vond 800 voor mijn 7 edge al te veel eigelijkquote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon super overpriced ja, slaat echt nergens op.
Maat van me heeft die 7, s is er dacht ik nog niet? of hij heeft wel een 7s. De nieuwste maar die had maar weinig vernieuwends vond ik.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ook de 6 plus maar de 128gb versie en die was behoorlijk prijzig toen hij net uit was.Heb dat ding nog steeds gelukkig, wel een nieuwe ondertussen want de oude was een keer gevallen in een trappenhuis.
Maar dit jaar ga ik voor de nieuwe als er echt een grotere en nieuwe variant komt.
800 eu voor een samsung meuk?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
vond 800 voor mijn 7 edge al te veel eigelijk
mijn note 3 doet het ook nog steeds perfect,(mijn neefje gebruikt hem) en die was iets goedkoper dus ja goed spul is zijn geld waard maar voor mijn gevoel kan dat dus geodkoperquote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja dunno ik gebruik het al jaren nu elke dag intensief, dan is dat helemaal niet veel geld eigenlijk.
Samsungquote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
800 eu voor een samsung meuk?wijo gedurfd.
De tv's e.d. zijn wel goed. De telefoons... meh.quote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn note 3 doet het ook nog steeds perfect,(mijn neefje gebruikt hem) en die was iets goedkoper dus ja goed spul is zijn geld waard maar voor mijn gevoel kan dat dus geodkoper
ik heb uiteindelijk 40 euro betaaldquote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
800 eu voor een samsung meuk?wijo gedurfd.
Ik heb zelfs een boxershort van Samsung.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De tv's e.d. zijn wel goed. De telefoons... meh.
[..]
Dat sowieso.
addwashquote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boxershort van Samsung.
Dudequote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boxershort van Samsung.
Oeh dat is wel heel nicequote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb uiteindelijk 40 euro betaald![]()
net nieuw abo bij vodafone afegsloten, en dan neemt t mobile vodafone thuis over, boden ze aan om ook mijn contract voor voda mobiel af te kopen, heb nu dus s7 edge met sim only voor 40 euro
Ja, kreeg ik een keer ergens bij joh.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude
[..]
Oeh dat is wel heel nicegelukje! dat soort shit heb ik nou nooit he
ja die deal was best ziek, kon het ook bijna niet gelovenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude
[..]
Oeh dat is wel heel nicegelukje! dat soort shit heb ik nou nooit he
Bij je telefoon?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, kreeg ik een keer ergens bij joh.
gewoon druks van kopen, heb je veel meer aanquote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarom ik een nieuwe wil hebben. Ik gebruik helemaal niet de volledige kracht. Beetje internetten, social media. Beetje streamen. Allemaal niet echt spannend. En toch kopen als de gewillige consumentslet die ik ben.
Is dat die online game met van die teams enzo?quote:
Dat klopt ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang er maar genoeg gekken zijn die er voor betalen. En die blijven er.
Ik ben ook een gewillige consumentslet.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarom ik een nieuwe wil hebben. Ik gebruik helemaal niet de volledige kracht. Beetje internetten, social media. Beetje streamen. Allemaal niet echt spannend. En toch kopen als de gewillige consumentslet die ik ben.
Is ook belachelijk veel, alles vanaf 800 slaat nergens op. Eigenlijk vanaf 600 al.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
vond 800 voor mijn 7 edge al te veel eigelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |