Het is wel even cc 8-9 uur rijden ipv 2-3 uur. En Lyon staat er de laatste tijd niet erg goed op natuurlijk. Helemaal niet tov een Duitse club waar het er veel gemoedelijker aan toe gaat.quote:Op zondag 30 april 2017 15:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Inderdaad, Schalke was na deze ronde al ruimschoots uitverkocht en nu is de helft nog niet gevuld.
Zou inderdaad heel chanant zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 15:52 schreef Brammess het volgende:
Ajax - Lyon definitief uitverkocht
Uitvak een week later is niet echt een stormloop overigensChanant als we een halve finale wedstrijd in Frankrijk niet uit kunnen verkopen.
Lyon is een mooi tripje.quote:Op zondag 30 april 2017 15:52 schreef Brammess het volgende:
Ajax - Lyon definitief uitverkocht
Uitvak een week later is niet echt een stormloop overigensChanant als we een halve finale wedstrijd in Frankrijk niet uit kunnen verkopen.
Wellicht wachten mensen nog op resultaat eerste wedstrijd.quote:
Hopelijk laten ze nog even zien wat ze kunnen voordat ze weg gaan.quote:
Woensdagavondquote:Op maandag 1 mei 2017 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lyon is een mooi tripje.
Wanneer vertrek je?
Woensdagochtendquote:Op maandag 1 mei 2017 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lyon is een mooi tripje.
Wanneer vertrek je?
Wordt gewoon weer gewerkt dit weekend dus vrijdagochtend vertrek ik weerquote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tof![]()
Plak je er ook nog een weekend Frans voetbal aan?
Maar goed ook, je moet de topper Willem II - Ajax niet willen missen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer gewerkt dit weekend dus vrijdagochtend vertrek ik weer
Nietszeggend wedstrijdje aangezien we dan toch wel tweede zijnquote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar goed ook, je moet de topper Willem II - Ajax niet willen missen.
En staan we al in de finale tegen Celta.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nietszeggend wedstrijdje aangezien we dan toch wel tweede zijn
Dat ziet er uit als een trainingsveld voor voetballen op de playstation.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef Silenus het volgende:
Alleen de ligue 2 heeft voetbal op vrijdagavond, maar is allemaal ook net niet op de route. Of je moet via Parijs terugrijden en naar Amiens - Laval gaan...dan pak je echt het allerlelijkste stadion mee wat ik ooit heb gezien.
Koekoek moet ik nog naar Stockholm ookquote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En staan we al in de finale tegen Celta.
Ga je daar naartoe?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En staan we al in de finale tegen Celta.
Met Whizz vlieg je momenteel voor 150 euro vanaf Eindhoven.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:43 schreef Silenus het volgende:
Als je ziet dat Ajax nu een vlucht aanbiedt naar Lyon voor 500+ euro, dan wordt Zweden natuurlijk niet goedkoper. Ik ga nog al zou ik moeten fietsen, maar ik ben wel bang dat ik in het najaar wat moet gaan overslaan Europees.
Dan heb jij een andere site dan ik want bij mijn wizzair.com is het niet mogelijk om naar Stockholm te vliegen vanaf Eindhoven?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
Met Whizz vlieg je momenteel voor 150 euro vanaf Eindhoven.
Hmm, vreemd. Vorige week kon dat toch echt wel. Eerst 120 en later werd het 150.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere site dan ik want bij mijn wizzair.com is het niet mogelijk om naar Stockholm te vliegen vanaf Eindhoven?
10.000 tickets via Ajax in de verkoop, 17.000 tickets via UEFA vrije verkoop. Moet lukken lijkt me.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou je als SvA lid kans hebben op kaarten voor de finale?
Tolisso traint inmiddels alweer mee.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:48 schreef Tagliano het volgende:
Definitief geen Lacazette, Tolisso is 50/50
https://www.vi.nl/nieuws/gehavend-lyon-zonder-lacazette-naar-ajax
Volgens mij is de vrije verkoop al geweest.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
10.000 tickets via Ajax in de verkoop, 17.000 tickets via UEFA vrije verkoop. Moet lukken lijkt me.
Zag al een leuk laatst. Kijken of ik hem nog kan vinden.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef Brammess het volgende:
http://m.adidas.nl/search?q=ajax
Uitshirt zal dus ook een dezer dagen tevoorschijn komen
Dat mag ik toch hopen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zag al een leuk laatst. Kijken of ik hem nog kan vinden.
Edit:
[ afbeelding ]
Maar lijkt Photoshop
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef Silenus het volgende:
Alleen de ligue 2 heeft voetbal op vrijdagavond, maar is allemaal ook net niet op de route. Of je moet via Parijs terugrijden en naar Amiens - Laval gaan...dan pak je echt het allerlelijkste stadion mee wat ik ooit heb gezien.
FOK! meet in Lyonquote:Op maandag 1 mei 2017 14:05 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Nice, kaartje hier is ook binnen, zin in
laten we het hopen dat het photoshop isquote:Op maandag 1 mei 2017 15:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zag al een leuk laatst. Kijken of ik hem nog kan vinden.
Edit:
[ afbeelding ]
Maar lijkt Photoshop
Ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou je als SvA lid kans hebben op kaarten voor de finale?
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Marmal het volgende:
Dit wordt een afslachting in Lyon. Toch zou het mooi zijn als Ajax op zijn minst een gelijkspelletje er thuis uitsleept. Zou een geweldig resultaat zijn tegen een ploeg met een wereldtopper en meerdere toekomstige wereldtoppers.
Schalke uit was enorm lastig, maar het moge duidelijk zijn dat dit Lyon wel 2 treetjes hoger is dan het arme Schalke. Mijn gevoel zegt een 2-2 in Amsterdam en een 4-0 in Lyon.
Daarna leveren Sanchez, Onana en Dolberg hun contracten in om het feest compleet te makenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Marmal het volgende:
Dit wordt een afslachting in Lyon. Toch zou het mooi zijn als Ajax op zijn minst een gelijkspelletje er thuis uitsleept. Zou een geweldig resultaat zijn tegen een ploeg met een wereldtopper en meerdere toekomstige wereldtoppers.
Schalke uit was enorm lastig, maar het moge duidelijk zijn dat dit Lyon wel 2 treetjes hoger is dan het arme Schalke. Mijn gevoel zegt een 2-2 in Amsterdam en een 4-0 in Lyon.
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Marmal het volgende:
3-0 thuis voor ajax en 1-1 uit bedoel jequote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Marmal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |