SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Groot fan van User Wotte![]()
formaliteitquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lacazette en Tolisso doen niet mee. Makkie x![]()
Ze mogen de binnenstad eventjes bekijken en dan met 3-0 naar huis gaan.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Netjesquote:ik hoop dat je daar live getuige mag zijn van een prachtige prestatie van Ajax
![]()
Ik heb echt geen idee hoe ik Lyon moet inschatten momenteel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 30-04-2017 11:06:51 ]Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Lyon gaat gewoon een lastige pot worden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat meen je nietquote:Op zondag 30 april 2017 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lyon gaat gewoon een lastige pot worden.![]()
Geen Lacazette is echt een enorme opsteker. Scheelt een slok op een borrel.quote:Op zondag 30 april 2017 14:24 schreef Wave103 het volgende:
http://www.lequipe.fr/Foo(...)isso-du-50-50/797367
Lacazette definitief niet, Tolisso 50/50![]()
Het zou geheel tegen de verwachting in ook zo maar eens kunnen gebeuren dat we de EL niet winnen, denk ik.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een doemdenken. We hebben hem al gewonnen, deze potjes zijn gewoon een formaliteit.quote:Op zondag 30 april 2017 14:32 schreef Monolith het volgende:
Het zou geheel tegen de verwachting in ook zo maar eens kunnen gebeuren dat we de EL niet winnen, denk ik.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 30 april 2017 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lyon gaat gewoon een lastige pot worden.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dat denk ik niet. Halve finale EL is altijd een makkie. 7-1 over 2 wedstrijden.quote:Op zondag 30 april 2017 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
sow danquote:Op zondag 30 april 2017 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
I see what you did therequote:Op zondag 30 april 2017 14:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Halve finale EL is altijd een makkie. 7-1 over 2 wedstrijden.Oh.![]()
Fekir is de verwachtingquote:Op zondag 30 april 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat nu in de spits spelen bij Lyon ipv Lacazette trouwens?![]()
Ajax - Lyon definitief uitverkocht
Uitvak een week later is niet echt een stormloop overigensChanant als we een halve finale wedstrijd in Frankrijk niet uit kunnen verkopen.
![]()
Lyon heeft uitvak van ArenA ook niet uitverkocht gekregen op dit moment. Overigens moeten CC-houders nog aan beurt komen voor uitwedstrijdquote:Op zondag 30 april 2017 15:52 schreef Brammess het volgende:
Uitvak een week later is niet echt een stormloop overigensChanant als we een halve finale wedstrijd in Frankrijk niet uit kunnen verkopen.
![]()
En de normale seizoenskaarthouders mogen morgen. Denk niet dat we de 2800 halen maar het zal zeker weten wel in de buurt komen, in ieder geval.quote:Op zondag 30 april 2017 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lyon heeft uitvak van ArenA ook niet uitverkocht gekregen op dit moment. Overigens moeten CC-houders nog aan beurt komen voor uitwedstrijd![]()
Raar dat dat niet makkelijk gehaald wordt.quote:Op zondag 30 april 2017 15:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
En de normale seizoenskaarthouders mogen morgen. Denk niet dat we de 2800 halen maar het zal zeker weten wel in de buurt komen, in ieder geval.![]()
Inderdaad, Schalke was na deze ronde al ruimschoots uitverkocht en nu is de helft nog niet gevuld.quote:Op zondag 30 april 2017 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar dat dat niet makkelijk gehaald wordt.![]()
Jullie nemen gewoon 10.000 man meequote:Op zondag 30 april 2017 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar dat dat niet makkelijk gehaald wordt.![]()
![]()
Of het aloude trucje: plots tóch wedstrijdfit.quote:Op zondag 30 april 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen Lacazette is echt een enorme opsteker. Scheelt een slok op een borrel.![]()
Volgens dat artikel gaat hij überhaupt niet naar Amsterdam dus dat is wel een hele grote truc dan.quote:Op zondag 30 april 2017 16:00 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Of het aloude trucje: plots tóch wedstrijdfit.![]()
Het bekerfinaletopic is een paar deuren verder.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 30 april 2017 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het bekerfinaletopic is een paar deuren verder.![]()
Ga ik niet kijken.![]()
Dat je je vermaakt tijdens wedstrijden en niet uit pure ellende van de saaiheid in jezelf wil gaan snijden.quote:
Voetbal blijft een vorm van entertainment om te ontsnappen aan de dagelijkse realiteit. Maar goed ik weet jouw mening hierover dus we gaan er niet uitkomen.Oh.![]()
Ik ben niet voetbal gaan kijken omdat ik zo graag kijk naar teams die een bekertje omhoog houdenquote:
Niet dat prijzen totaal irrelevant zijn maar het is maar een deel in het geheel imoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En natuurlijk is winnen en prijzen pakken een deel van het vermaak, maar er is toch zoveel meer joh. Anders kan je net zo goed alleen de uitslagen volgen op teletekst en dan aan het eind van het seizoen naar de stad van de kampioen gaan om een huldiging te bekijken en te zuipen.Oh.![]()
quote:Op zondag 30 april 2017 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
En natuurlijk is winnen en prijzen pakken een deel van het vermaak, maar er is toch zoveel meer joh. Anders kan je net zo goed alleen de uitslagen volgen op teletekst en dan aan het eind van het seizoen naar de stad van de kampioen gaan om een huldiging te bekijken en te zuipen.![]()
![]()
Het is wel even cc 8-9 uur rijden ipv 2-3 uur. En Lyon staat er de laatste tijd niet erg goed op natuurlijk. Helemaal niet tov een Duitse club waar het er veel gemoedelijker aan toe gaat.quote:Op zondag 30 april 2017 15:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Inderdaad, Schalke was na deze ronde al ruimschoots uitverkocht en nu is de helft nog niet gevuld.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Zou inderdaad heel chanant zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 15:52 schreef Brammess het volgende:
![]()
Lyon is een mooi tripje.quote:Op zondag 30 april 2017 15:52 schreef Brammess het volgende:
Wanneer vertrek je?![]()
Wellicht wachten mensen nog op resultaat eerste wedstrijd.quote:De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Hopelijk laten ze nog even zien wat ze kunnen voordat ze weg gaan.quote:
Beetje zichzelf in de etalage spelen voor de buitenlandse clubs.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Woensdagavondquote:Op maandag 1 mei 2017 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lyon is een mooi tripje.
Wanneer vertrek je?![]()
![]()
hoop dat Frenkie volgend jaar echt een hoop minuten mag maken in het eerste, speelde weer werelds tegen vvv.
Frenkie,Nouri, Neres waren heerlijk die wedstrijd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Woensdagochtendquote:Op maandag 1 mei 2017 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lyon is een mooi tripje.
Wanneer vertrek je?![]()
Wordt gewoon weer gewerkt dit weekend dus vrijdagochtend vertrek ik weerquote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tof![]()
Plak je er ook nog een weekend Frans voetbal aan?![]()
![]()
Maar goed ook, je moet de topper Willem II - Ajax niet willen missen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer gewerkt dit weekend dus vrijdagochtend vertrek ik weer![]()
Nietszeggend wedstrijdje aangezien we dan toch wel tweede zijnquote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar goed ook, je moet de topper Willem II - Ajax niet willen missen.![]()
Alleen de ligue 2 heeft voetbal op vrijdagavond, maar is allemaal ook net niet op de route. Of je moet via Parijs terugrijden en naar Amiens - Laval gaan...dan pak je echt het allerlelijkste stadion mee wat ik ooit heb gezien.
Gourmetten of steengrillen?![]()
En staan we al in de finale tegen Celta.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nietszeggend wedstrijdje aangezien we dan toch wel tweede zijn![]()
Dat ziet er uit als een trainingsveld voor voetballen op de playstation.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef Silenus het volgende:
Alleen de ligue 2 heeft voetbal op vrijdagavond, maar is allemaal ook net niet op de route. Of je moet via Parijs terugrijden en naar Amiens - Laval gaan...dan pak je echt het allerlelijkste stadion mee wat ik ooit heb gezien.
-nee-![]()
Koekoek moet ik nog naar Stockholm ookquote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En staan we al in de finale tegen Celta.
Word geleegd door deze club.![]()
Ga je daar naartoe?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En staan we al in de finale tegen Celta.![]()
Het wordt anders nog wel een uitdaging hoor. Althans niet om er überhaupt naartoe te gaan, maar om het nog enigszins betaalbaar te houden.
Als je ziet dat Ajax nu een vlucht aanbiedt naar Lyon voor 500+ euro, dan wordt Zweden natuurlijk niet goedkoper. Ik ga nog al zou ik moeten fietsen, maar ik ben wel bang dat ik in het najaar wat moet gaan overslaan Europees.Gourmetten of steengrillen?![]()
Met Whizz vlieg je momenteel voor 150 euro vanaf Eindhoven.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:43 schreef Silenus het volgende:
Als je ziet dat Ajax nu een vlucht aanbiedt naar Lyon voor 500+ euro, dan wordt Zweden natuurlijk niet goedkoper. Ik ga nog al zou ik moeten fietsen, maar ik ben wel bang dat ik in het najaar wat moet gaan overslaan Europees.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Dan heb jij een andere site dan ik want bij mijn wizzair.com is het niet mogelijk om naar Stockholm te vliegen vanaf Eindhoven?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
Met Whizz vlieg je momenteel voor 150 euro vanaf Eindhoven.Gourmetten of steengrillen?![]()
Hmm, vreemd. Vorige week kon dat toch echt wel. Eerst 120 en later werd het 150.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere site dan ik want bij mijn wizzair.com is het niet mogelijk om naar Stockholm te vliegen vanaf Eindhoven?Uitvinder van de biersmiley.![]()
10.000 tickets via Ajax in de verkoop, 17.000 tickets via UEFA vrije verkoop. Moet lukken lijkt me.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou je als SvA lid kans hebben op kaarten voor de finale?![]()
Definitief geen Lacazette, Tolisso is 50/50
https://www.vi.nl/nieuws/gehavend-lyon-zonder-lacazette-naar-ajaxMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tolisso traint inmiddels alweer mee.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:48 schreef Tagliano het volgende:
Definitief geen Lacazette, Tolisso is 50/50
https://www.vi.nl/nieuws/gehavend-lyon-zonder-lacazette-naar-ajaxUitvinder van de biersmiley.![]()
Volgens mij is de vrije verkoop al geweest.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
10.000 tickets via Ajax in de verkoop, 17.000 tickets via UEFA vrije verkoop. Moet lukken lijkt me.![]()
Zag al een leuk laatst. Kijken of ik hem nog kan vinden.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef Brammess het volgende:
http://m.adidas.nl/search?q=ajax
Uitshirt zal dus ook een dezer dagen tevoorschijn komen
Edit:
Maar lijkt PhotoshopUitvinder van de biersmiley.![]()
Dat mag ik toch hopen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zag al een leuk laatst. Kijken of ik hem nog kan vinden.
Edit:
[ afbeelding ]
Maar lijkt Photoshop![]()
quote:quote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef Silenus het volgende:
Alleen de ligue 2 heeft voetbal op vrijdagavond, maar is allemaal ook net niet op de route. Of je moet via Parijs terugrijden en naar Amiens - Laval gaan...dan pak je echt het allerlelijkste stadion mee wat ik ooit heb gezien.FOK! meet in Lyonquote:Op maandag 1 mei 2017 14:05 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Nice, kaartje hier is ook binnen, zin in![]()
![]()
laten we het hopen dat het photoshop isquote:Op maandag 1 mei 2017 15:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zag al een leuk laatst. Kijken of ik hem nog kan vinden.
Edit:
[ afbeelding ]
Maar lijkt Photoshop
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou je als SvA lid kans hebben op kaarten voor de finale?Groot fan van User Wotte![]()
Als het een Salzburg achtige uitslag wordt heb ik zeker zin om naar Lyon af te reizen. Dat is denk ik mijn leukste Europese wedstrijd waar ik ben geweest lol.Groot fan van User Wotte![]()
Dit wordt een afslachting in Lyon. Toch zou het mooi zijn als Ajax op zijn minst een gelijkspelletje er thuis uitsleept. Zou een geweldig resultaat zijn tegen een ploeg met een wereldtopper en meerdere toekomstige wereldtoppers.
Schalke uit was enorm lastig, maar het moge duidelijk zijn dat dit Lyon wel 2 treetjes hoger is dan het arme Schalke. Mijn gevoel zegt een 2-2 in Amsterdam en een 4-0 in Lyon.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Marmal het volgende:
Dit wordt een afslachting in Lyon. Toch zou het mooi zijn als Ajax op zijn minst een gelijkspelletje er thuis uitsleept. Zou een geweldig resultaat zijn tegen een ploeg met een wereldtopper en meerdere toekomstige wereldtoppers.
Schalke uit was enorm lastig, maar het moge duidelijk zijn dat dit Lyon wel 2 treetjes hoger is dan het arme Schalke. Mijn gevoel zegt een 2-2 in Amsterdam en een 4-0 in Lyon.
Daarna leveren Sanchez, Onana en Dolberg hun contracten in om het feest compleet te makenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Marmal het volgende:
Schalke uit was enorm lastig, maar het moge duidelijk zijn dat dit Lyon wel 2 treetjes hoger is dan het arme Schalke. Mijn gevoel zegt een 2-2 in Amsterdam en een 4-0 in Lyon.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Marmal het volgende:
Schalke uit was enorm lastig, maar het moge duidelijk zijn dat dit Lyon wel 2 treetjes hoger is dan het arme Schalke. Mijn gevoel zegt een 2-2 in Amsterdam en een 4-0 in Lyon.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
3-0 thuis voor ajax en 1-1 uit bedoel jequote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Marmal het volgende:
![]()
Ik heb eigenlijk niet een goed idee wat ik er nou van moet verwachten
Gelukkig had ik dat bij Schalke ookMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb hetzelfde. Bang om compleet af te gaan, maar ook met vertrouwen omdat ik denk dat als je er zó op klapt als tegen Kopenhagen, Feyenoord, AZ en Schalke thuis je voor niemand bang hoeft te zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef Tagliano het volgende:
Gelukkig had ik dat bij Schalke ook'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ja dat inderdaad. En Lyon vind ik ook maar moeilijk om in te schattenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Bang om compleet af te gaan, maar ook met vertrouwen omdat ik denk dat als je er zó op klapt als tegen Kopenhagen, Feyenoord, AZ en Schalke thuis je voor niemand bang hoeft te zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik denk dat we woensdag 1-1 gaan spelen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef Tagliano het volgende:
Gelukkig had ik dat bij Schalke ookOh.![]()
Dat zou knappe prestatie zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we woensdag 1-1 gaan spelen.
Zoals we de laatste weken spelen, heb ik er geen fiducie in.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat heeft dat voor nut?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kunnen we niet met alle fokkers gaan rijden.
Zoek je nog vervoer dan?![]()
Want? Vorige maand hebben we een paar van de beste wedstrijden dit seizoen gespeeld tegen Feyenoord en Schalke. Alleen die laatste potjes uit tegen Schalke en PSV waren niet best, maar ook verklaarbaar door vermoeidheid. Nu hebben ze wel meer rust.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou knappe prestatie zijn.
Zoals we de laatste weken spelen, heb ik er geen fiducie in.Oh.![]()
Ik hoop 2-0 en uit 2-1. Op naar de finale.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we woensdag 1-1 gaan spelen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Nouja misschien gaat een maatje mee dan ben ik met drie. Dan zijn de vervoerskosten nog te doen lolquote:Op maandag 1 mei 2017 17:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut?
Zoek je nog vervoer dan?Groot fan van User Wotte![]()
Geen 2-1 uit dan. Dan word ik meteen 20 jaar ouder en dat kan ik na Schalke uit niet meer hebbenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop 2-0 en uit 2-1. Op naar de finale.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heeft hij nog nooit bewezen op het hoogste niveau hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is hij wel, maar hij is dan weer net de enige en hij is er niet bij.
LolGroot fan van User Wotte![]()
Laatste minuut Viergever die de 2-1 daar binnenkniktquote:Op maandag 1 mei 2017 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop 2-0 en uit 2-1. Op naar de finale.
Oh.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen 2-1 uit dan. Dan word ik meteen 20 jaar ouder en dat kan ik na Schalke uit niet meer hebbenDat was echt een wedstrijd om in een uur grijs te worden.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Hoop 0-2 en 0-2.
al die gloryhunters die geen kaartje durven te kopen lekker pech hahaGroot fan van User Wotte![]()
Warmerdam zien we volgend jaar niet in een Ajaxtenuetje, die gaat naar GroningenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is dat een waardeloze speler zegquote:Op maandag 1 mei 2017 17:29 schreef Tagliano het volgende:
Warmerdam zien we volgend jaar niet in een Ajaxtenuetje, die gaat naar GroningenGroot fan van User Wotte![]()
Voor subtop/middenmoot Eredivisie best een oke spelertje maar meer ook nietquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tolisso is ook wereldtop joh.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is hij wel, maar hij is dan weer net de enige en hij is er niet bij.
Lol![]()
Oprechte vraag: hoe vaak heb je hem zien spelen? Ik kende hem oprecht niet tot die confrontatie met Roma.quote:![]()
Ik wel, want Juve wil hem voor 40 miljoen overnemen. En als je Lyon in de CL zag snap je dat wel. Geweldige speler.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprechte vraag: hoe vaak heb je hem zien spelen? Ik kende hem oprecht niet tot die confrontatie met Roma.![]()
Ik hoop dat hij nog niet fit is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Sanchez ook voor 40quote:Op maandag 1 mei 2017 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wel, want Juve wil hem voor 40 miljoen overnemen. En als je Lyon in de CL zag snap je dat wel. Geweldige speler.![]()
Van Milik hoor je ook weinig verderquote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ga je nooit krijgen voor iemand uit de eredivisie.![]()
![]()
Tuurlijk wel. Misschien niet dit jaar, maar als Milik nu voor 35 miljoen gaat gaat er heus wel ooit iemand voor 40quote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ga je nooit krijgen voor iemand uit de eredivisie.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Doe niet zo achterlijk johquote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ga je nooit krijgen voor iemand uit de eredivisie.Groot fan van User Wotte![]()
Niet gek met een kruisbandblessure en een prima draaiend Napoli in de periode dat hij geblesseerd wasquote:Op maandag 1 mei 2017 18:19 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Van Milik hoor je ook weinig verderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hoop jijquote:Op maandag 1 mei 2017 18:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Misschien niet dit jaar, maar als Milik nu voor 35 miljoen gaat gaat er heus wel ooit iemand voor 40![]()
Toch wel zonde, hij is geen slechte spelerquote:Op maandag 1 mei 2017 18:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet gek met een kruisbandblessure en een prima draaiend Napoli in de periode dat hij geblesseerd was![]()
Doet mij een beetje aan kappelhof denken en die andere ongelooflijk slechte backquote:Op maandag 1 mei 2017 17:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor subtop/middenmoot Eredivisie best een oke spelertje maar meer ook nietGroot fan van User Wotte![]()
Burnetquote:Op maandag 1 mei 2017 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doet mij een beetje aan kappelhof denken en die andere ongelooflijk slechte back
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik kom weddenschappen niet na. Maar een weddenschap met Tagliano is op zijn plaats.quote:Groot fan van User Wotte![]()
Dat is er wel eentje die ik gewoon nooit kan verliezenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom weddenschappen niet na. Maar een weddenschap met Tagliano is op zijn plaats.
Gewoon blijven wachten tot m'n doodMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt. Wat een dommerd die Tjacka. Daar trapt niemand in.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is er wel eentje die ik gewoon nooit kan verliezen
Gewoon blijven wachten tot m'n dood![]()
Wat dacht je van de Tottenhametjes die naast Walker, Alli en Kane een fundament hebben van 3 Ajax jeugdexponenten?quote:
(Ja ik noem Eriksen eigen jeugd)![]()
Walker gaat weg.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Tottenhametjes die naast Walker, Alli en Kane een fundament hebben van 3 Ajax jeugdexponenten?
(Ja ik noem Eriksen eigen jeugd)AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Jij bent ook niet echt de einstein van je generatie hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Wat een dommerd die Tjacka. Daar trapt niemand in.Groot fan van User Wotte![]()
Komt niet eens in de buurt van 40 miljoen. Lamela is de duurste volgens mij en die zat bij Roma.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Tottenhametjes die naast Walker, Alli en Kane een fundament hebben van 3 Ajax jeugdexponenten?
(Ja ik noem Eriksen eigen jeugd)![]()
Noem eens los van Schalke twee topduels waar hij "door de mand viel", ben best benieuwd eigenlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:58 schreef PSVCL het volgende:
Sanchez is max 20 waard, viel tegen Schalke uit en andere topduels in de eredivisie door de mand.![]()
....quote:Op maandag 1 mei 2017 18:58 schreef PSVCL het volgende:
Sanchez is max 20 waard, viel tegen Schalke uit en andere topduels in de eredivisie door de mand.
Die gast loopt al sinds begin 2016 aan een stuk door te voetballen. Stel je voor dat hij dan af en toe 'door de mand valt'.![]()
Heerenveen uit /Feyenoord uit.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Noem eens los van Schalke twee topduels waar hij "door de mand viel", ben best benieuwd eigenlijk.![]()
Heerenveen uitquote:.
Daar heeft Ajax nul 100% kansen weggegeven. Wat zeg ik; Heerenveen heeft nooit aanspraak gemaakt op goals. Die 1-1 in De Kuip viel ook door een fout van Mitchell fucking Dijks nota bene.![]()
Roep je nu maar wat of heb je het wel echt gezien?quote:Op maandag 1 mei 2017 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen uit.
Daar heeft Ajax nul 100% kansen weggegeven. Wat zeg ik; Heerenveen heeft nooit aanspraak gemaakt op goals.![]()
Wordt gewoon 8-1. 7 keer Younes en 1 assist van zijn voet.
Sanchez is een beest. Hij kan echter niet voetballen. Zodra hij de bal heeft moet hij hem zsm inleveren. Type Alex. En naar dat niveau zie ik hem ook wel heen groeien. Combinatie met Viergever is een goeie. Zijn mindere potjes waren volgens mij met de Ligt naast hem. Nee, die gaat er echt wel komen. Daar doen een paar mindere potjes echt niets aan af.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik heb Heerenveen - Ajax, november 2016, inderdaad live gezien.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Roep je nu maar wat of heb je het wel echt gezien?![]()
quote:Kan de samenvatting nergens meer vinden , maar ik weet zeker dat ie uit tegen Heerenveen ook het klungelen was.. zeg niet dat het een slechte verdediger is alleen maken jullie hem beter dan dat ie is.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen uit.
Daar heeft Ajax nul 100% kansen weggegeven. Wat zeg ik; Heerenveen heeft nooit aanspraak gemaakt op goals. Die 1-1 in De Kuip viel ook door een fout van Mitchell fucking Dijks nota bene.
Bruma liet het vorig seizoen bijv heel het jaar zien,ook op het hoogste niveau in de CL en werd alsnog belachelijk gemaakt.![]()
Dat is niet zo gek. Daar speelde Bruma iedere Champions League-ronde met een hoop spelers om zich heen omdat PSV toch wel teruggedrongen werd. Sanchez speelt, ook in Europa, een veel hoger aantal meters voor zijn doel. Dat valt niet te vergelijken met Bruma. Ik kan het Sanchez ook niet kwalijk nemen als hij met zijn schema van de afgelopen anderhalf jaar eens wat minder speelt. Nog steeds knap dat hij zo'n niveau haalt daarbij.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Kan de samenvatting nergens meer vinden , maar ik weet zeker dat ie uit tegen Heerenveen ook het klungelen was.. zeg niet dat het een slechte verdediger is alleen maken jullie hem beter dan dat ie is.![]()
Bruma werd begin vorig seizoen 25, Sanchez is nog maar 20... dat is een kleine vijf jaar verschil in de ontwikkeling, dat is een derde van een gemiddelde voetbalcarrière. Met andere woorden die vergelijking slaat compleet mank.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Kan de samenvatting nergens meer vinden , maar ik weet zeker dat ie uit tegen Heerenveen ook het klungelen was.. zeg niet dat het een slechte verdediger is alleen maken jullie hem beter dan dat ie is.
Bruma liet het vorig seizoen bijv heel het jaar zien,ook op het hoogste niveau in de CL en werd alsnog belachelijk gemaakt.![]()
Als hij zich zo door ontwikkelt speelt ie op z'n 25 bij een absolute topclub, grof geld voor vragen in ieder geval.![]()
Dat kun je nou ook weer niet zeggen, maar potentie heeft hij wel ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:19 schreef Wotte het volgende:
Als hij zich zo door ontwikkelt speelt ie op z'n 25 bij een absolute topclub, grof geld voor vragen in ieder geval.![]()
Ik zei ook als hij zich zo door blijft ontwikkelen uiteraard moet hij nog flinke stappen zetten.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kun je nou ook weer niet zeggen, maar potentie heeft hij wel ja.![]()
Ben jij niet wijs ofzoquote:Op maandag 1 mei 2017 19:35 schreef Wotte het volgende:
Weet iemand trouwens of Ajax een doorverkoopclausule heeft bedongen bij de verkoop van Eriksen?
ik lees net ergens dat ajax meer als 100 miljoen heeft...
ja ze zitten te wachten op een paar honderduizend extra
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Ik zal het anders zeggen : jullie maken hem groter dan dat ie is ,en dat terwijl in topwedstrijden er niet bovenuit stak ofzo
Aan de andere kant wist ik niet dat ie pas 20 was..hij kan dus nog wel groeien .![]()
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 1 mei 2017 18:58 schreef PSVCL het volgende:
Sanchez is max 20 waard, viel tegen Schalke uit en andere topduels in de eredivisie door de mand.![]()
Lijkt me dat Spurs Eriksen niet voor minder dan 50 miljoen laten gaan. Stel je hebt er 10-15% op daarvoor kun je weer een leuk talent halen.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ben jij niet wijs ofzo
ik lees net ergens dat ajax meer als 100 miljoen heeft...
ja ze zitten te wachten op een paar honderduizend extra
Ik denk dat je de termen eigen vermogen en liquiditeit eens moet googlen ;-)![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 19:44 schreef PSVCL het volgende:
Ik zal het anders zeggen : jullie maken hem groter dan dat ie is ,en dat terwijl in topwedstrijden er niet bovenuit stak ofzo
Aan de andere kant wist ik niet dat ie pas 20 was..hij kan dus nog wel groeien .
Ik niet. Gewoon winst. Boszgod
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
50 miljoen voor Eriksen?quote:Op maandag 1 mei 2017 19:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt me dat Spurs Eriksen niet voor minder dan 50 miljoen laten gaan. Stel je hebt er 10-15% op daarvoor kun je weer een leuk talent halen.
Ik denk dat je de termen eigen vermogen en liquiditeit eens moet googlen ;-)
Ik denk dat jij de termen fabeltjeskrant en Efteling eens moet googlen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Kwam op het kampioenschap van Feyenoord uit.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
50 miljoen voor Eriksen?
Ik denk dat jij de termen fabeltjeskrant en Efteling eens moet googlen
Gaan geruchten over europese topclubs in combinatie met bedragen van 45 miljoen. Is sterkhouder bij spurs, speelt een sterk seizoen, relatief jong. Ik zie niet in waarom om en nabij de 50 miljoen teveel zou zijn voor die jongen. Het zit er dik in dat hij aankomende zomer een stap gaat maken en spurs laten hem echt niet gaan voor een appel en ei.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
50 miljoen voor Eriksen?
Ik denk dat jij de termen fabeltjeskrant en Efteling eens moet googlen![]()
Las ergens dat ze ook al jacht maken op Kongoloquote:Op maandag 1 mei 2017 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
50 miljoen voor Eriksen?
Ik denk dat jij de termen fabeltjeskrant en Efteling eens moet googlen![]()
quote:BESTE AJACIEDEN!
Overmorgen is het zover. Na 20 jaar staan we weer in de halve finale van een Europees bekertoernooi. Veel jonge Ajacieden hebben nog nooit een halve finale in Europa meegemaakt. Oudere Ajacieden hebben daarentegen de nodige mooie wedstrijden en successen al meegemaakt in de jaren ’70 ’80 ’90. We willen allemaal dat deze tijden weer terug zullen komen in Amsterdam.
In een volgepakt stadion zullen wij op de tribunes zorgen dat de spelers van Lyon weer met knikkende knieën terug naar Frankrijk zullen gaan. Kijkend naar de laatste twee Europese thuiswedstrijden was de sfeer fenomenaal en geweldig te noemen. Het stadion was geregeld in extase en de tribunes schudden geregeld op en neer. Woensdag moet het weer zo’n onvergetelijk cup-avondje worden. De nul houden is belangrijk en ongeacht de stand zullen wij onze naam hoog houden en meer dan 90 minuten lang gaan!
Net zoals tegen Twente met de beruchte 15 mei wedstrijd zullen er pamfletten worden opgehangen bij elke opgang van het stadion. Hier staan de ‘tien geboden’ in van Mozes. Het spreekt natuurlijk allemaal voor zich, maar woensdag moeten wij samen met de spelers zorgen dat we een gunstige uitslag neerzetten voor de return in Lyon volgende week. Al wordt de wedstrijd vroeg op de avond gespeeld, we roepen iedereen op om op tijd naar het stadion te gaan en je sjaaltje mee te nemen en bij opkomst van de warming-up al binnen te zijn. Op de omloop van zuid zal er een uur voor de wedstrijd al begonnen worden om alvast even warm te draaien. Daarna nemen we plaats op de tribune en spreekt het voor zich. Daar gaan we hopelijk een positieve en onvergetelijke avond neerzetten met zijn allen!
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM
*Road to Stockholm![]()
vorige week zijn contract verlengdquote:Op maandag 1 mei 2017 21:29 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Las ergens dat ze ook al jacht maken op Kongolo
60 miljoen mogen ze hem komen afhalen"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Is de helft nog niet waardquote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vorige week zijn contract verlengd
60 miljoen mogen ze hem komen afhalen![]()
![]()
Zimbabwaanse dollars.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
60 miljoen mogen ze hem komen afhalenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Mitchell Dijks is nog beter.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
60 mil voor Kongolo, ik ga stuk.![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik gun jullie het beste morgenavond. En uiteindelijk hopelijk een finale met gewenst resultaat. Zou wel weer een keer tof zijn.
Zonder wrijving geen glans![]()
als Ajax zelf scoort wel ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:56 schreef ErwinvanderW het volgende:
Thuis de 0 houden zou een prima resultaat zijn!
0-0 is gewoon killing.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik droomde dat Ajax in de eerste helft op 3-0 voorsprong kwam te staan. Bij het eindsignaal was het 3-4![]()
![]()
De spanning zit er hier goed in.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
quote:Lyon neemt Lacazette toch mee naar Amsterdam
Alexandre Lacazette reist toch met Olympique Lyon af naar Amsterdam. Het heenduel met Ajax in de halve finale van de Europa League leek te vroeg te komen voor de 25-jarige clubtopscorer. Ook Corentin Tolisso is van de partij.
Voorzitter Jean-Michel Aulas stelde afgelopen weekend nog dat Lacazette door de spierblessure die hij overhield aan de return tegen Besiktas zich moest richten op de thuiswedstrijd tegen Ajax van volgende week. Lyon heeft dinsdagochtend echter bekendgemaakt dat de Franse spits in de 21-koppige selectie zit van trainer Bruno Genesio.
Mocht Lacazette woensdagavond in actie kunnen komen tegen Ajax, dan betekent dat mogelijk slecht nieuws voor de ploeg van Peter Bosz. De tienvoudig international van Frankrijk maakte dit seizoen al 31 officiële treffers voor Lyon, waarvan vier in de Europa League. Zo scoorde de topschutter in februari nog twee keer tegen AZ in Alkmaar (1-2).'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Die stokbroden lopen ons gewoon te trollenquote:![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
of wel, is gewoon een tactisch spelletje wat ze spelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Speelt niet. Zo wel dan is hij niet 100%FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Morgen lekker om 14:00 richting de stad.
Wat moet ik met de rest van mijn tijd tot dan.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Bier zuupnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:58 schreef dimmak het volgende:
Wat moet ik met de rest van mijn tijd tot dan.![]()
Ik ga rond 12.30 alquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:58 schreef dimmak het volgende:
Wat moet ik met de rest van mijn tijd tot dan..
Zodat we er ergens rond halfvier ook een keer zijn.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik heb nu al ernstige concentratieproblemen op werk, normaal is dat pas op de wedstrijddag.Gourmetten of steengrillen?![]()
ga je lopend?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga rond 12.30 al.
Zodat we er ergens rond halfvier ook een keer zijn.
![]()
Heeft nog een contract tot 2020. Speelt ook mee.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gaan geruchten over europese topclubs in combinatie met bedragen van 45 miljoen. Is sterkhouder bij spurs, speelt een sterk seizoen, relatief jong. Ik zie niet in waarom om en nabij de 50 miljoen teveel zou zijn voor die jongen. Het zit er dik in dat hij aankomende zomer een stap gaat maken en spurs laten hem echt niet gaan voor een appel en ei.
Zeker met de bedragen die ze tegenwoordig neertellen voor spelers is dat helemaal geen raar bedrag.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Gast, serieusquote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
60 miljoen mogen ze hem komen afhalen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Misschien gaan ze proberen laatste minuten met Lacazette iets te forceren? Of 'strategisch' op de bank zodat Bosz niet te aanvallend durft te wisselen? Ben benieuwd![]()
Treinquote:.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Same here!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:10 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nu al ernstige concentratieproblemen op werk, normaal is dat pas op de wedstrijddag.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Bij echte hamstringproblemen gaat hij niet spelen. Zelfs niet een kwartier. Bij een sprint op volle snelheid zal het sowieso er weer in schieten. Hopen dat hij start en na kwartier gewisseld moet worden.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
En de blessure is dan zo erg dat hij niet in de return kan mee doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef MichelWuyts het volgende:
Bij echte hamstringproblemen gaat hij niet spelen. Zelfs niet een kwartier. Bij een sprint op volle snelheid zal het sowieso er weer in schieten. Hopen dat hij start en na kwartier gewisseld moet worden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Smoofies plafond is weer zo wit als maar zijn kantwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 14:22:43Bosz valt meteen met de deur in huis. ,,Jairo en Kenny gaan spelen, dat klopt." Zij vervangen de geschorsten Viergever en Veltman. #UEL reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet alleen mn plafondquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:26 schreef Tagliano het volgende:
Smoofies plafond is weer zo wit als maar zijn kantwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 14:22:43Bosz valt meteen met de deur in huis. ,,Jairo en Kenny gaan spelen, dat klopt." Zij vervangen de geschorsten Viergever en Veltman. #UEL reageer retweet
AFCA
Mocht dit goed/beter gaan met ried en tet dan hoop ik dat hij het zo laat staanAFCA
Bosz die spelers laat staan die hun kans pakkenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:28 schreef Smoofie het volgende:
Mocht dit goed/beter gaan met ried en tet dan hoop ik dat hij het zo laat staan![]()
![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat Tete en Riedewald beide hebben gezegd dat ze weg willen, en dat Bosz daarom sowieso weer gaat kiezen voor anderen als ze fit zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:28 schreef Smoofie het volgende:
Mocht dit goed/beter gaan met ried en tet dan hoop ik dat hij het zo laat staan![]()
Het zou echt dom zijn als riedewald en tete het uitstekend doen deze wedstrijd om volgende week weer Sink en Veltman op te stellen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bosz die spelers laat staan die hun kans pakken
AFCA
Beste elftal opstellen joh. Fuck dat als ze weg willen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Tete en Riedewald beide hebben gezegd dat ze weg willen, en dat Bosz daarom sowieso weer gaat kiezen voor anderen als ze fit zijnAFCA
Ben zo blij dat ik morgen niet naar Veltman hoef te kijken. Verheug me erop.
Jammer van Younes en Traore maar je kan niet alles hebben he.wooblabalurg![]()
Dan zal Viergever waarschijnlijk wel starten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het zou echt dom zijn als riedewald en tete het uitstekend doen deze wedstrijd om volgende week weer Sink en Veltman op te stellen.Oh.![]()
Ga je ook als het 0-3 wordt morgen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:41 schreef Brammess het volgende:
Spanning valt bij mij nog wel enigsinds mee, komt denk ik door de ongewone zin in de uittrip![]()
Diep in je zit er toch wel wat optimismequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik droomde vannacht al dat Ajax in de finale had gewonnen van Man Utd![]()
Ik denk niet perse dat het echt gaat gebeuren, maar hoop hebben mag altijdquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Diep in je zit er toch wel wat optimisme
Oh.![]()
De keuze voor Sinkgraven kan ik nog wel begrijpen als je een aanvallendere speler op die positie wilt hebben. Veltman kiezen ipv Tete is sowieso niet begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het zou echt dom zijn als riedewald en tete het uitstekend doen deze wedstrijd om volgende week weer Sink en Veltman op te stellen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Start De Ligt eigenlijk weer?Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Riedewald - de Ligt - Sanchez - Tete neem ik aanquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Riedewald - de Ligt - Sanchez - Tete neem ik aan![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
gewoon de achterhoede van volgend jaar zeg maar.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Minus je twee buitenspelers.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gewoon de achterhoede van volgend jaar zeg maar.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze mogen de binnenstad eventjes bekijken en dan met 3-0 naar huis gaan.
Was je er weer?![]()
Topcomment #12quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Leuk voor in de eredivisiequote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Riedewald - de Ligt - Sanchez - Tete neem ik aan![]()
viergever voor de Ligt nog een jaartjequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met De Ligt wordt het toch wel weer billen knijpen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Riedewald - de Ligt - Sanchez - Tete neem ik aan
Ik ben nog steeds van mening dat die jongen er gewoon nog niet klaar voor is.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Probleem is vooral ook dat je met zo'n verdediging niet echt een type Viergever hebt die hem kan coachen. Sanchez doet dat in mijn ogen ook niet echt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met De Ligt wordt het toch wel weer billen knijpen.
Ik ben nog steeds van mening dat die jongen er gewoon nog niet klaar voor is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat heeft de Ligt over het algemeen ook niet echt nodig imo, hij staat meestal wel gewoon goed. Het zijn meer ervaringsfoutjes, zoals het timen van de sprong of een verkeerde pass geven waarop hij een aantal keer cruciaal de fout is ingegaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probleem is vooral ook dat je met zo'n verdediging niet echt een type Viergever hebt die hem kan coachen. Sanchez doet dat in mijn ogen ook niet echt.
Aan de andere kant ga je viergever wel enorm missen in deze jonge verdediging ja.![]()
daarom viergever nog een jaartje voor de ligt en als de ligt erin moet omdat riedewald ofzo niet kan spelen viergever gewoon op links zettenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heeft de Ligt over het algemeen ook niet echt nodig imo, hij staat meestal wel gewoon goed. Het zijn meer ervaringsfoutjes, zoals het timen van de sprong of een verkeerde pass geven waarop hij een aantal keer cruciaal de fout is ingegaan.
Aan de andere kant ga je viergever wel enorm missen in deze jonge verdediging ja.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of viergever op LBquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daarom viergever nog een jaartje voor de ligt en als de ligt erin moet omdat riedewald ofzo niet kan spelen viergever gewoon op links zetten![]()
Zo'n jonge speler heeft juist wel coaching nodig. Elke speler moet gecoached worden. Hij kan immers niet alles zien en horen. Dat is waarschijnlijk nog het grootste probleem met Sanchez. Die kan niet coachen met zijn taalbarierre.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heeft de Ligt over het algemeen ook niet echt nodig imo, hij staat meestal wel gewoon goed. Het zijn meer ervaringsfoutjes, zoals het timen van de sprong of een verkeerde pass geven waarop hij een aantal keer cruciaal de fout is ingegaan.
Aan de andere kant ga je viergever wel enorm missen in deze jonge verdediging ja.
Ik vind dat trouwens geen ervaringsfoutjes, maar een gebrek aan kwaliteit. Iets wat hij zeker wel gaat ontwikkelen, maar hij is gewoon nog niet zo ver.
Gebrek aan ervaring zie je meer bij bepaalde momenten in een wedstrijd. Onnodig risico nemen als je voor staat en onder druk. Dat soort dingen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
De ligt is volgens mij zelf dat type in de jupiler league, juist in tactisch coachings oogpunt is hij al best ver. Hij wordt alleen voetballend nog wel eens afgetroefd ja, sanchez heeft wat dat betreft meer coaching nodig.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo'n jonge speler heeft juist wel coaching nodig. Elke speler moet gecoached worden. Hij kan immers niet alles zien en horen. Dat is waarschijnlijk nog het grootste probleem met Sanchez. Die kan niet coachen met zijn taalbarierre.
Ik vind dat trouwens geen ervaringsfoutjes, maar een gebrek aan kwaliteit. Iets wat hij zeker wel gaat ontwikkelen, maar hij is gewoon nog niet zo ver.
Gebrek aan ervaring zie je meer bij bepaalde momenten in een wedstrijd. Onnodig risico nemen als je voor staat en onder druk. Dat soort dingen.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 14:34:33Bosz ziet geen gelijkenissen. ,,Elke ploeg heeft eigen DNA. Wij proberen altijd spel te maken. Lyon speelt graag op de counter.”#ajalyo reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 15:47:26Olympique Lyon heeft dit seizoen gemiddeld 57 procent balbezit en maakte exact 2 van de 68 doelpunten uit counters. https://t.co/4hpLD8NvIV reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:27 schreef skysherrif het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 14:34:33Bosz ziet geen gelijkenissen. ,,Elke ploeg heeft eigen DNA. Wij proberen altijd spel te maken. Lyon speelt graag op de counter.”#ajalyo reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 15:47:26Olympique Lyon heeft dit seizoen gemiddeld 57 procent balbezit en maakte exact 2 van de 68 doelpunten uit counters. https://t.co/4hpLD8NvIV reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]Zijn stem is erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Het is ook zo dat elk foutje van de ligt aan jeugdigheid wordt geweten. Iedereen maakt wel eens fouten. Zelfs veltmanHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Om vervolgens een enorme rush te maken en de gelijkmaker te scoren en een perfecte wedstrijd thuis tegen kopenhagen te spelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:33 schreef Catch22- het volgende:
Het is ook zo dat elk foutje van de ligt aan jeugdigheid wordt geweten. Iedereen maakt wel eens fouten. Zelfs veltman
Alleen maar goed voor de ligt dat ie nu kritiek krijgt, wordt ie niet zo enorm gehyped door iedereen, dat is ook niet goed.![]()
Stukje routine.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
haha, nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:40 schreef Smoofie het volgende:
Prof. bosz met zijn 'eigen spelletje' spelen. Beetje aanpassen mag wel.
WIJ ZIJN AJAX!![]()
twitter:WesBeuvink twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 16:39:346 van de laatste 20 goals van Lyon kwamen tot stand vanuit standaardsituaties. Diakhaby is de meest gevaarlijke voo… https://t.co/kC6Z4I8rlN reageer retweet
statistieken genottwitter:WesBeuvink twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 16:45:22Lyon maakte dit seizoen in de Ligue 1 de meeste verdedigende fouten (30); fout waardoor tegenstander goede kans krijgt om te scoren. #ajaol reageer retweet
![]()
De Boer ging zich altijd aanpassen aan de tegenstander in Europa en vloog er altijd meteen uit. Bosz speelt gewoon zijn eigen spelletje en daardoor hebben we Kopenhagen en Schalke thuis weggeblazen. Laten we dat ook maar doen met Lyonquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:40 schreef Smoofie het volgende:
Prof. bosz met zijn 'eigen spelletje' spelen. Beetje aanpassen mag wel.
Oh.![]()
In dat geval was het ook het beste om dat spelletje te spelen. Als je tegen meer voetballende teams die ook fysiek zijn 'je eigen spelletje' speelt dan voetballen die er onderuit terwijl we ruimte in onze rug hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer ging zich altijd aanpassen aan de tegenstander in Europa en vloog er altijd meteen uit. Bosz speelt gewoon zijn eigen spelletje en daardoor hebben we Kopenhagen en Schalke thuis weggeblazen. Laten we dat ook maar doen met LyonAFCA
Klasse maatquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer ging zich altijd aanpassen aan de tegenstander in Europa en vloog er altijd meteen uit. Bosz speelt gewoon zijn eigen spelletje en daardoor hebben we Kopenhagen en Schalke thuis weggeblazen. Laten we dat ook maar doen met Lyon
Heb er zin in![]()
![]()
Als je er tegen Lyon ook gewoon vol bovenop zit dan krijgen die ook weinig kans om zich er onderuit te spelen hoor. Juist als je terug gaat zakken en hun laat komen kom je in de problemen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In dat geval was het ook het beste om dat spelletje te spelen. Als je tegen meer voetballende teams die ook fysiek zijn 'je eigen spelletje' speelt dan voetballen die er onderuit terwijl we ruimte in onze rug hebben.Oh.![]()
Over dat ajax spelletje, ik heb eigenijk nog geen moment echt gedacht dat we gaan winnen tegen Lyon, maar ik kijk echt enorm uit naar morgen. Als we weer zo vlammen met mooi ajax spel als in de thuiswedstrijd tegen schalke, met een zinderende arena is het enorm genieten. Dat is me zoveel meer waard dan een saaie 0 0.
Aan de andere kant, ben ik natuurlijk wel ondanks alles het liefst door, hoe dan ook, maar je snapt vast wat ik bedoel![]()
Twee rechtspoten in het centrum.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Riedewald - de Ligt - Sanchez - Tete neem ik aan
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Je hoeft niet achteruit te leunen, maar ook niet blind naar voren verdedigen zeg maar. Schalkr kwam daar toch niet uit, lyon zou dat wel kunnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je er tegen Lyon ook gewoon vol bovenop zit dan krijgen die ook weinig kans om zich er onderuit te spelen hoor. Juist als je terug gaat zakken en hun laat komen kom je in de problemen.AFCA
Waarom zou je niet van je eigen kracht uitgaan? Dat past juist bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hoeft niet achteruit te leunen, maar ook niet blind naar voren verdedigen zeg maar. Schalkr kwam daar toch niet uit, lyon zou dat wel kunnen.Oh.![]()
Log uit joh, idiootquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schreef dat De Ligt geen rechtspoot is.![]()
Omdat je eigen kracht ook je zwakte kan zijn tegen bepaalde tegenstanders, dan is het slimmer daarop aan te passen op een manier dat de zwaktes gedekt zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet van je eigen kracht uitgaan? Dat past juist bij Ajax.AFCA
Zodra Ajax achterover gaat leunen krijgen we Salzburg achtige taferelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hoeft niet achteruit te leunen, maar ook niet blind naar voren verdedigen zeg maar. Schalkr kwam daar toch niet uit, lyon zou dat wel kunnen.Groot fan van User Wotte![]()
En daardoor benut je je kracht niet optimaal en haal je er helemaal niet alles uit. Niks dat aanpassen, gewoon vol gas erop.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat je eigen kracht ook je zwakte kan zijn tegen bepaalde tegenstanders, dan is het slimmer daarop aan te passen op een manier dat de zwaktes gedekt zijn.Oh.![]()
Lyon presst 90 minuten lang, ja?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zodra Ajax achterover gaat leunen krijgen we Salzburg achtige taferelen.![]()
Gewoon proberen uit de duels te blijven en gaan voetballen. Fysiek zijn die jongens op alle vlakken sterker natuurlijk.Groot fan van User Wotte![]()
Waarom wordt met aanpassen meteen achteruit leunen gedacht? Dat zeg ik nergens.AFCA
Zo werkt dat niet natuurlijk. Je moet afwegingen daarin maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daardoor benut je je kracht niet optimaal en haal je er helemaal niet alles uit. Niks dat aanpassen, gewoon vol gas erop.AFCA
Dan presst Lyon niet, Hans.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als Ajax tegen de 16 aan gaat staan kan Lyon dat zeker ja.![]()
Je kan ook niet de hele tijd pressen dus Ajax zal ook wel de momenten uitkiezen, maar als ze dat kunnen moet je dat gewoon doen. Als wij de bal snel veroveren kunnen zij er niks mee doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet natuurlijk. Je moet afwegingen daarin maken.
Oh.![]()
Als je dezelfde principes hanteert, kan je je prima aanpassen aan de tegenstander.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet natuurlijk. Je moet afwegingen daarin maken.![]()
Ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:34 schreef Wave103 het volgende:
Benieuwd of Bosz met de weer fitte Traore in de spits start
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
De.Ligt.is.geen.rechtspoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijkt niemand ..quote:
Kan je voor ons vergelijken met een : Basel - Lyon.
Zit ook niemand op te wachten in NL![]()
Ging dit over mijn rechtspoten quote? Want dan eis ik erkenning.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Als voorbeschouwing voor die CL pot wellicht, dat mensen alvast beginnen met zuipen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kijkt niemand ..
Kan je voor ons vergelijken met een : Basel - Lyon.
Zit ook niemand op te wachten in NLOh.![]()
Hij zal bij de gemiddelde voetballiefhebber wel gewoon opstaan,maar denk niet echt gevolgd worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als voorbeschouwing voor die CL pot wellicht, dat mensen alvast beginnen met zuipen.![]()
Tenzij het gewoon een leuke wedstrijd is natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij zal bij de gemiddelde voetballiefhebber wel gewoon opstaan,maar denk niet echt gevolgd worden.Oh.![]()
Dat zwembad in '87 kon ook echt niet.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat heb ik bij elke voetbalwedstrijd buiten Ajax om hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij zal bij de gemiddelde voetballiefhebber wel gewoon opstaan,maar denk niet echt gevolgd worden.Groot fan van User Wotte![]()
Had het dan ook over voetballiefhebbersquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik bij elke voetbalwedstrijd buiten Ajax om hoor.![]()
Jawel,jij niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga jij echt 6x per jaar voor een El Classico zitten dan?
Kijk heel het weekend voetbal.![]()
#geenlevenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jawel,jij niet?
Kijk heel het weekend voetbal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: