Smoofies plafond is weer zo wit als maar zijn kantwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 14:22:43Bosz valt meteen met de deur in huis. ,,Jairo en Kenny gaan spelen, dat klopt." Zij vervangen de geschorsten Viergever en Veltman. #UEL reageer retweet
Niet alleen mn plafondquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:26 schreef Tagliano het volgende:
Smoofies plafond is weer zo wit als maar zijn kantwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 14:22:43Bosz valt meteen met de deur in huis. ,,Jairo en Kenny gaan spelen, dat klopt." Zij vervangen de geschorsten Viergever en Veltman. #UEL reageer retweet
Bosz die spelers laat staan die hun kans pakkenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:28 schreef Smoofie het volgende:
Mocht dit goed/beter gaan met ried en tet dan hoop ik dat hij het zo laat staan
Ik kan me voorstellen dat Tete en Riedewald beide hebben gezegd dat ze weg willen, en dat Bosz daarom sowieso weer gaat kiezen voor anderen als ze fit zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:28 schreef Smoofie het volgende:
Mocht dit goed/beter gaan met ried en tet dan hoop ik dat hij het zo laat staan
Het zou echt dom zijn als riedewald en tete het uitstekend doen deze wedstrijd om volgende week weer Sink en Veltman op te stellen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bosz die spelers laat staan die hun kans pakken![]()
Beste elftal opstellen joh. Fuck dat als ze weg willen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Tete en Riedewald beide hebben gezegd dat ze weg willen, en dat Bosz daarom sowieso weer gaat kiezen voor anderen als ze fit zijn
Dan zal Viergever waarschijnlijk wel starten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het zou echt dom zijn als riedewald en tete het uitstekend doen deze wedstrijd om volgende week weer Sink en Veltman op te stellen.
Ga je ook als het 0-3 wordt morgen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:41 schreef Brammess het volgende:
Spanning valt bij mij nog wel enigsinds mee, komt denk ik door de ongewone zin in de uittrip
Diep in je zit er toch wel wat optimismequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik droomde vannacht al dat Ajax in de finale had gewonnen van Man Utd
Ik denk niet perse dat het echt gaat gebeuren, maar hoop hebben mag altijdquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Diep in je zit er toch wel wat optimisme
De keuze voor Sinkgraven kan ik nog wel begrijpen als je een aanvallendere speler op die positie wilt hebben. Veltman kiezen ipv Tete is sowieso niet begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het zou echt dom zijn als riedewald en tete het uitstekend doen deze wedstrijd om volgende week weer Sink en Veltman op te stellen.
Riedewald - de Ligt - Sanchez - Tete neem ik aanquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Riedewald - de Ligt - Sanchez - Tete neem ik aan
gewoon de achterhoede van volgend jaar zeg maar.quote:
Minus je twee buitenspelers.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gewoon de achterhoede van volgend jaar zeg maar.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze mogen de binnenstad eventjes bekijken en dan met 3-0 naar huis gaan.
Topcomment #12quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |