bel met nummer dat ze niet kentquote:Op maandag 1 mei 2017 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Net HR meisje gebeld neemt ze niet op!!! arghhhhh
Meestal bellen mensen haar om een klacht over jou op te geven hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ja dat lukt dus niet weetje wel niet hoeveel moeite het kostte om te bellenquote:
Bel anoniem!quote:Op maandag 1 mei 2017 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Nicequote:Op maandag 1 mei 2017 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
samen, nu rond deze tijd alweer 6 jaar bedenk ik me nu
Ik heb nu 2 jaar mijn S6 en nooit met hoesje gegaan. Dat is 1.75 jaar goed gegaan, maar toen gleed hij 1x uit mijn broekzak bij het uitstappen van mijn auto en toen zat er een barst in. Vorige mobiel (S4) wel goed gegaan, maar daar had ik zo'n kapje overheen. Dat was echt ideaal want de mobiel werd er niet dikker van en het verving de achterkant.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n beschermplasticshit om mn mobiel gehad... Nooit gebroken scherm gehad of zo... Snap niet zo goed hoe mensen dat voor elkaar krijgen
pics van HR meisjequote:Op maandag 1 mei 2017 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dat lukt dus niet weetje wel niet hoeveel moeite het kostte om te bellen
ik ben nu klaar voor deze dag, kan niks meer doen, wilde scriptie eigk afmaken maja
nee?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
weetje wel niet hoeveel moeite het kostte om te bellen
hoe ging dat bij jullie organisch of zo een moment van hee nu gaan we samenwonen?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bel anoniem!
[..]
Nicewij zijn nu 2,5 jaar samenwonend
Spijtig tochquote:Op maandag 1 mei 2017 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik weet niet of dat het hinder van Dima is.
bellen is juist het makkelijkst, ze zien je niet, je kan dus rood worden, je kan ophangen zo veel meer voordelen als face 2 face, je stijfje ziet ze nietquote:
Lachen tochquote:Op maandag 1 mei 2017 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat al bijna twee uur over telefoons hier.
genoeg andere topics/zaken in het levenquote:Op maandag 1 mei 2017 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het geeft je seksleven een boost.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:28 schreef Chai het volgende:
Ik ga van bijna 8 jaar samen apart wonend a.s. donderdag naar samenwonend. Volgens mij is het best raar om dat pas na zo'n lange tijd te doen, maar ivm studie, financiën en werk niet gedaan.
écht he... wat een Braddie topicquote:Op maandag 1 mei 2017 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelang is normaal eigenlijk?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:28 schreef Chai het volgende:
Ik ga van bijna 8 jaar samen apart wonend a.s. donderdag naar samenwonend. Volgens mij is het best raar om dat pas na zo'n lange tijd te doen, maar ivm studie, financiën en werk niet gedaan.
date?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
aight deze boy heeft die afspraak binnen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |