Ik heb hetzelfde. Bang om compleet af te gaan, maar ook met vertrouwen omdat ik denk dat als je er zó op klapt als tegen Kopenhagen, Feyenoord, AZ en Schalke thuis je voor niemand bang hoeft te zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb eigenlijk niet een goed idee wat ik er nou van moet verwachten
Gelukkig had ik dat bij Schalke ook
Ja dat inderdaad. En Lyon vind ik ook maar moeilijk om in te schattenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Bang om compleet af te gaan, maar ook met vertrouwen omdat ik denk dat als je er zó op klapt als tegen Kopenhagen, Feyenoord, AZ en Schalke thuis je voor niemand bang hoeft te zijn.
Ik denk dat we woensdag 1-1 gaan spelen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb eigenlijk niet een goed idee wat ik er nou van moet verwachten
Gelukkig had ik dat bij Schalke ook
Dat zou knappe prestatie zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we woensdag 1-1 gaan spelen.
Wat heeft dat voor nut?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kunnen we niet met alle fokkers gaan rijden.
Want? Vorige maand hebben we een paar van de beste wedstrijden dit seizoen gespeeld tegen Feyenoord en Schalke. Alleen die laatste potjes uit tegen Schalke en PSV waren niet best, maar ook verklaarbaar door vermoeidheid. Nu hebben ze wel meer rust.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou knappe prestatie zijn.
Zoals we de laatste weken spelen, heb ik er geen fiducie in.
Ik hoop 2-0 en uit 2-1. Op naar de finale.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we woensdag 1-1 gaan spelen.
Nouja misschien gaat een maatje mee dan ben ik met drie. Dan zijn de vervoerskosten nog te doen lolquote:Op maandag 1 mei 2017 17:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut?
Zoek je nog vervoer dan?
Geen 2-1 uit dan. Dan word ik meteen 20 jaar ouder en dat kan ik na Schalke uit niet meer hebbenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop 2-0 en uit 2-1. Op naar de finale.
Heeft hij nog nooit bewezen op het hoogste niveau hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is hij wel, maar hij is dan weer net de enige en hij is er niet bij.
Lol
Laatste minuut Viergever die de 2-1 daar binnenkniktquote:Op maandag 1 mei 2017 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop 2-0 en uit 2-1. Op naar de finale.
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen 2-1 uit dan. Dan word ik meteen 20 jaar ouder en dat kan ik na Schalke uit niet meer hebben
Wat is dat een waardeloze speler zegquote:Op maandag 1 mei 2017 17:29 schreef Tagliano het volgende:
Warmerdam zien we volgend jaar niet in een Ajaxtenuetje, die gaat naar Groningen
Voor subtop/middenmoot Eredivisie best een oke spelertje maar meer ook nietquote:
Tolisso is ook wereldtop joh.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is hij wel, maar hij is dan weer net de enige en hij is er niet bij.
Lol
Oprechte vraag: hoe vaak heb je hem zien spelen? Ik kende hem oprecht niet tot die confrontatie met Roma.quote:
Ik wel, want Juve wil hem voor 40 miljoen overnemen. En als je Lyon in de CL zag snap je dat wel. Geweldige speler.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprechte vraag: hoe vaak heb je hem zien spelen? Ik kende hem oprecht niet tot die confrontatie met Roma.
Ik hoop dat hij nog niet fit is.quote:
Sanchez ook voor 40quote:Op maandag 1 mei 2017 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wel, want Juve wil hem voor 40 miljoen overnemen. En als je Lyon in de CL zag snap je dat wel. Geweldige speler.
Van Milik hoor je ook weinig verderquote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ga je nooit krijgen voor iemand uit de eredivisie.
Tuurlijk wel. Misschien niet dit jaar, maar als Milik nu voor 35 miljoen gaat gaat er heus wel ooit iemand voor 40quote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk johquote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet gek met een kruisbandblessure en een prima draaiend Napoli in de periode dat hij geblesseerd wasquote:Op maandag 1 mei 2017 18:19 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Van Milik hoor je ook weinig verder
Hoop jijquote:Op maandag 1 mei 2017 18:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Misschien niet dit jaar, maar als Milik nu voor 35 miljoen gaat gaat er heus wel ooit iemand voor 40
Toch wel zonde, hij is geen slechte spelerquote:Op maandag 1 mei 2017 18:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet gek met een kruisbandblessure en een prima draaiend Napoli in de periode dat hij geblesseerd was
Doet mij een beetje aan kappelhof denken en die andere ongelooflijk slechte backquote:Op maandag 1 mei 2017 17:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor subtop/middenmoot Eredivisie best een oke spelertje maar meer ook niet
Burnetquote:Op maandag 1 mei 2017 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doet mij een beetje aan kappelhof denken en die andere ongelooflijk slechte back
Ik kom weddenschappen niet na. Maar een weddenschap met Tagliano is op zijn plaats.quote:
Dat is er wel eentje die ik gewoon nooit kan verliezenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom weddenschappen niet na. Maar een weddenschap met Tagliano is op zijn plaats.
Klopt. Wat een dommerd die Tjacka. Daar trapt niemand in.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is er wel eentje die ik gewoon nooit kan verliezen
Gewoon blijven wachten tot m'n dood
Wat dacht je van de Tottenhametjes die naast Walker, Alli en Kane een fundament hebben van 3 Ajax jeugdexponenten?quote:
Walker gaat weg.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Tottenhametjes die naast Walker, Alli en Kane een fundament hebben van 3 Ajax jeugdexponenten?
(Ja ik noem Eriksen eigen jeugd)
Jij bent ook niet echt de einstein van je generatie hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Wat een dommerd die Tjacka. Daar trapt niemand in.
Komt niet eens in de buurt van 40 miljoen. Lamela is de duurste volgens mij en die zat bij Roma.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Tottenhametjes die naast Walker, Alli en Kane een fundament hebben van 3 Ajax jeugdexponenten?
(Ja ik noem Eriksen eigen jeugd)
Noem eens los van Schalke twee topduels waar hij "door de mand viel", ben best benieuwd eigenlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:58 schreef PSVCL het volgende:
Sanchez is max 20 waard, viel tegen Schalke uit en andere topduels in de eredivisie door de mand.
....quote:Op maandag 1 mei 2017 18:58 schreef PSVCL het volgende:
Sanchez is max 20 waard, viel tegen Schalke uit en andere topduels in de eredivisie door de mand.
Heerenveen uit /Feyenoord uit.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Noem eens los van Schalke twee topduels waar hij "door de mand viel", ben best benieuwd eigenlijk.
Heerenveen uitquote:
Roep je nu maar wat of heb je het wel echt gezien?quote:Op maandag 1 mei 2017 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen uit.
Daar heeft Ajax nul 100% kansen weggegeven. Wat zeg ik; Heerenveen heeft nooit aanspraak gemaakt op goals.
Ik heb Heerenveen - Ajax, november 2016, inderdaad live gezien.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Roep je nu maar wat of heb je het wel echt gezien?
quote:
Kan de samenvatting nergens meer vinden , maar ik weet zeker dat ie uit tegen Heerenveen ook het klungelen was.. zeg niet dat het een slechte verdediger is alleen maken jullie hem beter dan dat ie is.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen uit.
Daar heeft Ajax nul 100% kansen weggegeven. Wat zeg ik; Heerenveen heeft nooit aanspraak gemaakt op goals. Die 1-1 in De Kuip viel ook door een fout van Mitchell fucking Dijks nota bene.
Dat is niet zo gek. Daar speelde Bruma iedere Champions League-ronde met een hoop spelers om zich heen omdat PSV toch wel teruggedrongen werd. Sanchez speelt, ook in Europa, een veel hoger aantal meters voor zijn doel. Dat valt niet te vergelijken met Bruma. Ik kan het Sanchez ook niet kwalijk nemen als hij met zijn schema van de afgelopen anderhalf jaar eens wat minder speelt. Nog steeds knap dat hij zo'n niveau haalt daarbij.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Kan de samenvatting nergens meer vinden , maar ik weet zeker dat ie uit tegen Heerenveen ook het klungelen was.. zeg niet dat het een slechte verdediger is alleen maken jullie hem beter dan dat ie is.
Bruma werd begin vorig seizoen 25, Sanchez is nog maar 20... dat is een kleine vijf jaar verschil in de ontwikkeling, dat is een derde van een gemiddelde voetbalcarrière. Met andere woorden die vergelijking slaat compleet mank.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Kan de samenvatting nergens meer vinden , maar ik weet zeker dat ie uit tegen Heerenveen ook het klungelen was.. zeg niet dat het een slechte verdediger is alleen maken jullie hem beter dan dat ie is.
Bruma liet het vorig seizoen bijv heel het jaar zien,ook op het hoogste niveau in de CL en werd alsnog belachelijk gemaakt.
Dat kun je nou ook weer niet zeggen, maar potentie heeft hij wel ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:19 schreef Wotte het volgende:
Als hij zich zo door ontwikkelt speelt ie op z'n 25 bij een absolute topclub, grof geld voor vragen in ieder geval.
Ik zei ook als hij zich zo door blijft ontwikkelen uiteraard moet hij nog flinke stappen zetten.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kun je nou ook weer niet zeggen, maar potentie heeft hij wel ja.
Ben jij niet wijs ofzoquote:Op maandag 1 mei 2017 19:35 schreef Wotte het volgende:
Weet iemand trouwens of Ajax een doorverkoopclausule heeft bedongen bij de verkoop van Eriksen?
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 1 mei 2017 18:58 schreef PSVCL het volgende:
Lijkt me dat Spurs Eriksen niet voor minder dan 50 miljoen laten gaan. Stel je hebt er 10-15% op daarvoor kun je weer een leuk talent halen.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ben jij niet wijs ofzo
ik lees net ergens dat ajax meer als 100 miljoen heeft...
ja ze zitten te wachten op een paar honderduizend extra
quote:Op maandag 1 mei 2017 19:44 schreef PSVCL het volgende:
Ik zal het anders zeggen : jullie maken hem groter dan dat ie is ,en dat terwijl in topwedstrijden er niet bovenuit stak ofzo
Aan de andere kant wist ik niet dat ie pas 20 was..hij kan dus nog wel groeien .
50 miljoen voor Eriksen?quote:Op maandag 1 mei 2017 19:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt me dat Spurs Eriksen niet voor minder dan 50 miljoen laten gaan. Stel je hebt er 10-15% op daarvoor kun je weer een leuk talent halen.
Ik denk dat je de termen eigen vermogen en liquiditeit eens moet googlen ;-)
Kwam op het kampioenschap van Feyenoord uit.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
50 miljoen voor Eriksen?
Ik denk dat jij de termen fabeltjeskrant en Efteling eens moet googlen
Gaan geruchten over europese topclubs in combinatie met bedragen van 45 miljoen. Is sterkhouder bij spurs, speelt een sterk seizoen, relatief jong. Ik zie niet in waarom om en nabij de 50 miljoen teveel zou zijn voor die jongen. Het zit er dik in dat hij aankomende zomer een stap gaat maken en spurs laten hem echt niet gaan voor een appel en ei.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
50 miljoen voor Eriksen?
Las ergens dat ze ook al jacht maken op Kongoloquote:Op maandag 1 mei 2017 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
50 miljoen voor Eriksen?
quote:BESTE AJACIEDEN!
Overmorgen is het zover. Na 20 jaar staan we weer in de halve finale van een Europees bekertoernooi. Veel jonge Ajacieden hebben nog nooit een halve finale in Europa meegemaakt. Oudere Ajacieden hebben daarentegen de nodige mooie wedstrijden en successen al meegemaakt in de jaren ’70 ’80 ’90. We willen allemaal dat deze tijden weer terug zullen komen in Amsterdam.
In een volgepakt stadion zullen wij op de tribunes zorgen dat de spelers van Lyon weer met knikkende knieën terug naar Frankrijk zullen gaan. Kijkend naar de laatste twee Europese thuiswedstrijden was de sfeer fenomenaal en geweldig te noemen. Het stadion was geregeld in extase en de tribunes schudden geregeld op en neer. Woensdag moet het weer zo’n onvergetelijk cup-avondje worden. De nul houden is belangrijk en ongeacht de stand zullen wij onze naam hoog houden en meer dan 90 minuten lang gaan!
Net zoals tegen Twente met de beruchte 15 mei wedstrijd zullen er pamfletten worden opgehangen bij elke opgang van het stadion. Hier staan de ‘tien geboden’ in van Mozes. Het spreekt natuurlijk allemaal voor zich, maar woensdag moeten wij samen met de spelers zorgen dat we een gunstige uitslag neerzetten voor de return in Lyon volgende week. Al wordt de wedstrijd vroeg op de avond gespeeld, we roepen iedereen op om op tijd naar het stadion te gaan en je sjaaltje mee te nemen en bij opkomst van de warming-up al binnen te zijn. Op de omloop van zuid zal er een uur voor de wedstrijd al begonnen worden om alvast even warm te draaien. Daarna nemen we plaats op de tribune en spreekt het voor zich. Daar gaan we hopelijk een positieve en onvergetelijke avond neerzetten met zijn allen!
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM
*Road to Stockholm
vorige week zijn contract verlengdquote:Op maandag 1 mei 2017 21:29 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Las ergens dat ze ook al jacht maken op Kongolo
Is de helft nog niet waardquote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vorige week zijn contract verlengd
60 miljoen mogen ze hem komen afhalen
Zimbabwaanse dollars.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als Ajax zelf scoort wel ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:56 schreef ErwinvanderW het volgende:
Thuis de 0 houden zou een prima resultaat zijn!
quote:Lyon neemt Lacazette toch mee naar Amsterdam
Alexandre Lacazette reist toch met Olympique Lyon af naar Amsterdam. Het heenduel met Ajax in de halve finale van de Europa League leek te vroeg te komen voor de 25-jarige clubtopscorer. Ook Corentin Tolisso is van de partij.
Voorzitter Jean-Michel Aulas stelde afgelopen weekend nog dat Lacazette door de spierblessure die hij overhield aan de return tegen Besiktas zich moest richten op de thuiswedstrijd tegen Ajax van volgende week. Lyon heeft dinsdagochtend echter bekendgemaakt dat de Franse spits in de 21-koppige selectie zit van trainer Bruno Genesio.
Mocht Lacazette woensdagavond in actie kunnen komen tegen Ajax, dan betekent dat mogelijk slecht nieuws voor de ploeg van Peter Bosz. De tienvoudig international van Frankrijk maakte dit seizoen al 31 officiële treffers voor Lyon, waarvan vier in de Europa League. Zo scoorde de topschutter in februari nog twee keer tegen AZ in Alkmaar (1-2).
Die stokbroden lopen ons gewoon te trollenquote:
of wel, is gewoon een tactisch spelletje wat ze spelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Speelt niet. Zo wel dan is hij niet 100%
Bier zuupnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:58 schreef dimmak het volgende:
Morgen lekker om 14:00 richting de stad.
Wat moet ik met de rest van mijn tijd tot dan.
Ik ga rond 12.30 alquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:58 schreef dimmak het volgende:
Morgen lekker om 14:00 richting de stad.
Wat moet ik met de rest van mijn tijd tot dan.
ga je lopend?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga rond 12.30 al.
Zodat we er ergens rond halfvier ook een keer zijn.
Heeft nog een contract tot 2020. Speelt ook mee.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gaan geruchten over europese topclubs in combinatie met bedragen van 45 miljoen. Is sterkhouder bij spurs, speelt een sterk seizoen, relatief jong. Ik zie niet in waarom om en nabij de 50 miljoen teveel zou zijn voor die jongen. Het zit er dik in dat hij aankomende zomer een stap gaat maken en spurs laten hem echt niet gaan voor een appel en ei.
Gast, serieusquote:Op maandag 1 mei 2017 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Treinquote:
Same here!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:10 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nu al ernstige concentratieproblemen op werk, normaal is dat pas op de wedstrijddag.
En de blessure is dan zo erg dat hij niet in de return kan mee doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef MichelWuyts het volgende:
Bij echte hamstringproblemen gaat hij niet spelen. Zelfs niet een kwartier. Bij een sprint op volle snelheid zal het sowieso er weer in schieten. Hopen dat hij start en na kwartier gewisseld moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |