquote:Op maandag 1 mei 2017 12:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij is de s variant van de zeven er nog niet inderdaad. Zou dit jaar komen maar aangezien de iphone volens mij 10 jaar bestaat dit jaar verwachten ze iets nieuws. Er zijn al wat berichten naar buiten gebracht over drie modellen dit jaar, een nog grotere dan de plus met oled scherm etc.
Nerd.quote:
Snap er echt niks vanquote:
een verschil van dag en nacht meerquote:Op maandag 1 mei 2017 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt chinaphones met bijna zelfde functionaliteit als bijv. een edge 7 voor 50 eu ofzo alleen is vaak het materiaal wat gebruikt is nog slechter dan wat Samsung al gebruikt.
Het voelt voor mij allemaal even goedkoop plastic en licht aan.quote:
Ja moet je maar eens googlen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? wist ik niet eens. Collega van mij heeft btw die iPad Pro de grootste... sick ding
Ja idd, dat begrijp ik ook niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap er echt niks vandie gast ook die zegt hoe kunnen ze daar nou winst op maken?
Kinderen zetten ze in elkaar voor 1 ct per uurquote:Op maandag 1 mei 2017 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap er echt niks vandie gast ook die zegt hoe kunnen ze daar nou winst op maken?
vanaf de note 4, dus de s6, s7 en s8 zijn van metaal en glas zelfde als applequote:Op maandag 1 mei 2017 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het voelt voor mij allemaal even goedkoop plastic en licht aan.
Zoiets zal het wel zijn jaquote:Op maandag 1 mei 2017 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kinderen zetten ze in elkaar voor 1 ct per uur
Zal ik doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja moet je maar eens googlen.
Ja dat zijn wel leuke dingen maar ik heb ooit een ipad gehad en deed er helemaal niets mee.
Ik zet een kind gratis in elkaar.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kinderen zetten ze in elkaar voor 1 ct per uur
Oh wist ik niet. Mijn broer heeft de 7 volgens mij met dat omgevouwen scherm. Die was heel snel stuk al is hij er ook niet heel zuinig meequote:Op maandag 1 mei 2017 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanaf de note 4, dus de s6, s7 en s8 zijn van metaal en glas zelfde als apple
Tijd is geldquote:Op maandag 1 mei 2017 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zet een kind gratis in elkaar.
Wil je wel helpenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus allemaal op mijn telefoon.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Heb ook al een hele tijd een 4th gen maar doe er ook weinig mee. Spelletjes en beetje internetten en thuisbezorgd.nl
Goeiequote:Op maandag 1 mei 2017 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |