Hij zat in een broekzak met elastiek en hij lanceerde zichzelf bij het afrennen van de trap.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n beschermplasticshit om mn mobiel gehad... Nooit gebroken scherm gehad of zo... Snap niet zo goed hoe mensen dat voor elkaar krijgen
Wat voor tellie heb jequote:Op maandag 1 mei 2017 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zat in een broekzak met elastiek en hij lanceerde zichzelf bij het afrennen van de trap.
En hij heet geen fijne grip/formaat, dus hij flikkert nog weleens uit mijn hand. Wat na die eerste breuk toch al geen schade meer heeft opgeleverd.
aahw och arme noel, beterschapquote:
Zulke mensenquote:Op maandag 1 mei 2017 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had ooit een collega die in 1 week, zijn telefoon 2x kapot liet vallen en 1 liet stelen
ik ga vd week ook beginne met inpakken, over 3 weekjes verhuizenquote:Op maandag 1 mei 2017 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee man ik ben afgelopen week met die dagen vrij in huis bezig geweest om ruimte te creëren want ik moet sws nog shit ophalen bij mijn ouders. Die willen ook van onze spullen af op zolder.
Zodra ik ruimte heb moet ik dat ook ophalen en dan heb ik het weer allemaal thuis.Is volgens mij allemaal jaren 80 Lego.
Oh ga je verhuizen? ver weg?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vd week ook beginne met inpakken, over 3 weekjes verhuizen![]()
dan heb ik alle ruimte![]()
afgelopen week, geholpen mijn ouers al gedeeltelijk over te huizen, man man, die pa van mij heeft zoveel meuk
Of hij trekt in het huis van zijn pa en ma.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ga je verhuizen? ver weg?spannond.
En je ouders gaan ook verhuizen?of hebben jullie samen een huis gekocht?
Cirkeltrekquote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
800 eu voor een samsung meuk?wijo gedurfd.
ik verhuis 10 minuten verderop,naar het oude huis van mijn ouders, zij kochten op het platteland een nieuw huisquote:Op maandag 1 mei 2017 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ga je verhuizen? ver weg?spannond.
En je ouders gaan ook verhuizen?of hebben jullie samen een huis gekocht?
Kan ook nogquote:Op maandag 1 mei 2017 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Of hij trekt in het huis van zijn pa en ma.
Is ook nog zoquote:Op maandag 1 mei 2017 13:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik verhuis 10 minuten verderop,naar het oude huis van mijn ouders, zij kochten op het platteland een nieuw huis
gvd weet je ook nog welke vloer ik nu hebquote:Op maandag 1 mei 2017 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Of hij trekt in het huis van zijn pa en ma.
Geen idee.quote:
jups man, van een oud pandje met enkel glas en gare blokverwarming, naar groot huis, met sauna, bubbelbad allesquote:
ooh dacht dat je het onthouden had, omdat ik het hier al wel eerder heb verteldquote:Op maandag 1 mei 2017 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee.
Wist het sws niet, maar komt vaker voor toch. Ben zelf ook ooit verhuisd naar het huis van opa en oma en mijn tante trok toen in ons oude huis.
Damnquote:Op maandag 1 mei 2017 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups man, van een oud pandje met enkel glas en gare blokverwarming, naar groot huis, met sauna, bubbelbad alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |