Zimbabwaanse dollars.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vorige week zijn contract verlengd
60 miljoen mogen ze hem komen afhalen
als Ajax zelf scoort wel ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:56 schreef ErwinvanderW het volgende:
Thuis de 0 houden zou een prima resultaat zijn!
quote:Lyon neemt Lacazette toch mee naar Amsterdam
Alexandre Lacazette reist toch met Olympique Lyon af naar Amsterdam. Het heenduel met Ajax in de halve finale van de Europa League leek te vroeg te komen voor de 25-jarige clubtopscorer. Ook Corentin Tolisso is van de partij.
Voorzitter Jean-Michel Aulas stelde afgelopen weekend nog dat Lacazette door de spierblessure die hij overhield aan de return tegen Besiktas zich moest richten op de thuiswedstrijd tegen Ajax van volgende week. Lyon heeft dinsdagochtend echter bekendgemaakt dat de Franse spits in de 21-koppige selectie zit van trainer Bruno Genesio.
Mocht Lacazette woensdagavond in actie kunnen komen tegen Ajax, dan betekent dat mogelijk slecht nieuws voor de ploeg van Peter Bosz. De tienvoudig international van Frankrijk maakte dit seizoen al 31 officiële treffers voor Lyon, waarvan vier in de Europa League. Zo scoorde de topschutter in februari nog twee keer tegen AZ in Alkmaar (1-2).
Die stokbroden lopen ons gewoon te trollenquote:
of wel, is gewoon een tactisch spelletje wat ze spelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Speelt niet. Zo wel dan is hij niet 100%
Bier zuupnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:58 schreef dimmak het volgende:
Morgen lekker om 14:00 richting de stad.
Wat moet ik met de rest van mijn tijd tot dan.
Ik ga rond 12.30 alquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:58 schreef dimmak het volgende:
Morgen lekker om 14:00 richting de stad.
Wat moet ik met de rest van mijn tijd tot dan.
ga je lopend?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga rond 12.30 al.
Zodat we er ergens rond halfvier ook een keer zijn.
Heeft nog een contract tot 2020. Speelt ook mee.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gaan geruchten over europese topclubs in combinatie met bedragen van 45 miljoen. Is sterkhouder bij spurs, speelt een sterk seizoen, relatief jong. Ik zie niet in waarom om en nabij de 50 miljoen teveel zou zijn voor die jongen. Het zit er dik in dat hij aankomende zomer een stap gaat maken en spurs laten hem echt niet gaan voor een appel en ei.
Gast, serieusquote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vorige week zijn contract verlengd
60 miljoen mogen ze hem komen afhalen
Treinquote:
Same here!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:10 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nu al ernstige concentratieproblemen op werk, normaal is dat pas op de wedstrijddag.
En de blessure is dan zo erg dat hij niet in de return kan mee doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef MichelWuyts het volgende:
Bij echte hamstringproblemen gaat hij niet spelen. Zelfs niet een kwartier. Bij een sprint op volle snelheid zal het sowieso er weer in schieten. Hopen dat hij start en na kwartier gewisseld moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |